Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

piiuli77
Moikka himotestaajat :)
Itsekin täällä joskus notkuneena kysyn: VOIKO pos r-testiin saada tuloksen jo 3+ viikolla??
Siis itselläni näyttää näin käyneen, nyt siis on 6+0 viikot. Kävin eilen varhaisultrassa ja syke löytyi, sikiö vastasi kokoa 6+. Positiivisen testin olen tehnyt 7.5. digin joka näytti 1-2. Mulla laskelmat ihan sekaisin, onko nyt siis tosiaan 6+ viikot? Itse luulin enemmän. Menkoista ei voi laskea kun niitä ei ole ollut eikä ovistakaan ole tikutettu..
 
oudsi voi ei haleja sinne :( Aika oudon näköinen testi, mutta ei näy väriä niin taitaapi olla viivanpaikka.. Nehän yleensä kiiltää tollasina vaaleina, tyhmät testit.

piiuli onhan tässäkin ryhmässä monet haamuilleet jo noilla viikoilla! :) Eikös rv3 oo niinkuin oppikirjamaisesti dpo7?

Mut oon täällä ihan fiiliksissä kun on menkkakipuja! :D Jippiiiii
 
piiuli, mä sain ekan haamun rv 3+1. Digitestin tein 3+3 ja se antoi tulokseksi 1-2vko. Eli hyvin voi näyttää. :) Ja lisäks kannattaa huomioida, että se pienen alkion mittailu on kyllä toooosi tarkkaa puuhaa, jos on vähän vinottain ja mitta heittää millin niin viikot muuttuukin kokonaisella viikolla. Etköhän voi olla ihan rauhallisin mielin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: piiuli77
piiuli77
Kummamitus, kiitos. Hitto mä manaan että menin sinne varhaisultraan :stick: ja sitä että menin sanoo lääkärille tehneen pos testin 7.5. koska hän odotti näkevänsä isomman alkion.. olisi pitänyt vaan antaa hänen arvioida koska mitään menkkoja/ovista ei ole mistä laskea. Ja yritän tosiaan lohdutella sillä että syke löytyi, mittaus on tarkkaa puuhaa kun on milleistä kyse. Ja lääkäri ei sitä mitenkään monesti mittaillut vaan tyytyi muutamaan mittaukseen. Raskautta ei turhaan kutsuta odotusajaksi, tää prkl on yhtä odottamista. Alku odottamista alkaako menkat, jos ei ala niin odottamista meneekö kaikki hyvin, np-ultran jälkeen odottamista rakenneultraan ja sen jälkeen synnytyksen odottamista.
 
IMN siis mullahan on se PCO, eli periaatteessa mun ei pitäis ees ovuloida :D Sen takia tää vähän ihmetyttääkin.. Oon nyt siis syönyt kuusi päivää Primoluteja (terolutien "sukulainen") joiden pitäis käynnistää mulla menkkojen tuleminen (nyt menossa jo lähemmäs kp60..). Kun menkat alkaa joskus niin sit kp3-7 syön Letrozoleja (clomien sukulainen) joiden pitäis sit auttaa ovuloimaan.

Oon nyt ihan huvikseen välillä testaillut, kun on kuitenkin jo niin isot kp:t mutta en nyt kyllä ymmärrä tuota testiä! :D

Koitin googletella ja muistella et onko noi pc:t antanteet viivanpaikkoja turhaan mutta kuulemma ei pitäisi kovin herkästi.. Jaa a, on tää mun keho kummallinen!
 
IMN
No onpas sekava tilanne : / mutta lohdutuksen sanana voin kertoa että ystäväni toinen raskaus sai alkunsa pian endometrioosi- ja pco-diagnoosin jälkeen ennen kuin lääkitystä ehdittiin edes aloittaa! :) kai se vähensi stressiä ja vei ajatuksia muualle kun sai selville mikä oli vialla..
 
Nyytikki: viivanpaikalta minusta näyttää.
Olen testannut myös nuo pc:t ei raskaana ollessa virtsalla sekä vedellä ja ne antaa joskus noita ihan niin kuin muutkin testit. Vedellä ei tullut niin selkeä, mutta eikös se virtsan ph taso saata vaikuttaa siihen että mitenkä selkeesti se tulee sitten siinä näkymään.
 
IMN aijaa kiva kuulla, oon itsekkin nyt saanut aika hyvin ajatukset muualle kun tuntuu, ettei enää itse tarvitse stressata et millon ovis on tai muuta kun tietää että asiat on nyt aika lailla lääkärien käsissä enkä voi siihen itse vaikuttaa! :)

Sweeny aa okei, no ei näköjään oo sit oikein mitkään testit luotettavia! Paitsi jotkut cb digit ehkä ;)

Alkais nyt ne menkat!
 
  • Tykkää
Reactions: bosch
Cisu no en mä tiiä oikein itsekkään mitään, se miesgyne jolla kävin pari viikkoa sitten sanoi vain että todennäköisesti en ovuloi.. Ja siis mullahan näyttää ovistestit kokoajan plussaa muutenkin :D Kun seuraava kierto alkaa niin syön siis niitä letrozoleja joiden pitäis kypsyttää folleja ja auttaa oviksessa, meen seuraavassa kierrossa kp14 ultraan katselemaan et onko niitä kypsynyt vai ei. Kunhan se seuraava kierto nyt joskus alkais! :headwall:
 
miss_piggy
Eihän se pco estä ovuloimasta, mutta se ovis vaan on semmonen että ei siitä välttämättä seuraa raskautta, ja kun kierrot on mitä sattuu niin ei aina edes ovuloi. Näin mulla ainakin.

Täällä on menkat, ei epäilystäkään eli kp 2/48 ja yk 2.

Temppuileeko muilla tää kaksplus? Mulla ei meinaa toimia ollenkaan, sivu näkyy miten sattuu ja database erroria pukkaa koko aika.
 
Jospa nyt ei erroria enää tulisi kun uuistus palstalla on ohi :D ihan mielenkiintonen tää uus ulkoasu, saa vielä vähän totutella...

Ja eilen oli täällä kp15 ja nega ovistesti. Kait se ovis on jo ollut jos on ollakseen.

Ja PCO tosiaan voi meinata ovuloimattomuutta tai sitten ihan että se sattuu jos sattuu... mulla juuri gynella käydessä gyne väitti että PCOni ei ultrassa näytä edes kovin pahalta enää. Kuulemma tilanteeni on ehkä parantunut siitä mitä oli kun se huomattiin, eli niinkin kait voi käydä. Myltäili omaa arviotani että ovuloisin ainakin välillä, päätellen ihan jo siitäkin että menkat tulee säännöllisesti - vaikkakin kierron pituudet vaihtelee vähän miten sattuu.
 
Jaaha.. tää onki muuttunut ja mitään ei taho löytää. Vanha kirjanmerkki antaa vaan erroria :confused:
Kirjottaminenkin vaikeampaa.

Mutta täällä kp2 menossa ja sellasta hyytymäriekaletta irtoo että limistä on jo ollu hurjasti.
Huomenna clomit, vaikka eipä ne auta.. :(
 
Vihdoin toimii sivut.. Pikkasen vaatii totuttelua :) Täällä eilen ihme alavatsa jomotteluja ja tissit kipeenä... No testailen aikasintaan su mut maanantaille , jos jaksais odotella ni sit ois parempi. Turha se kovin aikasin on aloittaa. Vauvautumisuutisia tullut ja sekös tätä mun kuumetta nostaa enemmän. On ne vauvat vaan niin <3
 
Huomenta, ajattelin "lainata" teidän asiantuntemustanne! Aamuinen testi on apteekin oma. En ole varma onko tuo ilmestynyt testiajalla vai ei, mutta seuraavan kerran kylppärissä käydessäni piti hieraista silmiä parikin kertaa ;)

Onko tuo nyt viivanpaikka vai kenties ei-yhtikäs-mikään? Muovipleksi testi-ikkunan edessä taitaa vähän hämätä mutta eiköhän joku osaa minut maan päälle palauttaa :)
 

Attachments

perhana en eka meinannu päästä sisälle tällä nikillä.

Mnjooh.. kp7/8 ja huhhuh mikä olo. Mitähän se isäntä oikeen laitto niihin muikkuihin eilen ku vois "maalata aitaa koko ajan" :D XD
tärppipäivä vaan aprox viikon päästä.

Tänään tarkoitus aloittaa gelee royalet.
 

Yhteistyössä