Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja



Näkyykö tässä nyt mitään? Tänään kp 30/28 ja ei mitään menkkaoireita. Luulis, että näkyis jo hyvin testissä jos raskaana olisin, vai?

(näkyi tossa tosin ennen testin kuivumista enempi jotain haamuntapaista)
 
Viimeksi muokattu:
Itelläni päivän dippauksissa ei muuta kuin 1 viiva, niin blacoja olivat 2 testiäni, kuin olla ja voi..:(

Taisi olla pientä yritystä taasen..ei tämän pidemmälle vanhalla kanasella enää etene - ei munasta pikku tipuksi saakka..
 
Toivottavasti mur-mur sinulla tärppäisi joku päivä, olisit kyllä niin sen ansainnut :flower:
Kiitos ihuna:kiss:..mutta mie täytän kesällä jo 48v:)
...sitä vain aina hetkeksi pikkasen toiveet nousee..mutta realisti kuitenkin ole - on niin todella vähäiset mahdollisuudet tärpistä siihen, jotta pienen syliin saakka saisin.

Kahden ihunan lapsen Äiti olen ja siitä olen onnellinen:heart::)


 
  • Tykkää
Reactions: Madeia ja Välli
Pakko oli tehdä. Puol tuntia pissi ollut rakossa (tiedetään että ei saisi).
Voih, enpä itse mitään oikeen näe. Luonnossa ehkä minimaalinen. Tässä testinä siis clearblue 25miu. Dpo 9-10.. Pakko se nyt oli silti tänne laittaa jos joku olisi muka tarkempi kun mie :whistle:=)
 
:attn:Ihunat - kirjoitelkaa ja laitelkaa kuvasia tuonne tuoreempaan pinoon "hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja 2"

..itsekin tänne vanhan pinoon vahingossa raapustelin;)

Laittele vaan Toive23 sinne kuva arvoituksia meille:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hei, joku fiksumpi! Miten tänne saa lisättyä kuvan vastaukseen? :eek: Tahtoisin myös kysyä mielipidettä yhdestä parin päivän takaisesta haamutestistä.. Näkeeköhän joku muukin siinä jotain vai onko vaan omaa harhaluuloa :|
 

Yhteistyössä