Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Sunflower11
^ vaihda testiä! Noi herkät näyttää tosi huonosti plussaa.
Tee vaikka pregcheck tai apteekin oma?

Onko oviksesta tietoa? Jos ei niin sehän voi olla et viikkoja on vähemmänkin.
 
^ vaihda testiä! Noi herkät näyttää tosi huonosti plussaa.
Tee vaikka pregcheck tai apteekin oma?

Onko oviksesta tietoa? Jos ei niin sehän voi olla et viikkoja on vähemmänkin.

Pregcheck on ekassa kuvassa toisiks ylimpänä, että aikalailla samaa sekin näyttää. :eek: Ovulaatiota en testillä saanut oikein kiinni, vk 45 testiviiva oli iltapäivällä hiukan vaaleampi kuin kontrolliviiva ja aamusta ei enää mitään.. Kyseisenä päivänä olin kyllä yhdynnässä. :)
 
Niinu88 hurjasti onnea!

Nyt on kaapissa odottamassa 4 kaupan testiä (2 pregcheck ja 2 pregent liuskaa) sekä CB:n digitesti. Huomenna testaan kaupan testien lisäks vielä davidilla, josko viivat olis vahvistuneet jo... CB:n jätän varmaan viikonlopulle.
 
Mä taidan luopua toivosta tälle kiertoa. Keskiviikkona eli dpo 12 testailin taas negaa. :( Luulis plussan näkyneen jos ois tullakseen. *Yäähh* ;(

Toisaalta oireita vois olla, vaikka aina niitä joka kierrossa on ollu vaikka ja minkälaista. Mahaa on ihan kiitettävästi nippaillu tiistaista lähtien.. Ja tänään huomasin että rinnat on alkanu mennä aroiksi. Näillä mennään, tätiä kuitenkin odotellaan saapuvaksi.
 
Laitan tänne vanhaan ketjuun kuulumisia, koska kaikki testikuvani löytyvät täältä tän raskauden osalta. Mulla kävi niin, että alun hitaasti tummuvat viivat ja oireiden häviäminen viittasivat siis varhaiseen keskenmenoon. :( Ultrassa kävin rv 6+1 ja kohdussa näkyi vain pienen pieni raskauspussi, ei alkiota eikä sykettä. Lääkärin mukaan vastasi tilannetta aivan raskauden alussa rv 4-5. Ja sitten seuraavana päivänä eli eilen rv 6+2 alkoi verinen vuoto. :'( Halusin vain kertoa tarinani, koska niin monet täällä seurasivat testiviivojeni vahvistumista/vahvistumattomuutta.
 
  • Tykkää
Reactions: aronoele
Laitan tänne vanhaan ketjuun kuulumisia, koska kaikki testikuvani löytyvät täältä tän raskauden osalta. Mulla kävi niin, että alun hitaasti tummuvat viivat ja oireiden häviäminen viittasivat siis varhaiseen keskenmenoon. :( Ultrassa kävin rv 6+1 ja kohdussa näkyi vain pienen pieni raskauspussi, ei alkiota eikä sykettä. Lääkärin mukaan vastasi tilannetta aivan raskauden alussa rv 4-5. Ja sitten seuraavana päivänä eli eilen rv 6+2 alkoi verinen vuoto. :'( Halusin vain kertoa tarinani, koska niin monet täällä seurasivat testiviivojeni vahvistumista/vahvistumattomuutta.
Lämmin:hug:..niin suru juttu:'(
 
Laitan tänne vanhaan ketjuun kuulumisia, koska kaikki testikuvani löytyvät täältä tän raskauden osalta. Mulla kävi niin, että alun hitaasti tummuvat viivat ja oireiden häviäminen viittasivat siis varhaiseen keskenmenoon. :( Ultrassa kävin rv 6+1 ja kohdussa näkyi vain pienen pieni raskauspussi, ei alkiota eikä sykettä. Lääkärin mukaan vastasi tilannetta aivan raskauden alussa rv 4-5. Ja sitten seuraavana päivänä eli eilen rv 6+2 alkoi verinen vuoto. :'( Halusin vain kertoa tarinani, koska niin monet täällä seurasivat testiviivojeni vahvistumista/vahvistumattomuutta.
Samoihin pääsin, marraskuun puolen välin aikoihin testasin plussaa, mutta HCG jäi roikkumaan matalaksi, kunnes sitten 6+0 meni kesken. Ensimmäinen keskenmeno omalla kohdallani, 1,5v ehti olla kolmosen yritystä.

Keskenmenoja kokeneille kysymys: Onko tavallista että keskenmenosta tuleekin tunne että ei enää halua jatkaa yritystä, väsyy, ei uskalla, tuntuu että ei ole tarkoitettu tulla raskaaksi enää? Meneekö se ohi, nostaako vauvakuume uudestaan päätään?
 
Lumotar: Mulla takana tältä syksyltä kaksi keskenmenoa, eka varhainen keskenmeno (5+0) ja nyt toinen oli keskeytynyt keskenmeno (8+0). Ekan jälkeen oli kauhee pakko mielle vaan pääsyä äkkiä uudestaan raskaaksi. Nyt jälkimmäisen jälkeen ei ole tehnyt mieli lähteä uudestaan mukaan tähän pyöritykseen... Kuitenkin kun aikaa kuluu (nyt mennyt 3-4- vkoa), niin alan yhtäkkiä taas ajattelemaan ovistestien tilaamista yms. Kyllä se vauvakuume sieltä taas tulee kun antaa itselleen aikaa. Mutta kyllä. todella väsynyt ja pelokas olo oli vielä pari viikkoa sitten. Ehkä seuraavaa (?) raskauteen osaa suhtautua sitten jotenkin toisin. Voimia sulle todella rankkaan tilanteeseen!
 

Yhteistyössä