Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Toden totta, tänään dpo 10 ja hennon hento viiva tuli raskaustestiin...testasin siksi näin ajoissa kun oltiin pe-illalla olutfestareilla ja taisin kolme sellaista yhden desin maistelulasia juoda..aamulla ihan kauhea krapula, siis ihan kuin olisi viimeisen päälle juopoteltu :D
Onneksi ei tullut tuon enempää juoskenneltua, vettä vaan paljon välissä. Myös sain lievän kuvotuskohtauksen pe autossa ja rinnat alkoivat eilen kipeytyä.
Nyt sormet ja varpaat ristiin että viiva vahvistuu!!

YK3 siis ja ikää 38v.
 
Onnittelut plussista <3

Täällä tänään dpo8 ilmeisesti. Puhdas nega testattu. Muutama päivä oviksen jälkeen oli outo ja raskautunut olo. Sitten dpo5 oli järkky pms-olo ja raskautunut olo katosi. Nyt vaan pientä juilimista molemmin puolin alavatsaa..menkkaoloja. Edelleen tosi kuivaa alakerrassa. Näinköhän se tosiaan oli se kuparikierukka, joka ylläpiti aiemmin sitä lähes jatkuvaa runsasta valkovuotoa. Ja nyt kun se kierukka on poissa, niin on oudon kuivaa.
 
@Untuva79 mullakin oli vain pienen pientä juilimista muutaman päivän alkuun, sitten tuli kahtena päivänä peräkkäin tunteenpurkauksia (ärtyilyä miehelle ja itkukohtaus, myös nyt dpo 10 valtava itkukohtaus) mitkä ei oo ollenkaan tyypillistä mulle.

Tämänaamuinen hento viiva on testattu apteekin ultralla, minkä herkkyys on se 10. Äsken tein ovistestin, mikä näytti samanvahvuista kuin testiviiva.
 
Voiko tuo pc kaupan testi, herkkyys se 25, reagoida ovikseen? Mietin vaan kun sain sen hennon punertavan viivan ihan heti uitosta jotain kp31 ja vieläkään ei menkkoi. Nyt kp42. Seksiä meillä ennen tota haamua vaan kp20&21 ja sitten vasta joskus kp35..ja rusehtavaa vuotoa tuli kp31 & 32..ja haamun jälkeen digi nega :cry:
 
Tuun taas tänne viime kierron ruskea vuoto kesti kaks päivää ja sit alko menkat kunnolla, ja nyt taas tässä kierrossa tänään tuli verta pyyhkiessä ja kuukautisten pitäs alkaa viikonpäästä vasta o_O:cautious: kummallista
 
Tuun taas tänne viime kierron ruskea vuoto kesti kaks päivää ja sit alko menkat kunnolla, ja nyt taas tässä kierrossa tänään tuli verta pyyhkiessä ja kuukautisten pitäs alkaa viikonpäästä vasta o_O:cautious: kummallista
Kiinnittymisvuotoa? Kiinnittyminen tapahtuu keskimäärin viikko ovuloinnista.

Tyty79:
Itse sain moisia kuopuksesta. Tosin vielä aiemmin, mutta synnytyksessä tehtiin istukasta löydös joka saattoi olla jäänne toisesta alkiosta, mikä selittäisi varsin varhaisen plussauksenkin. Tein siis ekan tuollaisen haamun jo viikko ennen kuin kuukautisten piti alkaa ja super vahva plussa tuli 4vrk ennen.
Että kovasti pidän vahvistumiselle peukkuja.(y)
 
  • Tykkää
Reactions: tyty79
@viipulainen toivottavasti olis kiinnittymisvuotoa (y) jos sitä malttais odottaa menkkojen alkuun tai sitten jo viikolla testailisla pitäis vasta menkat alkaa
Mä olen niin järkyttävän malttamaton, että uittaisin testejä varmaan jo keskiviikkona aamulla ja illalla.:ROFLMAO:
Nytkin oon asettanu itselleni ns.epätoivo päivän, jolloin on ihan pakko vähän lirittää tikkuun. Pitkä viikko edessä.:whistle::LOL:
 
Huomenta! Dpo 14 tai 15 täällä ja tulos jonkinmoinen. Edelleenkään ei selkeää viivaa mun mielestä. Mä sain selkeimmän viivan dpo 8. Höh. No, menkat ei oo vieläkään alkaneet, keskiviikkona vois aikaisintaan alkaa. Voimia kaikille uuteen viikkoon!

FullSizeRender-86_opt-2.jpg
 
Kp 26/31 , tännekin nega tälle aamua , digitestillä joka sanoo että jo tässä vaiheessa ois mahd näkyä jos ois näkyäkseen. Plaaahhh. :confused:

Nyt päätin jotta seuraavan uitan vasta 31/31 jos ei o alkanu. Voihan pettymys, voisko vaa järki pysyä päässä ja oottaa suoraan sinne et päivät täynnä nii ei tarviis piinata mieltään, vaikka.. kyllä tää nyt taas maan pinnalle puotti, ei ole halu kysymyksiä nämä, ja sekös syö "kaikkimulleheti"-tyyppiä. :unsure:
 
Täällä kp 21/25 ja tyylipuhdas nega.
Just päätin, että tää eka yrityskierto sai olla tällänen hössötyskierto eli testailua malttamattomana. Sitten pitäis yrittää rauhottua. Helpommin vaan sanottu kuin tehty. Aiemmat raskaudet alkaneet heti ekasta kierrosta..mut nyt on ikää jo ja mieskin eri...
 
  • Tykkää
Reactions: Mieva
Just päätin, että tää eka yrityskierto sai olla tällänen hössötyskierto eli testailua malttamattomana. Sitten pitäis yrittää rauhottua. Helpommin vaan sanottu kuin tehty.
Aivan samat mietteet. Haluan rauhoittua, mut en pysty. Meillä yk1 menossa ja ehkäisyn kanssa mulla ois menkat alkanut tänään, mutta ei ole näkynyt eikä tuntunut. Yritän selittää itselleni järjellä, että kierto voi kestää vaikka kuinka kauan ja turha odottaa vielä mitään, mutta silti tein eilen testin (nega, tietty). Ei tää oo järkihommaa enää. :ROFLMAO:
 
IMG_20170821_074705 (2).jpg

Täällä tämän aamuinen testi, tuo sama Sofi ultra herkkä raskaustesti (10mIU/ml). Ei ole kyllä tummunut lauantaista kuin hitusen pienen himpun verran.:unsure: Menkkojen pitäisi viim. torstaina alkaa ja nyt päätin että sitä ennen en testaa. Kaikki oireet, aidot tai kuvitellut oikeastaan loppuneet, ei jomotusta alavatsassa eikä alaselässä, ei kuvota, ei väsytä jne. mitä oli tuossa viime viikolla jo. Pelkään kohdunulkoista kun silloin tuo hCG nousee hitaammin..
Mutta tuolla aikaisemmin kirjoitin että ennenkin ollut hailakat viivat minulla testissä ja vasta 4.testi antoi vahvan viivan(eka testi hailakka ,toinen ei mitään, kolmas hailakka ja neljäs vahva) jolloin ekan testin teosta 12 päivää joten toivossa on hyvä elää kunnes..:cautious:
Kuukautiskierto ollut säännöllinen 28-32 päivää ja tuon pitemmän mukaan nyt meen..
 
Täällä viiva vahvistunut eilisestä, jännittää! Menkkojenkin pitäis alkaa vasta loppuviikosta! Tänään ostamaan pari herkkää testiä lisää ja varmaan semmonen digitestikin pitäis ostaa...kääk! Voihan nenä, olin ihan varma, ettei tässä iässä selvitä ilman hoitoja..
 

Attachments

Yhteistyössä