Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. pisamapeikko

pisamapeikko Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    Kun mulla ainakin jo tökkii toi vanha ketju niin alotin uuden..

Täällä odotellaan kp1 alkavaksi, kivut ainakin jo on.

• Tykkään Tykkään x 1
    • En tykkää En tykkää x 1
    • List
  2. pisamapeikko

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    Taitaapa olla vika hälytys.. noh vastaha lopetin terot 3pvää sit..

3. Wolt

Wolt Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2009
    Saadut tykkäykset:
    179
    Joo hyvä idea löytyy helpommin :D
    Yk 6 käynnissä. Monsuunit menossa millon lie loppuu. Kiirettä pitää jos meinaa keretä yrittämään ennen isännän lomailua.

4. pisamapeikko

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    Mä taas eilen murehdin.. 1,5v keskenmenosta ja jää varmaan ainoaksi "onnistumiseksi" :(

5. Wolt

Wolt Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2009
    Saadut tykkäykset:
    179
    :kiss::hug: kyl se sieltä vielä tärppää :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. Theran

Theran Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.02.2015
    Saadut tykkäykset:
    757
    Kyllähän se vanha ketju tökki. Kiitos kun teit uuden. Pidetään pekkuja että tärppää.

7. IMN

IMN Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    168
    Mulla tökkii joka ikinen ketju, joka ikisellä laitteella.. : /

Tammityttö Kiitos täsmennyksestä! :) Taidan nyt ultraan asti mennä tolla hedelmöityksestä lasketulla, eli 9.2.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. oudsi

oudsi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    27
    pisamapeikko kiitos uudesta ketjusta! Toivottavasti lataa vähän paremmin kuin vanha..

9. empuska

empuska Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2013
    Saadut tykkäykset:
    150
    image
    image
    Pakko oli yksi testi uittaa kun ei tästä kropasta voi mennä takuuseen mihinkään suuntaan. Mutta raskaana en kyllä ole, pakko vain oli varmistaa.

http://aijaa.com/nv71kp
    Eikä kuivanakaan tulosta :)

Viimeksi muokattu: 01.06.2015
  10. ~SeaWind~

~SeaWind~ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.04.2014
    Saadut tykkäykset:
    1
    Täällä menossa KP 23, ja DPO 7. Kyseessä siis ensimmäinen Clomifen -kierto 5kk tauon jälkeen. KP 13 Folliultrassa 2 johtofollia (16mm & 15mm) molemmat oikealla, vasemmalla ei mitään.

Ovulaatio tapahtui KP 16-17 vaihteessa (tunnen selvästi ovulaation tarkan ajankohdan). Samana päivänä oltiin juuri aamulla heiluteltu peittoja, sitä edellisen kerran 3vrk aiemmin. Toivottavasti nuo 2 yhdyntä kertaa riittäis, varsinkin kun tuo toinen tapahtui muutamaa tuntia ennen ovulaatiota, enempään ei millään keritty.

Tänään siis menossa DPO 7, ajoittaista pistelyä ja vihlontaa munasarjoissa molemmin puolin, oikealla voimakkaammin ja useammin. Tätä esiintynyt nyt parin päivän ajan. Lisäksi erittäin runsasta valkovuodon eritystä! Tämä alkanut heti 3 vrk ovulaation jälkeen ja jatkuu edelleen. Siis ihan kunnolla tulee pyyhkiessä ja housuihinkin lorahtelemalla reilusti ohuehkoa valkoista limaa. Tätä ei ole aiemmin esiintynyt ainakaan niissä kierroissa joissa en ole ovuloinut, ja muissakin kierrossa oikeastaan vain ovulaation aikaan, ei niinkään sen jälkeen.

Noh, saa nähdä. Joka tapauksessa en uskalla luottaa raskauden mahdollisuuteen, testin teen vasta DPO 14, ellei ennen sitä menkkoja näy. Todennäköisesti tulee kuitenkin täti kylään jo DPO 11..

11. Nyytikkii

Nyytikkii Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    269
    empuska näkyy tuossa kuivassa jotain! Mutta toisaalta onestep..

Mulla menossa varmaan joku kp57 tai jotain täällä! :D En oo jaksanut laskea.. Toivottavasti pian menkat alkais noitten Primolutien voimalla.

12. nyyttitervetullut

nyyttitervetullut Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    64
    Eipä tainnut tässä kierrossa irrota mitään :( ovisdigiin hymiö, mutta ei minkäänlaisia oviskipuja. Limoja ei oo ollu ikinä. Eikä ole yhtään sellainen olo, että olisi tärpännyt. Tänään dpo4. Mitenhän sitä malttaisi vain odotella menkkoja eikä aloittaa testirumbaa viikonloppuna, kun jotenkin tiedän että mitään ei ole tapahtunut...

13. pisamapeikko

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    Nyytikkii, täällä paukkuu kp80 joten sietäs jo terot tehota :)

14. Nyytikkii

Nyytikkii Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    269
    nyyttitervetullut jos kerran digi hymyili niin kyllä mä uskon että ovis oli! :) Ei aina tuu kipuja eikä limoja, se voi vaihdella hyvinkin paljon eri kierroissa. Ja monilla oireettomuus on ollut se oire ;)

pisamapeikko voi ei, no täällä voidaan yhdessä ootella! :D Yleensä ootetaan et "ei menkkoja ei menkkoja älkää alkako" ja me ollaan et voi alkakaa jo prkl! Mulle määrättiin primolutit kun lääkäri sanoi, ettei apteekeista saa tällä hetkellä teroja ollenkaan.

15. pisamapeikko

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    Ainakin sen pienemmän paketin valmistus lopetettu, sain viimeksi sen sijaan 30kpl.

16. miss_piggy

miss_piggy Vieras

Täällä on nyt sitten kp 1/48 ja yk 2. Hanat aukeaa pikkuhiljaa, mutta ei onneks mikään megapitkä tullut tästä kierrosta.
    Sitä maca-jauhetta olin tilaamassa josta joku mainitsi mutta onkin loppu varastosta ja tulee vasta kahden viikon päästä lisää.

Mulla oli raskausoireina kun poikaa aloin odottamaan ne dpo:t 1-12 tyyliin lisääntynyttä valkovuotoa, närästystä, erikoisia mahakipuja, vasen rinta kipeytyi kainalon kohdalta, mutta just ehkä mainittavin oli se närästys jota esiintyi vähän väliä ja tosi ahdistava olo tuolla jossain ruokatorvessa.
    Ja dpo 11 mulla oli ihan armoton turvotus, maha näytti niinkuin olis ollut raskaana jo ties kuinka monennella kuukaudella :D

17. pisamapeikko

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    Aminopörssistä sai alta vkossa purkin ^

18. Nyytikkii

Nyytikkii Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    269
    miss piggy voi ei pahoittelut menkoista! Mä siitä macasta puhuin, toivottavasti pidät siitä ja saat pian purkin! :)

Hei puhukaa joku mulle järkeä, tein pregcheckin ja sain siihen viivanpaikan. Sanokaa pliis et jos ei oo väriä niin se ei tarkoita mitään! :D en jaksa taas luulla liikoja kun en oikein voi ees raskaana olla eikä jaksais taas tätä testirumbaa.. :/

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 01.06.2015
  19. pisamapeikko

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    Ihan hirveen hajusta toi maca mutta menee kun äkkiä nielasee :D mies ei suostunut ottaa.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  20. Nyytikkii

Nyytikkii Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    269
    Pisamapeikko mulla on nu3 sivulta ja se ei valehtelematta maistu tai haise yhtään millekkään! :D ihmettelin kun olin lukenut et se on niin pahaa et oksettaa mut toi ei maistu miltään esim jogurtin seassa.

21. pisamapeikko

Rekisteröitynyt:
    20.08.2014
    Saadut tykkäykset:
    212
    En mä jää maistelee, nielasen kapselin vaa äkkiä :D berberiini kyl maistuu pahemmalta.

22. mimmi92

mimmi92 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2013
    Saadut tykkäykset:
    149
    Kiitokset pisamapeikko uudesta ketjusta! :)

On: Hiljasta on ollu testalujen osalta nyt muutaman viimeisen kierron osalta. Oviksen oletetusti sain bongattua taas ilman testejä ja tänään kp 17, dpo 0 tai 1, eli eiköhän ensimmäinen testi lähde viikon päästä uimaan pitkästä aikaa :)

23. melinda_

melinda_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.03.2013
    Saadut tykkäykset:
    84
    Itse testaillu muutaman r-testin nega, mutta ovis oli 27.5 joten liian aikasin oottelen rauhassa menkkojen alkuun

24. Nyytikkii

Nyytikkii Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    269
    Jee mulla on ollut nyt yön ajan vähän menkkaoloja!! Alkais jo, tänään kuudes primolutpäivä. :)

25. oudsi

oudsi Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.03.2015
    Saadut tykkäykset:
    27
    tyhjä

Nojoo, pitihän tuokin tehdä aamulla, muuta tyhjäksihän se jäi. Olipa taas varsinainen kierto tämäkin.. tiä itkiskö vai nauraisko. :(

Jaa tämä sivu