Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@viipulainen No helou helou! :) :) :) Tauko tekee näemmä ihan hyvää, jotenkin on parempi fiilis eikä oo niin kauhee vääntämisen ja tekemisen stressi päällä. Oon lueskellu kyllä palstaa, kyllä tää on aika hurjaa, miten välillä jo aivan varmasti näyttäis, että joku on raskaana, mut sit vaan ne menkat tulee.

@Minitohveli Tervetuloa mukaan jännäilemään! :)
 
Voisikohan se vaan olla, että toi koko testi jäi niin märäksi, että näyttää viivanpaikkaa..
Mä en nyt kyllä osta tätä ajatusta.:giggle::love:
Siis kun, tuo on jotenki niin kauheen tarkka viiva ainakin omiin silmiin. Miten mä selittäisin, ehkä "tarkasti rajautunut" olis oikea termi, just tuohon testikohtaan vielä. Mun viivanpaikat mitä oon saanu, on olleet joo ihan värillisiäkin, mutta ne reunat on ikäänkuin häivyttyneet.
Mut hei, uusia testejä (jotain eri merkkejä) ja sit vaikka noita samoja lisää jos ei kaapissa vielä ole ja teet tollasen henk.koht. emppiirisen tutkimuksen.:D(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Tässä tän aamuinen! Ei tosiaan ole tietoa mikä dpo kun tuntu ettei olis ollu ovulaatio ollenkaan o_O kp 28/30-33.. eikä oo mitään olojakaan suuntaan taikka toiseen, ja siitä lähtien ku aloin syömään foolihappo-lisää niin lähes kaikki pms oireet on hävinny! Välillä mietin että pitääkö olla huolissaan :D eka kuva on jossain 15min kohdalla ja toinen testiajalla, 5 min kohdalla :)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Tässä tän aamuinen! Ei tosiaan ole tietoa mikä dpo kun tuntu ettei olis ollu ovulaatio ollenkaan o_O kp 28/30-33.. eikä oo mitään olojakaan suuntaan taikka toiseen, ja siitä lähtien ku aloin syömään foolihappo-lisää niin lähes kaikki pms oireet on hävinny! Välillä mietin että pitääkö olla huolissaan :D eka kuva on jossain 15min kohdalla ja toinen testiajalla, 5 min kohdalla :)
Voi olla ihan hyvin plussan alku :love:
 
Tässä vielä tämän iltainen ylhäällä ja aamuinen alhaalla.
Kyllä toi on niin hyvin pintaansa pitäny aamusessaki testissä ja vaikka iltatesti onki haljumpi, niin se on ihan normaalia. Joillain ilta on paras aika testata ja toisilla aamu perinteiseen tapaan paras.
Ja koska tossa aamusessakin edelleen näkyy viivaa, en voi mieltää itse ainakaan viivanpaikaksi.(y):)
 
http://aijaa.com/lQqiWd

Tämän päivän testit, negaa näyttää edelleen.. Kp 32/28. Alkaa tuntumaan siltä että tästäkään kierrosta ei tärpännyt ja testailen aivan turhaan :( Keho ja mieli sanoo että raskaana olen, mutta testit näyttää toista.

EDIT//Kääk! Selasin tätä keskustelua taaksepäin ja olen kommentoinut viime kuukautisistani tänne, ja nythän onkin vasta kp29! Eihän tässä sitten tarvitsekkaan vielä hätäillä ja itkua tihrustaa negatiivisten testien perään, koska vasta nyt kun vuorokausi on vaihtunut, on kp29 ja kuukautiset ovat myöhässä päivän ja aivan liian aikaisin olen testaukset aloittanut. Hupsista, jostain syystä olin laskenut väärin kuukautisten alkamisajankohdan (n)
 
Viimeksi muokattu:
Kp 43/n.33. Negaa näyttää. Näin myöhässä ei ole vielä kertaakaan ollut sen jälkeen kun pillerit jätti 4/2016 ja kuukautiset tasoittui noin 28-33pv kiertoon. One+stepillä testannut 4 kertaa ja nyt tänään apteekin testillä jossa ei haamuakaan näy.:unsure:
 
Kyssäri ovulaatiotesteistä: Olen tikuttanut sellaisilla edullisilla ovulaatiotesteillä (kotitesteistä tilattu) ja usemapi päivä oli hyvin haalea viiva ja nyt kolme päivää yhtä tumma eli plussa. Eilen kolmantena päivänä tuntui selkeästi kipua vasemmassa munasarjassa ja edellisenä päivänä oikeassa. Mitä sanoo parviäly. Oliko ovulaatio eilen vai edellisenä päivänä? Vai onko ollut vielä?
 

Yhteistyössä