Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

No höh, oisko ollu kemiallinen? Jotain kuitenkin on ollut meneillään kun sait niinkin vahvoja viivoja (eikä ne ollut mitään kiina testejä, hehheh)

Mikä kp tai dpo sulla on?
En usko nyt että on mikään kemiallinen 6päivänpäästä pitäs menkkojen vasta alkaa eli nyt on kp 22... Toivoa siis vielä on mutta uskoa ei :p lähinnä hämää miten niin aikaisin kun dop6 ja 7 näkymin niin ok viivat.. Ja kyllä tikutin oviksen......
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
Luppana sullakin päiväpissasta vahvemmat viivat, mullakin on nyt joka päivä käynyt niin et aamulla ihan hailakat ja illemmalla vahvemmat. Outoa.
Jep hyvin outoa kyllä on... Toisaalta esm: ovulaatio testi suositellaan tekemään 10-18 välisenä aikana koska sillon lh hormooni korkeimmillaan eli ei aamun ensimmäisestä pissasta... Toki hcg ja lh hormoonit on eri asioita? Tiedä näistä nyt sitten(n)
 
oo kyllä tossa näkyy ihan selvästi plussa... Tosiaan tosi hämäävää kun pc antaa negaa/viivanpaikkaa ja toi testi suht näkyvää plussaa:sneaky:... No testaus varmaan jatkuu sielläkin tsemppii(y)[/QUOTE]

No on joo hämäävä. :sneaky:o_O
Ja testaus jatkuu kyllä :) Kiitos, tsemppiä sinnekkin ;)
 
Ei pysty! :D
Tässä on vielä tää mun näkymätön viiva testiajan jälkeen purettuna



Näkyy paremmin kuivana, mut siitä en osaa sanoa että onko viivanpaikka vai ei.
Mä oon tehnyt ton saman (Clearblue Fast&Easy) kerran aiemmin ja sitten tässä tänään, otin vertailuksi ihan käyttämättömästä tällä kertaa blanco-kuvan, voin heittää sen tähän...
20170628_145802.jpg
 
Plussa näkyy kyllä paremmin paljaalla silmällä kuin kuvassa en tiedä erottuuko edes. ja ihan heti kastututtuuan tuli se + siihen. Pc oli kuitenkin nega joten raskaana tuskin ollaan.
Oisko sitä pc:n tulostakin vielä vilauttaa, niin katotaan kontrastifiltterin läpi tarkemmin :D

Ps. Tuo CB on kyllä ainakin niin plussaa että. Ja näyttää keräämäni kokemuksen ja huomioiden mukaan -toki haamuna/haaleana - plussaa jo paljon ennemmin kuin moni muu ainakaan 25mIU/ml -herkkyyden testi, esim. juuri Pregcheck.
 
Viimeksi muokattu:
Tämmöstä tänään.

Sama salamavalossa:

"Hauskaa" on, että eilen alkoi melko (toispuoleisesti) kivuliaana, ja tänäänkin jatkuu nyt enää tiputteluna (ja kivut kadonneet) jonkin sortin vuotelua. Valemenkat? Lolololllolol lolololll...

Edit;
Jos nyt pikkasen samoja taikoja teen, ku joskus muittenki kuviin... Niin:


Siis vähintään näin hyvin se silmälle näkyi luonnossa. Kuten sanottu, kamerani tuppaa 'harmauttamaan' juuri sinisävyjä natiivikuvissa.
 
Viimeksi muokattu:
Mä maltan olla ostamatta vielä muita testejä. Tänään jo dpo 15 ja yleensä menkat alkanut dpo 15 tai ihan viimeistään dpo 16. Ellei huomenna ala niin sit kyllä ostan :D
Ovistesti tänäänkin plussa. Emmä tajuu.

päivätestissä ihan todella haaleeta varjoa vain. Mut joo, ei kannata noihin Kiinatesteihin sortua. Vaikka oisinkin raskaana, niin todella surkeita. Jos en ole raskaana, niin ihan todella todella surkeita.

Miettii sitä, et jos joku tekis yhden tuollaisen ja sais samanlaisen viivan mikä tuossa mun aamuisessa testissä ja luottais siihen (ei kaikki oo tällasii himotestaajia), ei vaan saa tulla tollasia jos ei oo raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Jossitellen
katso liitettä 1968 Toki tän nega pc voi myös laittaa :) On kyllä jo kuivunut en siitä ottanu aamulla kuvaa ku niin tyhjää näytti :unsure:
Pc ei miusta juuri muutu tai ainakaan näytä turhia roskishaamuja kuivanakaan :geek:

Niin eihän tuota kuvan perusteella plussaksi (vielä) voine sanoa, mutta zuumailu ja parit muokkaukset vähän tuo esiin sieltä taustasta tummunutta viivanpaikkaa - ehkä silti.


Ps. Vaikuttaisi käyttäytyvän samoin (kuin minulla), että Clearblue piirtää plussan (vaikka hailakan) aika paljon aiemmin kuin Pregcheck alkaa haamuilla.
 
No hitsi.. Oisko mun pitäny ostaa ton pregcheckin tilalle kumminkin uus Cb :D mulle tulee tohon pregcheckiin aina kuivana roskishaamu.. Siis ihan joka kierrossa vaikken varmasti ole raskaana :( toi mun kuva on kyllä testiajalla n.4min kohalla otettu, mutta mä en itse nähnyt siinä kyllä yhtään mitään :D
 
No hitsi.. Oisko mun pitäny ostaa ton pregcheckin tilalle kumminkin uus Cb :D mulle tulee tohon pregcheckiin aina kuivana roskishaamu.. Siis ihan joka kierrossa vaikken varmasti ole raskaana :( toi mun kuva on kyllä testiajalla n.4min kohalla otettu, mutta mä en itse nähnyt siinä kyllä yhtään mitään :D
No kieltämättä on vaan yks kaukaa otettu kuva, että rajatapaus jossittelullekin :rolleyes:
Mun esimerkkiä inasen ehkä näkyvämmistä pc:n 'roskishaamuista' (joita en siitä kyllä tavallisesti saa), pikkusen näky etenkin oikeanpuolimmainen kyllä jo ihan testiajalla:
http://aijaa.com/A0JBRd
 
No kieltämättä on vaan yks kaukaa otettu kuva, että rajatapaus jossittelullekin :rolleyes:
Mun esimerkkiä inasen ehkä näkyvämmistä pc:n 'roskishaamuista' (joita en siitä kyllä tavallisesti saa), pikkusen näky etenkin oikeanpuolimmainen kyllä jo ihan testiajalla:
http://aijaa.com/A0JBRd
Juu no mun pissassa on varmasti jotain vikaa, kun saan testiin kun testiin joka kerta roskishaamun :D jopa niihin "varmimpiin" joihin ei muiden kokemusten perusteella tuu mitään. Sitten mulla nousee joka kerta pölhönä toiveet taivaisiin, kun en osaa heittää testejä aikarajan jälkeen roskiin :D harrastus tämäkin :D tässä kuussa on jo palanu hirveä summa rahaa. Ei uskalla edes miehelle kertoa kuinka monta testiä oon todellisuudessa jo tehnyt :D

Tuo sinun testi näyttää kyllä lupaavalle :)
 
Moikkamoi, en oo käynyt hetkeen täällä eikä oo mitään ilmoituksia kyllä tullut sähköpostiin niinku yleensä. :eek:

Viime kierrossa ovis tapahtui kp29 ja kp41 alkoi menkat.
Nyt menossa kp29 ja aamulla tein pregcheckin mutta se tippui multa kädestä astiaan jossa pissa oli. Joten ei varmaan tulos ollut luotettava, tein sitten päivällä uuden johon ehkä tuli jotain näkyviin kun oikein tihrusti. Aamulla teen uuden testin ja toivon että siihen piirtyis kaksi viivaa. Yritystä takana heinäkuussa 1,5v.

Mulla oli menkkajomoja viime yönä mut ei menkat sit alkanutkaan ainakaan vielä.
 

Yhteistyössä