Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tää liittyy mukaan. Kierukka poistettu vähän aikaa sitten. Kierto melko lyhyt, n. 25 päivää. Nyt touhuttiin vain kp 10 ja ovis tais olla kp 12. Kauheet kivut oli. Mutta mies oli reissussa. Eli se siitä sitten. Nyt kp 17 menossa ja menkkasärkyä nyt jo ja oon kiukkunen kun mikä. Eli pms- oireet jo reilu viikko ennen menkkoja.
 
Kiinittymistä ;) ?
Se tuntuis varmaan keskellä eikä munasarjan(?) kohdalla oikeella? Ja tää perus ärsyyntyny olokin kyllä menkkoihin viittaa, mutta kovin aikasin kyllä alkoi. Yleensä oon kiukkunen muutama päivä ennen menkkoja.

Se on vähän outoa, että oviksen jälkeen on ollut tosi kuiva kausi. Yleensä oon oviksesta menkkoihin tarvinnut pikkuhousunsuojaa. Nyt en. Mut ehkä kuparikierukka teki sen, että oli valkovuotoa lähes koko ajan
 
Tää liittyy mukaan. Kierukka poistettu vähän aikaa sitten. Kierto melko lyhyt, n. 25 päivää. Nyt touhuttiin vain kp 10 ja ovis tais olla kp 12. Kauheet kivut oli. Mutta mies oli reissussa. Eli se siitä sitten. Nyt kp 17 menossa ja menkkasärkyä nyt jo ja oon kiukkunen kun mikä. Eli pms- oireet jo reilu viikko ennen menkkoja.
Meillä on vähä sama tilanne joskin mulla kierto 31, ja ukon töiden takia talletukset jäivät liian aikaiseen kp13 ja seuraava mahdollisuus tuli vasta kp 18, ja olin kp15-16 tuntevinani oviksen (n)

Nyt kp23 ja toispuoleinen vatsan pistely tullut jo kehiin, joka on aika selkeä täti tulee kylään merkki, vaikkakin ei yleensä ihan näin aikaseen ala enteillä:cautious:

Muistelisin vajaa parin vuoden takaista keskeytettyä, ettei sillon muita oireita ollut kun ettei menkkoja kuulunut ja siitä viikko eteenpäin niin kaikki etoi. :unsure:
 
Tulipa tenkkapoo! Aamuinen digitesti oli viallinen - en saanut mitään tulosta, ruutuun tuli se kirja-symboli, mikä meinaa, että pissaa uitettiin liikaa tai liian vähän. Hätäpäissäni riensin ostamaan niitä Ultra-testejä apteekista. Mulla on vielä kahdeksan päivää siihen, et menkat alkais, joten testaankin digillä vasta sitten. Hieman kauemmin armonaikaa ja raskaushaaveita. Toi testin viiva on muuten nyt joka päivä samanlainen, mitäs siitä sitten vois päätellä?!

FullSizeRender-84_opt.jpg
 
Nyt se todellinen piinaus sitten alkoi , viikko kun menkat alkas.. :LOL:

Eilen tuli saatua kunnon itkupotku raivari ukolle, hetken kävi mielessä et voiskohan nyt olla tärpänny, mutta toisaalta, eise kyllä eka kerta o ku leikkaa kiinni, joten voinee olla normaalia :unsure:
 
Johan nyt stidepinde... Voiko sittenkin olla viivanpaikkaa... Itellä tuo testi sitä tekee joka kerta, riippumatta kierron vaiheesta.
No sitähän se juuri voi meinata, pahimmillaan. :( Sitä vaan niin ilostuu, kun vähänkään viivan näköistä näkyy. Testiajan sisällä oon kyllä ottanut kaikki kuvat, mut jos se tosiaan vaan aina piirtää tollasen viivan. Olisko jollain herkän testin varmasta plussasta kuvaa?
 
Täällä kans jännitys kasvoi niin suureksi että testasin kp 27/32 10mIU/ml herkällä testillä niin tuli hailakan hailakka mutta kuitenkin punertavan sävyinen viiva, testi oikein tehty viiva selvä. Ovulaatio ollut kp13/14, en tikuttanut ovulaatiota mutta oireet aina samat eli mm.limainen vuoto sitkoa ja venyvää ja mahan sivulla nippailut.
Sitten avasin toisen samanlaisen testin nähdäkseni olisko se vain viivan paikka mutta ei siinä ollut mitään viivan paikkaa nähtävissä eikä punertavaa sävyä mihinkään päin. Joten ei auta kuin ainakin pari päivää ootella ennen uutta testiä..

stindepinde; mä esikoista odottaessa kans ihmettelin noit haaleita viivoja, eka testi antoi hyvin hennon viivan, toinen ei antanut raskaudesta kertovaa viivaa ollenkaan näillä testeillä 3pv väliä, sitten kolmas testi tästä 2 pv kuluttua johon taas hento viiva, neljäs testi tästä vk päästä vasta antoi selkeän viivan raskaudesta.

Unelmoidaan niin kauan kuin saadaan, vaikka en oikein uskaltaisi..
 
Mäkin täällä testailen, dpo 11 menossa ja nyt illalla olin näkeväni viivan. Saattaa olla kyllä viivanpaikkakin, jotenkin ei oo kauheeta luottoa noihin One Stepin herkkiin testeihin, muttei viitsi käyttää muitakaan testejä vielä jos tää on jotain mielikuvituksen tuotetta. :whistle:
 
Mulla raskaustestinä: puikkoraskaustesti Sofi ultimate 10mIU/ml.
En tiedä kuvittelenko oireita mutta ollut huonohkoa oloa kolmisen päivää ja hajut myös häirinny saman aikaa, mutta nyt jo yli vk:n koko ajan lievästi juiminut menkkamaisesti ala mahaa ja ala selkäkin rupesi kipuileen, oon kiukkuinen ja ärtynyt eli ihan menkkamaista olotilaa..taidan olla valeraskaana kun toivon niin kovasti että raskaus totta olisi.
 
Eka yrityskierto menossa ja oon käyttäny muutaman ovistestin, sillon ku ovis ois laskennallisesti ollut, niin tikkuja ei vielä ollut, mut tilasin sit niitä ja kokeilin yhden heti kun ne saapui. Pelkkä kontrolliviiva tuli ja sitten odottelin oireita ja tein uudestaan torstaina ja kaks viivaa pärähti, sama perjantaina ja tänään kokeilin uudestaan ja katoin vielä ohjeet, niin oon kattonu väärin ne ekalla kerralla. :ROFLMAO: Eli oon tuhlannut kolme liuskaa jo selkeeseen ekaan negatiiviseen. Noh menkkojen jälkeen sit uudestaan.
En kai oo ainoo jolle on käynyt näin? :LOL:
 
Ovistesti näyttää ainaki mulla haaleeta viiva aikalailla läpi kierron. Ja testiviivan pitää kai olla kontrolliviivan kanssa yhtä tumma, että voi laskea ovisplussaksi. Tosin siinäkin kait pientä vaihtelua... Ne liuskat on hankalia, ite oon luottanu vaan siihen CB:n digiin tossa oviksessa..
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
No sitähän se juuri voi meinata, pahimmillaan. :( Sitä vaan niin ilostuu, kun vähänkään viivan näköistä näkyy. Testiajan sisällä oon kyllä ottanut kaikki kuvat, mut jos se tosiaan vaan aina piirtää tollasen viivan. Olisko jollain herkän testin varmasta plussasta kuvaa?




Eei välttämättä... mulla tuolla pikkusen taakseppåin tein tuota samaa testiä ja itsekkin taisin tänne kirjoittaa että viivanpaikka mutta niin se yllätti!! ;) Toivon suuresti sinulle stinde samaa!!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Oliivipuu79

Yhteistyössä