Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä tilasin raskauskeijulta. Siinä tuli se laite ja oliko 10 testiä. Jotain 26e pintaan, mutta ei käsittääkseni tarvii joka kuu uutta ostaa, riittää kun ostaa lisää niitä testejä ja sit ku patteri hiipuu ni uus laite. Ja mä teen aina eka liuskan ja jos se sit alkaa näyttää epäilyttävän vahvalta, niin teen samasta lirusta digin, eli varmistelen tosiaan vaan sillä digillä.:)
Onpa kätevä! Mä säikähdin jotain yli 50 euron paketteja apteekissa :D Tommonen harkintaan, jos en nyt plussaa.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Onko teillä aina oireita ovulaation jälkeen?(n) Siis perus nännit herkät ja vatsaa kolottaa.
Mulla on menossa nyt dpo4 ja todella outoa kun en tunne yhtään mitään. Yleensä tissit huutaa tässä vaiheessa jo hoosiannaa. Sekä olen aina tuntenut ovulaation todella kovana pistävänä kipuna, tässä kierossa sitä ei tullut. Tikutin kuitenkin ovista, joten voin olla aika varma, että se tapahtui sunnuntaina.
 
Onko teillä aina oireita ovulaation jälkeen?(n) Siis perus nännit herkät ja vatsaa kolottaa.
Mulla on menossa nyt dpo4 ja todella outoa kun en tunne yhtään mitään. Yleensä tissit huutaa tässä vaiheessa jo hoosiannaa. Sekä olen aina tuntenut ovulaation todella kovana pistävänä kipuna, tässä kierossa sitä ei tullut. Tikutin kuitenkin ovista, joten voin olla aika varma, että se tapahtui sunnuntaina.
Mulla on aina tosi erilaisia. Joskus tosi kipeet rinnat, joskus ei tunnu mitään. Viime kierrossa alkoi tissikipu 4dpo, tässä kierrossa heti oviksen jälkeen. Monta kiertoa ollut ilman mitään tissikipuja. Ja ovuloin joka kierrossa (lämmöt ja säännöllinen kierto).
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Onko teillä aina oireita ovulaation jälkeen?(n) Siis perus nännit herkät ja vatsaa kolottaa.
Mulla on menossa nyt dpo4 ja todella outoa kun en tunne yhtään mitään. Yleensä tissit huutaa tässä vaiheessa jo hoosiannaa. Sekä olen aina tuntenut ovulaation todella kovana pistävänä kipuna, tässä kierossa sitä ei tullut. Tikutin kuitenkin ovista, joten voin olla aika varma, että se tapahtui sunnuntaina.
Vain alavatsatuntemuksia. Imetys vienyt mennessään tissikivut aika tehokkaasti. :D
Tosin toissakierrossa ne tuntemukset oli jotenkin kevyempiä kuin viime kierrossa.
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Ostin muuten nyt Pregcheckejä ja on kyllä olleet hyviä! Testasin tahallaan liian ajoissa, että tiedän miltä nega näyttää ja se todella on nega! Ei mitään viivanpaikkoja tmsp mitä muilla tullut todella usein! Plussaa tuskin tuleekaan, mutta eipähän tarvii arpoa.(y)
 
Ostin muuten nyt Pregcheckejä ja on kyllä olleet hyviä! Testasin tahallaan liian ajoissa, että tiedän miltä nega näyttää ja se todella on nega! Ei mitään viivanpaikkoja tmsp mitä muilla tullut todella usein! Plussaa tuskin tuleekaan, mutta eipähän tarvii arpoa.(y)
Taitaa olla vähän kahdenlaista koulukuntaa noiden pc testejen kanssa. Välillä puhdasta negaa ja välillä taas todella räikeitä viivanpaikkoja. Jopa ihan värillisiä. Mulla näytti plussaa myös oviksesta :LOL:
 
Taitaa olla vähän kahdenlaista koulukuntaa noiden pc testejen kanssa. Välillä puhdasta negaa ja välillä taas todella räikeitä viivanpaikkoja. Jopa ihan värillisiä. Mulla näytti plussaa myös oviksesta :LOL:
No ohhoh! Mulle tuli heti mieleen, et ne joilla näyttänyt jopa punertavaa viivaa, niin varmaan ollut kemiallinen, mut oviksesta... :eek:

Mulla näköjään toimii kuitenkin.(y)
 
No ohhoh! Mulle tuli heti mieleen, et ne joilla näyttänyt jopa punertavaa viivaa, niin varmaan ollut kemiallinen, mut oviksesta... :eek:

Mulla näköjään toimii kuitenkin.(y)
Joskus täällä tais olla puhetta niiden huonoista eristä. Jotkut on parempia kuin toiset. Sulle sattunut sitten hyvä erä. Pc näyttää joillekin haamua jo DPO8.
Ei muuta kuin plussatuulia :love:
 
@Tintti88 pahoittelut:(

Täällä vielä ovistesti sutastu. Lie joku megaovis kun ei oo noin vahvaa plussaa vielä näyttänykkään aiemmin.:LOL:
Tasavahvaa joo mutta nyt tuo liuskan testiviiva on vahvempi kuin kontrolli. Olot kyllä on sen tasosetki.:D
Ja digiin hymynaama ja siinä tasavahvat kun eilen oli vielä liki. Huomenna vielä teen ja sit riittää. :X3: Pitäis tilata r-testejä. :LOL:
[url=http://aijaa.com/LneYCo][/URL]

[url=http://aijaa.com/aMCI05][/URL]
 
@Tintti88 pahoittelut:(

Täällä vielä ovistesti sutastu. Lie joku megaovis kun ei oo noin vahvaa plussaa vielä näyttänykkään aiemmin.:LOL:
Tasavahvaa joo mutta nyt tuo liuskan testiviiva on vahvempi kuin kontrolli. Olot kyllä on sen tasosetki.:D
Ja digiin hymynaama ja siinä tasavahvat kun eilen oli vielä liki. Huomenna vielä teen ja sit riittää. :X3: Pitäis tilata r-testejä. :LOL:


PEITOT HEILUMAAN HETI !:D
 
Laitetaas nyt tännekin tää mun kierto ovistesteillä, kun kerran testit loppu :D Kolme pakettia meni, mutta ainakin vähän selkoa kiertoon (synnytyksestä 7 kk ja kaikki ihan sekaisin :'D).

http://i10.aijaa.com/b/00551/14494076.jpg

Vihdoin oli nyt aamulla selkeesti nega eli ovis varmaankin ohi :D Piinapäivät alkakoot.

Kyllä todellakin, annan vähän ton tyypin kerätä itteensä eilisen päällekäymiseni johdosta.:D
Hahaha. Joo, meillä mies vitsaili äsken, ettei seksiä enää ikinä :LOL::LOL: Kyl se kuitenkin taas viimeistään parin viikon päästä on messissä.
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Laitetaas nyt tännekin tää mun kierto ovistesteillä, kun kerran testit loppu :D Kolme pakettia meni, mutta ainakin vähän selkoa kiertoon (synnytyksestä 7 kk ja kaikki ihan sekaisin :'D).

http://i10.aijaa.com/b/00551/14494076.jpg

Vihdoin oli nyt aamulla selkeesti nega eli ovis varmaankin ohi :D Piinapäivät alkakoot.


Hahaha. Joo, meillä mies vitsaili äsken, ettei seksiä enää ikinä :LOL::LOL: Kyl se kuitenkin taas viimeistään parin viikon päästä on messissä.
Joo miehien mieli on niin häilyvä.:ROFLMAO:

Ja toivotaan sinnekkin tärppiä, niin ja nopeasti kuluvia päiviä. Piinapäivät matelee itsellä ainakin kohtuuttoman hitaasti.:D
Mä laskeskelin että jos käy tärppi, vois mahdollisesti näkyä jouluaattona. Toisaalta taidan tehä aatonaattona, koska jos ei mitään näykkään niin en märehdi koko aattoa yhden pissatikun vuoksi.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: papurinsessa
Joo miehien mieli on niin häilyvä.:ROFLMAO:

Ja toivotaan sinnekkin tärppiä, niin ja nopeasti kuluvia päiviä. Piinapäivät matelee itsellä ainakin kohtuuttoman hitaasti.:D
Mä laskeskelin että jos käy tärppi, vois mahdollisesti näkyä jouluaattona. Toisaalta taidan tehä aatonaattona, koska jos ei mitään näykkään niin en märehdi koko aattoa yhden pissatikun vuoksi.:LOL:
Mäkin mietin, että voi ku ois tietoa jo jouluaattona! :D Viime kierrossa menkat alkoi kp 34 eli varmaan niihin aikoihin voi testailla... Viimeksi ku raskauduin, niin eka haamu näkyi vasta kp 31 aamulla ja silloin mulla oli aina sellainen 28-30 päivän kierto :D Nyt koitan kuitenkin, etten tee turhaan niitä testejä jatkuvasti.

Ja kiitos, samaa sinnekin! Ne kyllä aina matelee... :'D
 
@Tintti88 pahoittelut:(

Täällä vielä ovistesti sutastu. Lie joku megaovis kun ei oo noin vahvaa plussaa vielä näyttänykkään aiemmin.:LOL:
Tasavahvaa joo mutta nyt tuo liuskan testiviiva on vahvempi kuin kontrolli. Olot kyllä on sen tasosetki.:D
Ja digiin hymynaama ja siinä tasavahvat kun eilen oli vielä liki. Huomenna vielä teen ja sit riittää. :X3: Pitäis tilata r-testejä. :LOL:


Se oli nopee setti se.
[url=http://aijaa.com/EdcC0y][/URL]
Perjantai illalla tuli hymynaama ja eilen tuli aamupäivästä räikyvät plussat hymynaamoineen. Alkuillasta ovisjomotus oli kovanlaista ja parin tunnin päästä havahduin ettei jomota mihinkään enään. Nyt näytti testit negaa.
Eli mulla tuo piikki kesti aika tasan vuorokauden. Tulipahan hyödynnettyä ja saa taas olla iloinen himotestauksestansa.:LOL:
 
Ööö... himotestaajana tehnyt nyt kolme pc:tä dpot 6, 7 ja 8. Niissä ei mitään, täysin puhdasta negaa. Tänään 10 dpo iltapäivällä tein taas ja siihen tuli viivanpaikka testiajan jälkeen! Kaikki samaa erää. Tarkottaako tämä jotain?! :eek:
 
Ööö... himotestaajana tehnyt nyt kolme pc:tä dpot 6, 7 ja 8. Niissä ei mitään, täysin puhdasta negaa. Tänään 10 dpo iltapäivällä tein taas ja siihen tuli viivanpaikka testiajan jälkeen! Kaikki samaa erää. Tarkottaako tämä jotain?! :eek:
Laita kuva testistä. En osaa sanoa, että tarkoittaako mitään. Välillä antaa vp:Tä ei välillä ei mitään.
 
@Iiduliinu En pysty laittamaan kun ei ole tietokonetta käytössä, eikä aijaa anna ladata puhelimella. Mut ei siitä kuvaan asti kyllä mitään välitykään... mut ihmettelen kun kolme peräkkäin ihan puhtaita!

Lisäks mulla todella kipeät ja turvonneet rinnat ja nännit, tänään pari huonovointisuusoloa ja mielenkiintoisimpana leposyke jäänyt koholle ovulaatiosta lähtien. Normaalisti kohoaa muutamaksi päiväksi (norm 55-57 ja ovis 62-64) ja palaa takaisin pari kolme päivää oviksesta. Nyt se laski pari pykälää (64->62) 7-8 dpo ja kohosi sitten takaisin! Niin ei ole ikinä käynyt! Erikoista on myös, että aamulämpö laski eilen ja tänään pysyi ihan samassa. Se laskee mulla aina päivää ennen menkkoja, mutta reilummin kuin mitä se nyt on. Menkat alkaa 15 dpo.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
@Iiduliinu En pysty laittamaan kun ei ole tietokonetta käytössä, eikä aijaa anna ladata puhelimella. Mut ei siitä kuvaan asti kyllä mitään välitykään... mut ihmettelen kun kolme peräkkäin ihan puhtaita!

Lisäks mulla todella kipeät ja turvonneet rinnat ja nännit, tänään pari huonovointisuusoloa ja mielenkiintoisimpana leposyke jäänyt koholle ovulaatiosta lähtien. Normaalisti kohoaa muutamaksi päiväksi (norm 55-57 ja ovis 62-64) ja palaa takaisin pari kolme päivää oviksesta. Nyt se laski pari pykälää (64->62) 7-8 dpo ja kohosi sitten takaisin! Niin ei ole ikinä käynyt! Erikoista on myös, että aamulämpö laski eilen ja tänään pysyi ihan samassa. Se laskee mulla aina päivää ennen menkkoja, mutta reilummin kuin mitä se nyt on. Menkat alkaa 15 dpo.

Kuulostaa hyvältä! Mä saan ainakin puhelimen kautta ladattua tähän tai sit suoraan aijaahan.. mutta pidän peukut pystyssä!
 
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
Bootsin testillä tuli haalean haamun esiäiti tänään 11 dpo 2tuntia rakossa olleesta pissasta. Tämä oli siis kuitenkin niin selkeä, että näkyi siristelemättä kaikissa valoissa. Tuli testiajalla mutta hävisi puolen tunnin päästä! :eek:

Ps vinkkejä otetaan vastaan, kuinka laittaa kuva tänne kännykällä. Aijaa ei toimi eikä tiedoston liittäminen tähän.
 
Bootsin testillä tuli haalean haamun esiäiti tänään 11 dpo 2tuntia rakossa olleesta pissasta. Tämä oli siis kuitenkin niin selkeä, että näkyi siristelemättä kaikissa valoissa. Tuli testiajalla mutta hävisi puolen tunnin päästä! :eek:

Ps vinkkejä otetaan vastaan, kuinka laittaa kuva tänne kännykällä. Aijaa ei toimi eikä tiedoston liittäminen tähän.
Ui jännää!!

Ootko kokeillu tota laajennettua editoria? On tossa kirjoituskentän alaosassa Lähetä vastaus painikkeen alla. En oo siis itse koskaan ees yrittäny laittaa muuten kuin aijaasta, mutta tuli mieleen.
*lisäys
Testasin ja joo ei toimi mulla ainakaan. Sanoo että liitteen koko saa olla 1MB.o_O
Mut jännä ettei aijaa anna sun ladata puhelimelta. Mulla kyllä antaa. Pitää tosin valita asiakirjojen kautta, ei suostu siihen että ottaisin suoraan siinä kuvan, vaikka sen mahdollisuuden siinä tarjoaakin. Mulla on android, että en sit tiiä jos on joku muu että miten sitten toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä