Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

jn: Vähän samanlainen fiilis. Tein siis aamulla davidin ja Pregcheckin testit. Davidissa näkyy hyvällä mielikuvituksella haamun haamu (ja oikein hyvällä mielikuvituksella haamun haamun haamunen näkyy jo eilisessä testissäkin. En oo vaan sitä bongannu sieltä :)), mut tosiaan Pregcheckiin tuli toi viiva josta kuvankin laitoin. Huvittavaa myös, että Davidin testin pitäis olla herkempi. No se Pregcheckin testi on tossa pöydän kulmalla ja aina ohi kulkiessa käyn tarkistamassa, että se viiva on siinä vielä :D

(Ollaan muuten näköjään herätetty henkiin vahingossa tää vanha pino, kun tuolla näyttäis olevan jo toi osa 2:kin ;) No ehkä se ei kaada maailmaa. Mä en ainakaan päivällä täpinöissäni huomannu mihin pinoon kuvani tyrkkäsin. Joten jos se siis jotakuta haittaa, niin pahoittelut siitä :))
 
  • Tykkää
Reactions: jn
jn
joo, en mäkään huomannut tarkemmin katsoa missä oli tuoreimmat jutut, kun mietin niin että näänkö harhoja vai en... :)
aamuksi on silti vielä yksi testi odottamassa, sen jälkeen uskaltaa vasta soitella neuvolaan. jos vaikka käykin niin, että tää koko sunnuntai on ollut vaan unta ;)
 
Sohvi: Tajusin sun testintekoajankohdan myös myöhemmin, kun huomasin ,että olen vanhassa ketjussa. :) No testi oli joka tapauksessa selkeä, joten en viestiä sitten enää korjannut. Ihanaa, että haamu oli todellinen ja rutkasti paljon onnea odotukseen :heart:

jn: Pakko oli tehdä äsken vielä uusi Pregcheck, kun on niin sellanen olo, ettei tää voi olla totta. Ja kyllä se viiva siihenkin tuli jo muutaman minuutin jälkeen, vaikka ei kauhean tummaksi vahvistukaan vielä. Odottelen ihan rauhassa ensi viikon lopulle, haluan tehdä uuden testin kun menkat on oikeasti myöhässä (to-pe) ja varmistaa vielä digillä ennen kuin uskon. Oon kyllä leijunu pilvissä tän päivän, joten toivotaan, et kaveri jaksaa pysyä mukana :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Laitan tänne vanhaan ketjuun kuulumisia, koska kaikki testikuvani löytyvät täältä tän raskauden osalta. Mulla kävi niin, että alun hitaasti tummuvat viivat ja oireiden häviäminen viittasivat siis varhaiseen keskenmenoon. :( Ultrassa kävin rv 6+1 ja kohdussa näkyi vain pienen pieni raskauspussi, ei alkiota eikä sykettä. Lääkärin mukaan vastasi tilannetta aivan raskauden alussa rv 4-5. Ja sitten seuraavana päivänä eli eilen rv 6+2 alkoi verinen vuoto. :'( Halusin vain kertoa tarinani, koska niin monet täällä seurasivat testiviivojeni vahvistumista/vahvistumattomuutta.
Kerron myös omani tarinani miten testien kanssa on käynyt:

Ekassa keskenmenneessä raskaudessa olin lomalla enkä voinut aikasin testata, rv 5 paikkeilla testasin ensimmäisen kerran ja sain liuskatestiin vahvan viivan ja digitestiin raskaana 3+, varhaisutrassa rv 9 alkio oli kuollut rv 6, tokassa raskaudessa liuskatestit ei vahvitunut kunnolla ja digitestikin näytti Raskaana 1-2, kunnes rv 5, alkio tuli ulos, viimeisimmässä raskaudessa, liuskatestit vahvistui tosi hyvin, mutta digitesti näytti rv 6+ vaan Raskaana 2-3, vaikka ultrassa alkio oli oikean kokoinen ja sydän löi, mutta ei mennyt kuin päivä kun alkoi supistukset ja vuoto. Mutta toivottavasti kaikilla vahvistuu plussat! :)

Lumotar Mulla on ollut toisen keskenmenon jälkeen sellanen tunne, että en uskalla tulla enää raskaaksi ja jos tulen niin se ei suju hyvin ja niin kävi taas. Se on niin pitkä ja kivulias prosessi vaikka kuinka aikasin se keskenmeno tulee. Odotan nyt tätiä, että vois taas alkaa yrittämään, mutta vaikee tässä on edes toivoa, että kaikki menis hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
jn: Sulla varmaan on kans laskettuaika joulukuun alussa? Ootko jo löytänyt tuolta odottajien puolelta oman pinon, mihin jatkossa kirjottelet? En ainakaan sellasta löytäny, missä oli LA joulukuussa porukkaa. (Tosin sellanen varmaan ilmestyy sinne viimeistään kuukauden päästä :)) Ite en oo oikein vielä löytäny sellasta pinoa, mihin sopisin ;) No, kai se vielä vastaan tulee :D


Tänään aamulla tehty Davidin puikkotesti ja viiva on ilmeisesti vahvistunut. (Pregcheckin testit pääs loppumaan, joten ei ihan suoraan voi vertailla.)
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013 ja jn
jn
Na-dene: En oo vielä etsinyt sieltä, haluan ootella ensin "pahimman" yli, ennen kun uskallan riemuita kunnolla... aika varhaisultraan ja ekaan neuvolaan vasta 3 viikon päästä. Huoh, pitkältä tuntuu... :D Mutta toivottavasti nähdään joulukuun pinossa sitten :heart:
 
jn: Sinne oli tänään perustettu "Joulukuun tontut 2013"-pino (oisko ollu ton niminen...) Sinne kävin jo yhen viestin kirjottamassa. Mä ajattelin varata neuvolat vasta pääsiäisen jälkeen. Kun vaan sais ne digit nyt postissa kotiin. EI malttais odottaa :)
 
heipsan! onkos kenelläkään tietoa Davidin 25 testeissä olleista roskishaamuista/roskisplussasta? Unohdin testin n. kahdeksi tunniksi vessaan, kun olin niin varma että negaa näyttää taas (kp 82... :O) ja siinä on melko selkeä viiva nyt! :O Tein toisenkin, mutta ei 15min sisällä tullut kuin aavistus haamua, jos sitäkään... Heh, selittäisi viime aikojen pahantuulisuuden mutta hedelmöittymisestä ei sitten ole aavistustakaan tällasella kierrolla... :whistle: Kiitos vastauksista jo etukäteen! Ja onnea plussista! :)

muoks. en ole koskaan saanut roskisplussaa tai edes haamua noilla testeillä aikaisemmin ja useasti sortunut kurkkimaan vielä kauan testiajan jälkeenkin :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
tömpsis: Nyt sunnuntaina kun sain plussan Pregcheckin testiin tein samalla myös Davidin liuskan. Pregcheck antoi selkeän vaaleanpunaisen viivan, Davidiin tuli väriä juuri sen verran, että hyvässä valossa huomasi. (Ja kun tarkkaan katsoin lauantain testiä kuivuneena, oli siinäkin väriä hyvällä mielikuvituksella haamun verran. En vaan ollut lauantaina sitä siitä bongannut :D) Eli jos testiajalla sihen toiseen testiin on kuitenkin tullut edes se hentoinen haamu, suosittelen hakemaan toisen merkkisen testin ja testaamaan sillä. (Pregcheckit Prismasta/Cittarista n.3e/2 testiä... Apteekin omaa on kehuttu myös, mulla ei kokemusta siitä.) Se voisi nimittäin tosiaan olla sitä itteään, kuten *mur-mur* tuossa kirjoitti :heart:
 
sohvi35
Huomenta :)
Itse ostin nipun Davidin testejä aikoinaan ja haamuset niistä bongattu mutta jotenkin niissä ei testit tummunu millään. Tein Pregchekin kerran vertailuksi niin siihen rävähti selkeä plussa. Ja David oli edelleen tossa kohtaa tosi hailakka haamunen... Että vähän meni niihin luotto.
 
kyllä siinä aamusessakin testissä väriä on, aavistuksen verran, mutta on :heart: Yöllä nipisteli kohdun tietämiltä ja paljon :) Mies ei tietenkään nähnyt testeissä mitään... eikä ehtinyt oikein keskustelemaankaan tänään aamulla, mutta eiköhän se tuo uuden ja erimerkkisen testin tullessaan... josko saataisiin enemmän väriä mukaan! :)

mur-mur: kiva nähdä taas! esikko on 1,5vee ja silloin plussasin kp 59 tms, mutta tässä megakierrossa olin jo luopunut toiveista. Aika uskomattomalta tuntuu, että ois nyt napannu ja heti kyllä jännittää että miten käy... yöllä tuli pari kertaa jo paniikki, että miten selvitään tällä kertaa vauva-ajasta. :O Mutta olen superonnellinen!!! Ollaan yritetty puoli vuotta, ei mitenkään kello kaulassa kuitenkaan. Kunhan nyt olisi oikea plussa ja pysyisi pikkuinen matkassa :heart:

Kiitos Sohvi ja Na-dene kommenteista! Onnea Na-dene plussasta!!! :)

Niin ja mulla taitaa olla toistakymmentä Davidia tuolla varastossa sit vielä... :p
 
jn
Joko Na-dene sait digitestin tehtyä? Mäkin täällä jännäilen sun puolesta :)

Katsoin laskurilla arviota lasketusta, ja näyttäis menevän marraskuun loppupuolen päiville. Toki varmistuu varmaan sit vielä neuvolan myötä jne...

On tää kyllä jännää - yrittää olla miettimättä asiaa ja innostumatta liikaa, mut silti ajattelee sitä ihan koko ajan :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Na-dene
jn: Hain tänään digin apteekista, kun en sitten jaksanu odottaa sitä briteistä tulevaa pakettia. Teen siis huomen aamulla sen. Ja ehdinpä jo vetää paniikitkin tossa, kun tein Pregcheckin tänään päivä pissasta suht lyhyellä pidättämisellä (1,5-2h) ja se näytti haaleampaa viivaa kuin keskiviikkona. No katotaan mitä digi näyttää huomen aamulla.
 

Yhteistyössä