Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tää vois olla mulle sopiva ketju! ;) Mulla on menossa dpo 10-11( tai ehkä jopa vähemmän, kun ihan vaan omien olojen mukaan ovista arvioin) ja testailun olen aloittanut jo sunnuntaina:whistle::whistle::ROFLMAO:

Ihan puhtaita negoja olen testannut. Eilen kokeilin pregchekiä ekaa kertaa ja puhdas nega tuli. Joitain oireita on, miksi elättelen vielä toiveita plussasta, mutta nuo negat vähän kummittelee.

@viipulainen on maininnut aiemmin, että monella syksyn tulo muuttanut kierron pituutta ja niin on mahtanut mullekin käydäo_O kierto lyhentynyt vähän.

@Naturamama , minä kyllä nään jotain testissä!

Vitsi ku mulla on testejä kaapissa, ni en millään saa itteäni pysymään niistä erossa:oops: Yritän malttaa nyt, etten ennen aamua sentään testais. Huippua ois jos malttais sunnuntaille, mutta not gonna happen:geek:
:LOL:

@Iiduliinu joo kyllä näkyy viivaa! (y) Mutta olen lukenut tästä testistä huonojakin kokemuksia, että antaisi turhaa viivaa, joten itse en tällä uskalla testata.:unsure:
 
Tää vois olla mulle sopiva ketju! ;) Mulla on menossa dpo 10-11( tai ehkä jopa vähemmän, kun ihan vaan omien olojen mukaan ovista arvioin) ja testailun olen aloittanut jo sunnuntaina:whistle::whistle::ROFLMAO:

Ihan puhtaita negoja olen testannut. Eilen kokeilin pregchekiä ekaa kertaa ja puhdas nega tuli. Joitain oireita on, miksi elättelen vielä toiveita plussasta, mutta nuo negat vähän kummittelee.

@viipulainen on maininnut aiemmin, että monella syksyn tulo muuttanut kierron pituutta ja niin on mahtanut mullekin käydäo_O kierto lyhentynyt vähän.

@Naturamama , minä kyllä nään jotain testissä!

Vitsi ku mulla on testejä kaapissa, ni en millään saa itteäni pysymään niistä erossa:oops: Yritän malttaa nyt, etten ennen aamua sentään testais. Huippua ois jos malttais sunnuntaille, mutta not gonna happen:geek:
:LOL:

@Iiduliinu joo kyllä näkyy viivaa! (y) Mutta olen lukenut tästä testistä huonojakin kokemuksia, että antaisi turhaa viivaa, joten itse en tällä uskalla testata.:unsure:
Iik! Voi kun olis! Minäkin testaan huomenna aamulla taas. Kyllä tää on jännää puuhaa. Varsinkin, kun tulee tollaisia, joiden uskoo olevan oman mielikuvituksen tuotetta vaan...
 
En kai Mä oikeesti oo? Oon luullut, että oon ihan normi on niitä pahempiakin. Nyt on kp 23/26 oviksesta en oo sata varma, mutta veikkaisin että nyt on dpo 9.
Juu ei siinä, niin mäkin. Vaatii todellista mielenlujuutta olla testaamatta monta kertaa päivässä! :LOL: Mutta mun mielestä sulla tossa ihan selkee haamu. Testaa huomenna aamulla vielä, et onko vahvistunut! (y)
 
Juu ei siinä, niin mäkin. Vaatii todellista mielenlujuutta olla testaamatta monta kertaa päivässä! :LOL: Mutta mun mielestä sulla tossa ihan selkee haamu. Testaa huomenna aamulla vielä, et onko vahvistunut! (y)
Täytyy testailla toivottavasti olisi.. jotenkin kyllä oon ollut niin äkäpussi viimiset pari päivää, että kyllä ne menkat sieltä ihan just saapuu..:(
 
Mulla juilii edelleen alavatsaa, lämmöt koholla niin, että mun kiertoappiin tuli ihan uus pykälä. Eli korkeemmalla kuin koskaan. Pahoinvointia on ollu tänään aaltoilevasti myös. Ja hyvin vahva fiilis siitä, että raskaana ollaan. Olispa tää nyt sit sitä...
 
Mitäs sanotte mun ovulaatiotestailusta: tänään kp 14 keskenmenon ekasta vuotopäivästä laskettuna. Ovulaatiotestit ja raskaustestit saapu viime keskiviikkona postissa jolloin testasin molemmilla, molemmat testit täysin blancot eli keskenmeno suoritettu täydellisesti (taas) ja kp oli 7. Uudelleen testasin ovulaatiotestillä eilen kp 13 ja sain melko vahvan viivan testiin n. Klo 10 aamulla, viiva ei kuitenkaan ollut testiviivan vahvuinen. Tänään sitten testasin taas kun armoton himotus alkoi, kahteen testiin ei mitään?? Sitten illalla himot vaan kasvoi niin että meinasin räjähtää ja sitten tuli ihan mielettömät kananmunalimat vessassa käydessä, sain siis klimpib käteeni ja venuttelin ja vanuttelin sitä, ikinä en ole itselläni moista tavannut. No nyt sit tietty pupuiltiin miehen kanssa ihan vaan jo senkin takia että mulla oli ihan megahimotus päällä.

Niin että kysymys kuuluu, mahdanko nyt sitten juurikin ovuloida tällä hetkellä kun eilen testissä oli selkee viiva aamulla ja tänään illalla ei enää mitään ja sit tänään tuli limat ja himotus? Itellä ovulaatiotesteistä sen verran vaan kokemusta että edellisellä yrityskerralla testasin kahdessa kierrossa, bongasin ovulaation ja molemmissa kierroissa tulin raskaaksi, eka meni vaan kesken.
 

Yhteistyössä