Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Dadaa....eka pc tähän kiertoon uitettu :D
Mikä lienee tuli, kun heräsin. Oli vain pakko tehdä, vaikka eihän
siinä mitään vielä voisi näkyä edes.
Näin ollen tuloksena viivanpaikka ja that´s it.
Ehkä jos malttais nyt olla maanantaiseen asti liottelematta mitään missään, niin alkaisi olemaan realistisemmat ajankohdat saada niitä haamuja edes :)
 
:pTilasin taas uusia testejä, toivottavasti tulisivat pian että pääsee testailemaan!

Kumma olo jatkuu, liekö sit jo tyäressiä että on kumma olo. Tai ehkä mieli tekee temppujaan kun odotukset on niin hirmu kovat. Taas ajattelin et nyt kaikki tää pois mielestä, mut kuinka mä taas oon täällä kattelemassa kuitenkin :rolleyes:
 
Moikka pitkästä aikaa!
Olen ollut lomailemassa ja kännykällä en oo jaksanu kirjoitella mittää,kun on niin hankalaa:/ Lueskellut kyllä olen teidän juttuja:)

Itsellä menossa kp 15 ja plussa pärähti ovistestiin aamulla. Peittoja ollaan heiluteltu keskiviikkona ja eilen. Enää ei ehitä,kun lähdetään taas reissun päälle..Siellä ei vaan kehtaa touhuta (anoppila):/ NO,toivotaan,että tavara säilyisi pari päivää ja tulis tulosta:D Mitä luulette,onko mahiksia raskautua tässä kierrossa???

Tossa aamuinen:


Niin ja onnea isosti ainakin IMN:lle:) En nyt ihan pysy perässä kaikesta tapahtuneesta..Vai lienenkö jo onnitellut aiemmin;D
 
miss_piggy
Onko kukaan kuullut inosotol-nimisestä valmisteesta? Ajattelin ottaa kokeiluun, vissiin edesauttaa rasvanpolttoa ja painoa pitäis vähän saada pois ton pco:n takia, ja kuulemma voi myös edesauttaa raskautumista.

Mikähän olis maca-jauheen oikea annostus? Kun lukee että 1tl - 4rkl ja annostusta voi nostaa pikkuhiljaa..
 
miss piggy joo tai se luki oikeestaan siinä lapussa mikä tuli lähetyksen mukana! :D En ois muuten ees tarkistanut sitä, mut kun heitin sitä pahvilaatikkoa pois niin katsoin vaan et mikäs lappu tää on.. Onneks katsoin! :D
 
Onhan tämä piinaavaa aikaa! Tänään dpo8 ja vielä olen malttanut olla testaamatta. Viikonlopun yli tuskin onnistuu :) Tissit aristaa samalla tavalla ja samasta kohtaa kuin viime yk:ssa. Muita oireita ei näy, mutta eipä niitä ollut viimeksikään. Jännää aikaa.

Tällä viikolla tuli kyllä niin inhottavaa kommenttia tuttavan suunnalta, että vieläkin ärsyttää. Olen huomannut, että häntä jotenkin suunnattomasti ärsyttää minun vauvahaaveeni. Negatiivisia kommentteja tulee heti, jos vauva-asiaa edes jotenkin läheltäkään liipataan. Tuttavalla on lapsia, joten en tiedä mikä hänellä on ongelma. Olen kuullut häneltä, että varhainen keskenmenoni ei ollut edes oikea keskenmeno, tuskin tulen saamaan lapsia ihan näin vähällä yrittämisellä ja kaikkea muuta yhtä kannustavaa.
 
Nyyttitervetullut no jo on törkeitä ja toisen tunteista piittaamattomia kommentteja! Keskenmeno on aina keskenmeno olipa se varhainen tai myöhäinen. Kyllä se satuttaa silti. Jaksuja!
Mennään sun kanssa sitten suurinpiirtein samoissa kun dpo 7 täällä ja mä taas itseni kiusaksi testasin tänään Davidin testillä viivanpaikan..
 
miss_piggy
Hain tänään luontaistuotekaupasta noita inositoli-kapseleita, 50 kapselia maksoi 14,50€. Suomenkielisiä tutkimus-tuloksia ja tietoa löytyy netistä aika huonosti, mutta kun laittaa vaikka englanniksi hakusanan inositol and fertility niin löytyy paljon kaikkea. Auttaa siis pcohon ja ulomailla käytetään ihan lapsettomuushoidoissa ko lisäravinnetta tai miksi sitä nyt haluaakaan sanoa. Edesauttaa ilmeisesti rasvan palamista, ja muutoinkin vaikuttaa hormonitoimintaan positiivisesti. Sitten on se maca-jauhe matkalla ja vasalihaksia olen myös alkanut treenaamaan. Synnytystä ajatellen hyvät vatsalihakset on kyllä tarpeen, oli ainakin viimeksi kun piti pusertaa ulos lähes 4kg mötkäle :D
 
  • Tykkää
Reactions: pisamapeikko
Täällä ollaan seurailtu aktiivisesti muita himotestailijoita taustalta :) onnittelut plussanneille!!!

Täällä mennään dpo 15 ja negat testattu myös tänään. Mun kellontarkat menkat ei oo ikinä myöhässä, oon tainut alkaa stressaamaan tätä vauvantekohommaa :/
Puoli vuotta nyt yritystä taustalla, ihan hyvillä fiiliksillä, mutta kyllähän tämä pistää miettimään, että pitääkö tässä imetys lopetella, että voisi raskautua...? Tuosta tuli kyllä mieleen, että voiskohan tuo kierto sit kuitenkin heittää siksi, kun on tullut imeteltyä normaalia enemmän kun on sairasteltu tuota vesirokkoa, josko se on muuttanut taas hormonitoimintaa...

Plussatuulia taustalta puhaltelee MimSe
 
Moi, tulin poikkeemaan tällä puolella :)

Nyt on ensimmäinen yk laparoskopian jälkeen. Lääkärin mukaan on erittäin hyvät saumat raskautua. Olen kyllä eri mieltä, mutta nyt näin loppukierrosta on noussut toivonkipinä, että miksipä ei...

Sanokaa ettei dpo 9 tarvi näkyä vielä mitään, sillä blankkoa näyttää.
 
Tänään dpo 12.. En uskalla testailla, jotenkin on semmoinen tunne että jos sittenkin olisi tärpännyt, kun minkäänlaista tuhruakaan ei ole vielä näkynyt ja mulla aina alkaa menkat sillä kahden tai kolmen päivän tuhruilulla.

Dpo 9 testasin tyylipuhtaan negan, tosin hyvin laimeasta iltapissasta senkin, ihan kirkasta oli se pissa ku niin paljon oli tullu juotua, että oletinkin ettei siinä mitään näkyis.

Maanantaihin saakka kun jaksais olla testailematta, niin sit maanantaina dpo 14 vois jo aika varmasti näkyä jos jotain on ollakseen. Jotenkin silti pelkään (kuten joka kierrossa) ettei sinne maanantaille saakka edes päästä..
 
Leonella mä siinä alemmassa näen väriäkin. Sofista vaan oon lukenut että antaisi viivoja muutoinkin. (n) tosin olen kanssa testaillut niin paljon että tuntuu kaikkiin tulevan jotain.
:unsure:

yrittäjä j joillain siellä voi jo näkyä mutta ei kaikilla näy. Joten ei vielä kannata luovuttaa. (y)
 

Yhteistyössä