Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ootko sä vielä testannut? Mulla tuntuu oireita olevan niiin paljon ja osa niin omituisia. Mm. Maitoa tulee pisaroina tisseistä :D selkäkipu nyt on perus. Mutta aina yleensä on ovulaatiosta menkoihin tissit niiin kipeät ja turvonneet mutta nyt ei. Jotenkin kierto nyt niin erilainen. Ja tuli harrasteltua 12.3 suojaamatonta seksiä. Pitäs vielä muutama päivä jaksaa odottaa!
Joo tein eilen ja tänään aamuna negan, mut se on niin yksilöllistä miten ne hormonit nousee :) ja testit eroo kans toisistaan :(

malta pari päivää ja tee sit uus testi nii voi olla jo tummempi :) mullaki erilaisia oireita kuin normikierrossa ja välillä vahva tunne,et raskaana ollaan.. mut sitten on hetkiä,et en usko yhtään et olisin..

se on vähän kun toivoo kovin raskautta,niin huomioi kaikki kehon tuntemukset eritavalla :D
 
  • Tykkää
Reactions: BadRomance
En saanu tässä kierrossa selvää ovisplussaa näillä apteekin omilla testeillä :( vahvin noista on tuo 19/37 ja sen jälkeen ihan haaleita viivoja. Turha varmaan odottaa tai testailla mitään raskaustestejä.
En kyllä luottas nuin huonon näkösiin ovis testeihin.. :( mulla parhaiten toiminu rfsun testit...
Elähän luovu toivosta, ennenku tulos selvillä :)
 
@Tiuva joo kannattaa ostaa vaikka clearbluen.. mulla oli alkuun one stepin liuskaovistestit,nii en ikinä löytäny ovista...,nyt tähän kiertoon ostin clearbluen digitaaliset ja heti 4 tikku toi toivotun hymymaaman.. Voimia piinapäiviin (y)

Nyt dpo 11,tänään en testaillut .. nuha jatkuu, nännit kosketusarat..eilen illalla outoa kuplintaa kohdun kohdilla,välillä nipistelee ja uni on tullut kesken ohjelmien illalla ja aamulla herännyt jo 6 aikaan pirteänä, mutta jotenkin en uskalla edes ajatella,että tärppi olisi käynyt (n)
 
Höh ja pöh. Ovistesteistä: eilen tuli tasavahvat viivat, olin ihan jes! Tänään tuli yhä tasavahvat viivat, melkein 1,5vrk oli väliä! Eipä ole ennen käynyt. Mutta tämäkö nyt tarkoittaa että ovis onkin vasta huomenna....? Oon ihan hämmentynyt, luulin että tiedän ja olen kokenut. (n) Kp 15/27-31.
 
http://aijaa.com/mqtQFd

Tossa ehkä selkeämpi. En purkanut kun oli vähän kiire
Mä en kyl tässäkään nää, mutta mulla on vaihteeksi pessimistilasit päässä.:unsure: Toivoa on kyllä aina niin kauan ku menkat pysyy poissa.:) Oliko ne halkaistut testit pc:n? Niillä ku mulle ainakin tulee nykyään melkeen aina haamua, joka ei sitte merkitsekään mitään.:( Toivotaan että sulla kuitenkin alkaa piirtyy selkeesti värillistä ja vahvaa viivaa.(y)
 

Yhteistyössä