Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei vaan himotestaajat! Te varmaan osaatte kertoa, että onko Pc- testi miten luotettava. Tein tänään testin tai kaksi oikeastaan kun ensimmäisessä värit jotenkin levisi. No sama tapahtui toisellekkin testille. Molemmissa näkyy toinen viiva hyvin haaleana juuri siinä kohassa mihin viivan pitääkin tulla, mutta siihen on myös levinnyt ylimääräistä väriä ympärille.. Onko muille sattunut näin ja miten tuohon tulokseen pitäisi nyt suhtautua?
 
Hei vaan himotestaajat! Te varmaan osaatte kertoa, että onko Pc- testi miten luotettava. Tein tänään testin tai kaksi oikeastaan kun ensimmäisessä värit jotenkin levisi. No sama tapahtui toisellekkin testille. Molemmissa näkyy toinen viiva hyvin haaleana juuri siinä kohassa mihin viivan pitääkin tulla, mutta siihen on myös levinnyt ylimääräistä väriä ympärille.. Onko muille sattunut näin ja miten tuohon tulokseen pitäisi nyt suhtautua?
Saatko kuvaa? Niin pohditaan yhdessä :)
 
Hei vaan himotestaajat! Te varmaan osaatte kertoa, että onko Pc- testi miten luotettava. Tein tänään testin tai kaksi oikeastaan kun ensimmäisessä värit jotenkin levisi. No sama tapahtui toisellekkin testille. Molemmissa näkyy toinen viiva hyvin haaleana juuri siinä kohassa mihin viivan pitääkin tulla, mutta siihen on myös levinnyt ylimääräistä väriä ympärille.. Onko muille sattunut näin ja miten tuohon tulokseen pitäisi nyt suhtautua?
Ja itse luotan pc testiin.. Muut ei näyttänyt vielä etes haamua, kun pc reagoi.
 
@X0x0 , mä oon ostanut Tropicanan golden grapefruit greippimehun ihan prisman kylmämehuhyllystä ja vehnänalkioöljy tais olla Life-myymälästä, vaikka sitä näytti myös olevan prisman vitamiinihyllyssä :)
Kyllähän niitä purkkeja kuluu, kun vähän enemmän kerrallaan joka päivä juo, mutta toivotaan että tää tuottaisi tulosta :)
Muoks. olitkin ostanut ihan oikeita greippejä, niitten "annoksesta" en tiedä, mehusta on aina vaan puhuttu "lasillinen per päivä"
Jes no hyvä jos tuommonen valmis greippimehuki käy! Lähempä huomenna ostoksille! :) -->
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Moikka kaikille!

Rohkaistuin minäkin ja päätin tänne kirjoitella fiiliksiä nyt ekaa kertaa. Olen taustalla kyllä seurannut keskusteluja ja fiilistellyt muiden onnistumisia jo jonkin aikaa. Meillä siis yk6 menossa, kaikki näyttäisi päällisin puolin hyvältä, mutta kyytiläistä ei vain kuulu

Tässäkin kierrossa ehdin jo hetken olla ihan varma raskaudesta, kun oli (mukamas) oireita kuten tissikipua, nännien arkuutta, paineen tunnetta ja nippailuja alavatsalla jne. Kiinnittymiskipujakin tunsin Dpo6-7. Juuri nyt menossa siis piinapäivät, Dpo9 ja nyt tuntuu taas siltä ettei tälläkään kertaa tärpännyt Tein hätähousuna tänään jo ovistestinkin, jos se olisi jotain näyttänyt, mutta puhdasta negaahan se vaan näytti.

Vieläkö täällä on joku ketju, johon listataan tarkkaan tuntemuksia kierron jokaiselta päivältä? Niitä oli kiva lukea etenkin silloin, kun kirjoittajan kierto päättyi positiiviseen tulokseen
 
Moikka kaikille!

Rohkaistuin minäkin ja päätin tänne kirjoitella fiiliksiä nyt ekaa kertaa. Olen taustalla kyllä seurannut keskusteluja ja fiilistellyt muiden onnistumisia jo jonkin aikaa. Meillä siis yk6 menossa, kaikki näyttäisi päällisin puolin hyvältä, mutta kyytiläistä ei vain kuulu

Tässäkin kierrossa ehdin jo hetken olla ihan varma raskaudesta, kun oli (mukamas) oireita kuten tissikipua, nännien arkuutta, paineen tunnetta ja nippailuja alavatsalla jne. Kiinnittymiskipujakin tunsin Dpo6-7. Juuri nyt menossa siis piinapäivät, Dpo9 ja nyt tuntuu taas siltä ettei tälläkään kertaa tärpännyt Tein hätähousuna tänään jo ovistestinkin, jos se olisi jotain näyttänyt, mutta puhdasta negaahan se vaan näytti.

Vieläkö täällä on joku ketju, johon listataan tarkkaan tuntemuksia kierron jokaiselta päivältä? Niitä oli kiva lukea etenkin silloin, kun kirjoittajan kierto päättyi positiiviseen tulokseen
https://kaksplus.fi/threads/piinailijoiden-oireet-ovulaation-jaelkeen-ja-tulos.1921427/page-57
 
Hei! En saanut napattua niistä kuvaa. Mut tänään tein uuden testin ja siinä ei näkynyt mitään, joten taisivat olla viallisia. Samasta paketista olivat ne eiliset testit. Tein toisen aamulla ja toisen päivällä. Tsemppiä piinailijoille ja plussa tuulia kaikille!
 
Jotenki on vaan niin vahvasti ollu olo että vielä ne menkat sieltä alkaa.. Lauantaina siis kp 28 eli sillon pitäisi alkaa jos alkaa.. meillä puolivuotta sitten jätetty nuvaring pois, nyt tosin on ollu vasta eka kierto ilman tiputteluvuotoja ym outoja oireita, eli eka kertaa ns normaali kierto ja eka ovisplussa tuli ovistestiin. On niiin vaikea antaa itsensä innostua :D mutta kiitokset kaikille onnitteluista! toivotaan että viiva vahvistuisi..
 
Täällä taas! Kp14 menossa ja ovislimoja tullu nyt 3pv.. tänään ollu myös alamahan kipuilua, joten ovista pukkaa! :X3: miestäkin oon kellistäny ahkerasti koko viikon eli hyvät mahikset tärpille on! :D greippimehua oon juonu tässä kierrossa ku viime kierrossa oli luultavasti kiinnittymisyritys. Jospa nyt kiinnittys kunnolla! :love:
Tsemppiä ja rakkautta kaikille! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Naadis ja Öörika
Vähän sivusta hyppään täältä kysymään, onko rfsun ovistestit jotenkin muuttunut kun liuskat nykyään ainakin erinäköisiä. Antaako vahvan testiviivan?
Ennen jos testiviiva lähti heti piirtymään, oli itsellä varmasti ovisplussa, mutta nyt ei kuitenkaan tasavahvavaksi tummunut (Olin kyllä juonut paljon)
Mitä mitä.. :D vauvakuume iski uudestaan ❤ minkä ikäinen tämä kuopus nyt olikaan? Peukut tähän kiertoon!
 

Yhteistyössä