Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Tiuva okei :) suosittelen kyl testaamaan one stepeillä..mun ovulaatiohuippu ei ylitä sitä 20..eli muilla testeillä jäis havaitsematta ovis.. ja kyllä on mahdollista ovuloida vaikka testit ei sitä kerro..ovis voi jäädä esim kahden testin väliin varsinkin jos testaa kahesti päivässä syynä siihen se et toisilla on nopea ovishuippu joka ei sit enää näytä plussaa kun tekee uuden testin samana päivänä.. ite testaan aina kerran. Onko sulla jotain ovisoireita? limoja, alavatsassa tuntemuksia yms?
 
@Tiuva okei :) suosittelen kyl testaamaan one stepeillä..mun ovulaatiohuippu ei ylitä sitä 20..eli muilla testeillä jäis havaitsematta ovis.. ja kyllä on mahdollista ovuloida vaikka testit ei sitä kerro..ovis voi jäädä esim kahden testin väliin varsinkin jos testaa kahesti päivässä syynä siihen se et toisilla on nopea ovishuippu joka ei sit enää näytä plussaa kun tekee uuden testin samana päivänä.. ite testaan aina kerran. Onko sulla jotain ovisoireita? limoja, alavatsassa tuntemuksia yms?
Juu aattelin testata noita apteekin omia, mutta en kyllä usko/luota noihin testeihin! One stepillä sain kahtena peräkkäisenä päivänä selvät plussat. Minkäänlaisia oireita ei oikeastaan ole, muuta kuin että liman eritys on kasvanut tämän viikon aikana. Laskin noilla netin testeillä ovispäivää nii tosi moni antoi sen huomiseksi vasta eli pitää jatkaa tikutusta jos vaikka saisinkin oviksen pongattua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Mulla ainakin Rfsun ovistestit näyttäny vahvaa plussaa kun oikeesti ovis päällä, vaikkei sitten paljoa olis pidätellytkään.. sillon kun lähenemässä jne, on haalistunu jos paljoa juonut jne.

Tänään itellä 6s vuotopäivä ja viimein näyttää loppuvan!!
Jokohan sitä pääsis uutta kiertoa yrittään pian :D
Ovistikutki pitäs tänään hommata valmiiksi..
 
Tänään kävin terkkarilla virtsatestissä puhdas nega.
No myöhässä edelleen 33/26.
Odotellaan miten käy.
Ensiviikolla uudet testit.
Josko viikonloppuna alkais täti.
Oireita; väsymys, ilmavaivat, runsas valkovuoto, nuhamaisia oireita, repäisykipuja. alaselkä kipeä,
josko nämä on pms oireita :)
 
Tulen taas häiritsemään omilla kuvillani. Eli nyt menossa kp 33/29, ja aamun PC antoi taas vastaavanlaisen väärän paikan viivan kuin pari päivää sitten: http://aijaa.com/oxYBOr

Aijaa syö vähän värejä, mutta on livenä selvästi punainen ja siis taas siinä "mäen" kohdalla. Tuhosin tuota testiä myös vähän, eli nappasin siitä päältä pois sen liukkaan "kalvon", ja alta löytyi näin nätti viiva: http://aijaa.com/jrqxsT

Onko tuo siis ihan normaalia, eli elättelenkö turhaan toiveita? Järkevintä olisi tietysti testata muun merkkisellä testillä, mutta tähän hätään ei ole muuta.
 
@Shara mä näen tossa viivan tuossa "ei mäessä" myös. Ehkä vähän kauempana kun missä testiviiva normaalisti pc:ssä on mutta selkeesti siis tossa tasaisella alueella kuitenkin. Oisko jotenkin viallisia testejä, koska eihän viiva voi piirtyä muutakun semmoseen kohtaan missä se indikaattori on. Itse olisin salaa toiveikas :D
 
Tulen taas häiritsemään omilla kuvillani. Eli nyt menossa kp 33/29, ja aamun PC antoi taas vastaavanlaisen väärän paikan viivan kuin pari päivää sitten: http://aijaa.com/oxYBOr

Aijaa syö vähän värejä, mutta on livenä selvästi punainen ja siis taas siinä "mäen" kohdalla. Tuhosin tuota testiä myös vähän, eli nappasin siitä päältä pois sen liukkaan "kalvon", ja alta löytyi näin nätti viiva: http://aijaa.com/jrqxsT

Onko tuo siis ihan normaalia, eli elättelenkö turhaan toiveita? Järkevintä olisi tietysti testata muun merkkisellä testillä, mutta tähän hätään ei ole muuta.
Minäkin näen tässä voisin sanoa jopa haamun ja ihan siellä testiliuskalla! On toki kauempana kontrollista kuin yleensä, mutta näissä voi olla vaihtelua!
 
@Uusintayritys hmm no sekin on yksillöllistä miten se raskaushormoni lähtee nousuun.. mut kyllä mun mielipide on se et jos tarkka ovis on tiedossa niin kyllä jo dpo14 pitäis jo jotain näkyä

No niin vähän arvelinkin että pitäis jo näkyä. Ihmeellistä alavatsakipua jo vuorokauden että kaipa ne menkat sieltä vain on tulossa.

Vasta yhdet menkat ollut synnytyksen jälkeen ja silloin luteaalivaihe oli 14 päivää, vaikka yleensä mulla se on ollut 16. Kaipa synnytyksen jälkeen voi kierto olla ihan mitä vain (meillä kävi huonosti viime raskauden kanssa)

Ehkä se nyt on vain palautumassa normaaliksi ja menkat tulee dpo 16. Ovis tuli tässä kierrossa vasta kp 15 kun yleensä jo 10-12 eli kierto on nyt venynyt jo 30 päivään.

Ovis näkyi jälkitarkastuksessa ultrassa eli päivä on tarkkaan tiedossa ja tunnen sen kyllä kivustakin
 
@BadRomance heh, mulla kans oli samoina päivinä 14 tai 15 :) eli mulla nyt dpo 10 ..mut kai se dpo 14 voisi jo näkyä testissä :eek:
Ootko sä vielä testannut? Mulla tuntuu oireita olevan niiin paljon ja osa niin omituisia. Mm. Maitoa tulee pisaroina tisseistä :D selkäkipu nyt on perus. Mutta aina yleensä on ovulaatiosta menkoihin tissit niiin kipeät ja turvonneet mutta nyt ei. Jotenkin kierto nyt niin erilainen. Ja tuli harrasteltua 12.3 suojaamatonta seksiä. Pitäs vielä muutama päivä jaksaa odottaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Nems ja BadRomance

Yhteistyössä