Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tässä on nyt tämmönen, kun vielä äsken katoin testiä uudestaan. Susihan se on, mutta ko. testi ei ole mulla ikinä antanut mitään, kuivuttuakaan.

http://aijaa.com/OnOeMw

@Luppana 76 Sun testiä ootellessa.. ja @Minni-83 kans :)
Olisko siinä jotain, hmm? Jotain pientä kyllä näkyy, jospa se siitä kohta näkyis paremmin! Mulla tänään aamuna jälleen testattu puhdas nega. Toivo hiipuu että keho toimis kun ei menkkojakaan näy. Taitaa olla vaan joku ovuloimaton mammuttukierto... (n) t. Pajunkissa18
 
Tossa vielä luonnonvalossa. Kyllä siinä livenä näyttäs väriäkin olevan. En kyl usko että nyt mitään ois, mutta pakkohan se on huomenna kerran vielä testata.

http://aijaa.com/zhIZnQ

@pajunkissa18 Onko paljon menkat myöhässä?
Nyt mulla menossa kp 46/31-44. Eli aika suurilla lukemilla mennään jo vaikka laskisikin ton pisimmän kierron mukaan. Uskoisin että r-testi olis jo jotenkin reagoinut jos olisi tullakseen. Ovista tikutin mutta missään vaiheessa en saanut selvää plussaa, vain sellaisia "lähellä pitää" vastauksia. Sen puolestakin on tosi vaikea arvioida mitään. Hitto kun tulis edes menkat niin voisi taas alkaa uutta kiertoa laskemaan.. :( Pahoittelut tästä tuskastuneesta omanapaisesta tilityksestä, ketuttaa vaan niin huolella! :oops: t. Pajunkissa18
 
Tossa vielä luonnonvalossa. Kyllä siinä livenä näyttäs väriäkin olevan. En kyl usko että nyt mitään ois, mutta pakkohan se on huomenna kerran vielä testata.

http://aijaa.com/zhIZnQ

@pajunkissa18 Onko paljon menkat myöhässä?
Nuo testit kyllä antanu ihan omiaan mulla.. seuraavana aamuna jos sattunu kattoon illalla testattuun uudestaan, nii ihan selkee punanen viiva alla.. tännekki oon varmasti kuvia laittanu joskus :( mutta toivotaan et sulla kuitenki päätyy eri tulokseen ku mulla :)
 
@nelHM mä teen seuraavan testin maanantaina. Oon torstaina tilannut lisää testejä ja luulisin että ne on maanantaina täällä. Hitto maanantai on vappu eli ne tulee tiistaina. Pitää varmaan käydä ostaan testejä lisää. Mä huomenna ostan lisää testejä.
 
Käsittämättömiä kaikki testit, miten voivat antaa niin paljon turhia viivanpaikkoja tms. o_O

Täällä dpo 16 enkä edes viitsi enää testata. Monesti mietin oliko mulla edes ovis mutta sitten palaan OvuView'n tilastoja katsomaan ja pe hillitön limaneritys kananmunalimaa ja kohdunsuu ylhäällä pehmeänä ja sunnuntaina ihan kuivaa ja kohdunsuu paljon kiinteämpänä niin eiköhän...? Lämpömittari ei oo tarpeeksi luotettava, pitäisi ostaa parempi, niin lämpöjä en tiedä. Eilen tuntui illalla paljon paineen tunnetta aivan alavatsalla. Kuukautisia oottelen, jos ei parissa päivässä ala niin kai sitä sitte on testattava.
 
Tein ekaa kertaa ikinä cb:n plussa testin, susirajanntikkuja nekin, mitä olen täältä lukenut. Ei siinä varmaan ole kuuluisaa viivanpaikkaa kummempaa?

http://aijaa.com/A9boYh

Tossa vielä toinen, ihan testiajan puitteissa otettu kuva. Taitaa semmonen harmahtava viivanpaikka kuultaa?
http://aijaa.com/6SlIT3
Onko tuo cb plus? o_O täällä ainaki apteekista ostetut vähän erinäkösiä ku tuo.. siinä "meidän" versiossa ainaki se hohtaa sitä vaaleeta paksua viivaa alta vahvasti
 
20170430_122325-1.jpg Nyt on ehkä dpo 14 kp 24/27-32. Ovulaatio oli tuntemusten mukaan kp 10. Vielä on varhaista testata, mut himotestaajana tietenkin testasin ja harmi kun ei ole sama testi kun edellinen testi oli pc nyt on rfsu. Ja mun mielestä tuohon tuli jotain. Oi että kumpa alkais vahvistuun kunnolla viivat eikä taas tulis vaan haaleaa toista viivaa. Mulla on ollut huonovointisuutta ja nyt tällä hetkelläkin on huono olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
@Minni-83, ihan selvä haamu, vahvistumisia! <3

Plaah kun rasittaa kun en tiedä mikä tää on tää dpo 16. En oo selvittänyt tätä ennen ovista kuin kerran ja siitä kierrosta on tuloksena meidän kuopus niin en yhtään tiedä mitä luteaalivaihe on mulla yleensä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Millä kp:lla tai dpo:lla pitäis tulla ihan selkee viiva? Mulla on vaan yks kesken mennyt raskaus takana ja plussasin päivää ennen kun menkkojen olis kuulunut alkaa ja toinen viiva oli ihan selkee. Mut onko joku saanut vielä aikaisemmin selkeen toisen viivan?
 
@Kinder_Kitty en ajattele vielä tuota rfsu n testiä haamuksi kun olen toisissakin kierroissa saanut siihen haaleaa viivaa. En tiedä onks mul ollut monta kemiallista vai miks oon saanut haaleita toisia viivoja. Jos toi haalea viiva alkaa vahvistuun niin sit alan uskoon siihen.

Siis 10-11 päivää hedelmöittymisestä voi saada selkeen plussan. Vai tarkoititko kiinnittymisestä 10-11 päivää?
 
@Minni-83 siis joo kiinnittymisestä tarkotin :D siis sillon on mahdollista näkyä jo jotain testissä mutta ei välttämättä kaikilla näy.. sanotaanko et selkeän plussan pitäisi kyllä näkyä kun oviksesta sen 2viikkoa.. eli silloin kiinnittymisestä olis sen viikon..

@nelHM mää oon saanut cb:n plus testiin just semmosen harmahtavan pystyviivan.. ja se oli paksukin.. kuulsi se harmaa viiva tietyssä valossa.. ja oli aika selkee.. ja testiajalla vielä
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Kävin silloin siellä ultrassa 20.4. Silloin oli kp 14 ja ultraaja sano et munasarjassa on verta sen takia et joko ovulaatio on tapahtunut tai kysta on puhjennut. Eli ovulaatio oli varmaan sit tapahtunut. Eli noista mun dpo ista en ole ihan varma kun se ovulaaatio on voinut tapahtua kp 10-14 kiput alko kp 10 eli mul voi olla vähemmän dpo t kun dpo 14 voi olla dpo 10 vasta.
 

Yhteistyössä