Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Aamupissasta negatiiviseksi tulkittava ovistesti, jeiiii.. ei ainakaan mitään häikkää siinä, tosin saattaa aamupissassa olla vähemmän hormoonia joten kokeilen myöhemmin uudestaan. Oli kuitenkin reippaasti väriä siinä, mutta ei läheskään yhtä tumma kuin kontrolliviiva.

Eli tais vaan ovulaatio siirtyä myöhemmäksi, kumma kun ei oviskipua sen enemmän, ehkei se vain irronnut sitten. No ehkä tässä kuitenkin saa sitten menkkoja odotella seuraavaksi. Raskaustestiä en kyllä enää tehnyt, voisinkin kyllä käydä vielä tekemässä kun niitä tuossa kymmeniä tuli tilattua
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Luppana! Aika selkeitä viivanpaikkoja kyllä olis, jos niitä. Mhh...
Vahvistumisia viivasille!

Tikutitko sä ovista?

Hitto, kun mulla olis tuolla kaapissa noita testejä jäänyt yli jokunen PC ja jotain ebaysta tilattuja halppiksia. Jos olisit naapurissa, niin toisin ne sulle. :-D
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Luppana! Aika selkeitä viivanpaikkoja kyllä olis, jos niitä. Mhh...
Vahvistumisia viivasille!

Tikutitko sä ovista?

Hitto, kun mulla olis tuolla kaapissa noita testejä jäänyt yli jokunen PC ja jotain ebaysta tilattuja halppiksia. Jos olisit naapurissa, niin toisin ne sulle. :-D
Joo tikutin ovista mutta oli kolmepäivää tosiräikeenä plussana joten dpoissa voi olla myös parin päivän heitto ?
 
@Luppana 76 Ootko testaillu? Mukavaa reissua sulle!

Mites muita testailijoita, onko?
Voi kuule kysyvaan oonko testannut oon ja monesti:D... Elikkäs tilanne seuraava nyt on siis dpo 8-10? Pc liuska täysin nega rfsu puikko testi iiiihan hailura haamu? Ja cb plus testi haaleempi plussa kun eilen mielestäni... Aamuks on vielä yksi testi sen teen ja kone lähtee huomenna klo11.00 sen jälkeen en testejä mieti:p
 
@Luppana 76 No jopas, jännä että pc nega :confused:. Siihen rfsu puikkoon en ole saanu koskaan mitää, ees viivanpaikkaa. Jännä tilanne sulla kyllä. Hormoni ku tuplaantuu joka toinen päivä, niin huomenna luulis olevan jo vahvistunut, vai kui ite ajattelet? Jotainhan siellä on varmasti vähintään yrittänyt tarrata kiinni. Infoa ennen reissua, mitä testi kertoi :). Ja pidä kivaa!
 
@Luppana 76 No jopas, jännä että pc nega :confused:. Siihen rfsu puikkoon en ole saanu koskaan mitää, ees viivanpaikkaa. Jännä tilanne sulla kyllä. Hormoni ku tuplaantuu joka toinen päivä, niin huomenna luulis olevan jo vahvistunut, vai kui ite ajattelet? Jotainhan siellä on varmasti vähintään yrittänyt tarrata kiinni. Infoa ennen reissua, mitä testi kertoi :). Ja pidä kivaa!
Joo on tää aika jännä juttu... Tuli siihen pc testiin testiajan jälkeen värikertymä mutta niin mulla on monesti käynyt.. Joo mä infoon vielä huomenna mikä tilanne...
 
Tein rfsu puikon. Iha ku jotain muka ois, mut kun kuivu, ei kyl enää mitään näy, jos ees näkyy noissakaan.

Tässä testiajalla
http://aijaa.com/ANFgXD

Tässä aukastuna vähän yli testiajan (n. 10min)
http://aijaa.com/c6psxr

Mä sain joskus samaiseen testiin tuollaisen http://aijaa.com/ngdOCv

Seuraavana päivänä labrassa testattu verestä negaksi, hormoonin määrä alle 1 eli ei ollut ees mikään kiinnittymisyritys. En luota ite tuohon testiin kyllä enää yhtään
 

Yhteistyössä