Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Help. Eka kertaa mukana täällä ja tänään tein testin koska outoja oireita. Skeptinen oon koko ajan ollu ku vasta eka yrityskierto menossa, mutta näkeekö kukaan muu näissä mitään? Jotenki omaan silmään ei näyttänyt puhtaalta negalta mut viivalasit on kyllä vahvat täällä
Miä en valitettavasti kyllä nää mitään (n):(. Mikäs kp? Mitä oireita :)?
 
Kp 30/28 tissit paisuu ja jänniä alavatsan tuntemuksia on ollut. Toki voi johtua siitäkin kun jäi ehkäisy pois.. :) mut alkais nyt sit ne menkat ni pääsis uutta Kiertoa kokeilee
No juu jos olis normikierto ollut ni kyllä luulis noilla päivil jo plussan näkyvän.. toivottavasti ei mahdottoman paljon veny ja tulis tosiaan uusi kierto ni pääsis alottelee, tsemppii! Tää on kyl niin kuumottavaa kun itsekin tässä eka yk menossa ni kauheel innol toivois et tapahtuis JOTAIN ja sit tää odottelu kun ei voi tehdä mitään muuta kun odottaa ja toivoa et jotain tapahtuis pian :D:D. Siks miäkin nyt norkoilen tääl ja seuraan keskusteluja jos vaikka jollain muulla tapahtuis jotain jännittävää. Taitaa vaan olla aika monet siirtyneet noihin Whatsapp ja FB ryhmiin mut mua ei kyllä vielä tässä vaiheessa huvita mennä mihinkään mis voi tapaa tuttuja :ROFLMAO:.
 
No juu jos olis normikierto ollut ni kyllä luulis noilla päivil jo plussan näkyvän.. toivottavasti ei mahdottoman paljon veny ja tulis tosiaan uusi kierto ni pääsis alottelee, tsemppii! Tää on kyl niin kuumottavaa kun itsekin tässä eka yk menossa ni kauheel innol toivois et tapahtuis JOTAIN ja sit tää odottelu kun ei voi tehdä mitään muuta kun odottaa ja toivoa et jotain tapahtuis pian :D:D. Siks miäkin nyt norkoilen tääl ja seuraan keskusteluja jos vaikka jollain muulla tapahtuis jotain jännittävää. Taitaa vaan olla aika monet siirtyneet noihin Whatsapp ja FB ryhmiin mut mua ei kyllä vielä tässä vaiheessa huvita mennä mihinkään mis voi tapaa tuttuja :ROFLMAO:.
Joo tää on kyllä kuumottavaa Hommaa!! :) toivottavasti teillä tärppää pian!
 
Mä haluan ehdottomasti mukaan salaiseen ryhmään! Millä sen löytää?

Eli, kuukautisetkin myöhässä kolmatta päivää. Viikko sitten tuli oranssia limaa päivän, sen jälkeen ei mitään erityistä. Tänään ja eilen tuntunut elohiiren tapaista tunnetta kohdussa sekä sukkapuikkokipua pari kertaa. Ovulaation olisi laskujen mukaan pitänyt olla jo 14-15.12.

Raskaustestissä yksi CB:n haamujen haamu
Ja seuraava saman merkin testi puhdas nega. Tänään kun tutkailin testejä niin vaikutti että näkyy vaan selkeämmin missä viivapaikan kuuluu olla. HELP
 
Mä haluan ehdottomasti mukaan salaiseen ryhmään! Millä sen löytää?

Eli, kuukautisetkin myöhässä kolmatta päivää. Viikko sitten tuli oranssia limaa päivän, sen jälkeen ei mitään erityistä. Tänään ja eilen tuntunut elohiiren tapaista tunnetta kohdussa sekä sukkapuikkokipua pari kertaa. Ovulaation olisi laskujen mukaan pitänyt olla jo 14-15.12.

Raskaustestissä yksi CB:n haamujen haamu
Ja seuraava saman merkin testi puhdas nega. Tänään kun tutkailin testejä niin vaikutti että näkyy vaan selkeämmin missä viivapaikan kuuluu olla. HELP
Voi olla että ovis ollu normaalia myöhemmin. Se voi vaihdella kiertojen välillä muutamiakin päiviä.
Ja koklaa jollain muulla kuin cb:n testeillä. Ne antaa lähestulkoon aina viivanpaikkaa (näyttää haamulta) joka vahvistuu sitä mukaa mitä vanhemmaksi testi käy. Eli joku puikkotesti jossa punaväri viivat. Tee vaikka yksi huomenna aamulla ja jos jotain erottuu, niin uusintaa seuraavana päivänä tai 2vrk päästä.(y):)
 
Apuja kyselisin, vaikkakin jo taidan tietää vastauksen.
Eilen illalla sain r-testiin haamun ja pari tuntia testin jälkeen hulahti housuihin verta. Vuoto on todella runsasta, alamahaan ja selkään särkee ja nivuset huutaa hoosiannaa.
Onko nyt käynyt niin, että yritystä ollut mutta ei vain ollut tarpeeksi vahva kiinnittymään kunnolla. Onko teillä ollut ennen vastaavaa, että alkuraskaudessa olisi runsasta veren vuotoa mikä EI johtanut keskenmenoon.
 
Apuja kyselisin, vaikkakin jo taidan tietää vastauksen.
Eilen illalla sain r-testiin haamun ja pari tuntia testin jälkeen hulahti housuihin verta. Vuoto on todella runsasta, alamahaan ja selkään särkee ja nivuset huutaa hoosiannaa.
Onko nyt käynyt niin, että yritystä ollut mutta ei vain ollut tarpeeksi vahva kiinnittymään kunnolla. Onko teillä ollut ennen vastaavaa, että alkuraskaudessa olisi runsasta veren vuotoa mikä EI johtanut keskenmenoon.
Ekana pakko kysyä minkä merkkinen testi oli? Osa näyttää hämmentävän selvää viivaa mutta on todellisuudessa ainoastaan viivanpaikka jonka saa esille missä tahansa kierronvaiheessa.
Ihan siis sillä, että jos kyseessä ollut joku pahamaineisista testeistä, on todennäköisempää että on ollut vain viivanpaikka ja kyseessä normaali kuukautisvuoto.

Itsellä on kokemusta vain niukasta vuodosta alkuraskaudessa. Runsaimmillaankin ehkä 1/2tl hulahdus kerran päivässä ja muutoin hyvin niukkaa limansekaista tuhrua.
Hyvin runsas verivuoto, etenkin hyytymien ja kovien kipujen kera taitaa hyvin harvoin päätyä pysyvään plussaan:unsure:
 
Runsaat vuodot ja kivut ovat aika usein merkki siitä ettei tärppiä syystä taikka toisesta ole tullut. Ja ainakin tuo CB:n testi jää seuraavilla kerroilla apteekkiin. Jättää selkeästi viivanpaikkaa.

Mulla oli viime kuussa sama homma, toki kuukautisetkin tuli ajallaan. Ja en ollut raskaana. Kuukautiset vaan tuli rajummin kun aikaisempana. Juuri samat oireet jota kerroit. Tuli jopa paksua kalvoa mukana ja kivut säteilivät ympäri kehoa aina selkään ja sisäreisiin asti.

Jos et ole saanut selkeää plussaa niin voi olla myös kuukautiset?
 
@Mutsijaparimuuta Oisko sulla ollu kiinnittymisvuotoa sillo aiemmin? Ja ovis vähä myöhemmin ollu? Toivottavasti plussaat vielä :) !

@zumba224 oisko kemiallinen? Tosin ite sinuna testaisin vielä kerran ainakin. Mutta todennäköisesti ei hyvä toi runsas vuoto :(

Mulla nyt menkat viikon myöhässä. Tänään oli aamupäivällä kovat alamahakivut, pyyhkiessä kerran vaaleenpunasta/oranssia limaa kipujen aikana. Ja tosiaan viikko sit ekan kerran tumman ruskeita limaviiruja pyyhkiessä ja semmosta tuli nelisen päivää satunnaisesti vessareissuilla o_O. Olin kyllä varma tänään että nyt alkaa. Apteekin oma oli täksi aamuksi varattu, nega, linkosin roskiin saman tein koko puikon. Että tärpännyt ei kyllä ole, mikä lie sit? :poop:
 
Täällä ei oo usko tähän kiertoon kovin iso kun ei oo oikein mitään oireita :D kun kemiallisesta niitä oli heti oviksen jälkeen :D nyt ainoo mitä ollu parina iltana niin kamalat ilmavaivat.. vatsa on aivan kivikova isopallo:ROFLMAO: enkä tiedä voiko sitäkään tulkita raskaus oireeks.. tnä olis dpo 6
 
Ovistesti nayttaa tammoista neljatta paivaa perakkain. Tama testattu tunti edellisesta vessakerrasta. Pitaa odotella raskaustestit kun tilasin netista.
Ihmettelin kun yhtakkia tuli huono olo,vatsatauti ym mika voi Tietty olla vatsatauti mutta taa viiva ihmetyttaa. Mutta varmaan oviksesta voi myos tulla oksetusta ym? Mutta voiko nayttaa noin montaa paivaa perakkain.
http://aijaa.com/ZhR7x3
Mulla ovistesti näytti samalta sillon kun olin raskaana et lupaavalta vaikuttaa! :)
 
mie en kestä tätä omaa tilannetta.. menkkajomotuksia oli ja nyt ei oo enää, mut eipä niitä näy eikä kuulu, valkkaria tulee oikeesti ihan hullun paljon ja nivuset on niin kipeet ettei kyykkyyn pääse.. testit näyttää negaa :eek: turhauttavaa tää odottelu!! ja ootteko ostanu minkä merkkisiä ovistestejä mietin et onko noi rfsun millasia? :)
 
Siis tä?? Nyt kp 27/27, eilen tuli paperiin punasta pyyhkiessä, samalailla kun viime kierrossa, sit tänä aamuna ois pitäny jo vuotaa mutta ei mitään, ei edes paperiin yhtään mitään. Ei ne menkat siis alkanukkaa? :eek:
Jos nyt on 27 päivä 27 päivän kierrosta, niin huomenna olis vasta odotettavissa eka vuotopäivä. Muuten siun kierto olis 26 päivää pitkä. Vai tarkoititko että yleensä tollaisen tiputtelun jälkeen alkaa seuraavana päivänä vuoto?
 
Täällä taas kahen vuoden tauon jälkeen :'D Reilu vuoden ikänen pikku taapero meillä ja nyt ihan kamala vauvakuume. Esikoista toivottiin yli vuosi, mulla pco taustalla niin voi olla, että tätäki saadaan tovi oottaa. Mulla siis ollu vasta kahet menkat synnytyksen jälkeen ja ekaks oli kierto 34 päivää ja nyt menossa kp50 ja ylikin.. Monen monta negaa testattu ja niin toivottu raskautta, mutta en jaksa uskoo enää. Huomenna aamulla taas tiirailemaan testiä silti, miksi oi miksi? :D Ihan kamalia menkkakipuja ollu noin kaks viikkoa ja oon niin turhautunu, että alkais se vuoto nyt vaan. Oliskohan siihen salaiseen faceryhmään mahkuja päästä?
 
Hah se on tuttua ! Tänään dpo 6 ja oli pakko tällänen järkyttävä närästys kehittää itelle että olis sit joku oire edes :D
No niinhan se menee :D paivat tuntuu matelevan ennenkuin testia kannattaa edes tehda ja jokainen vaiva on oire :p

Mutta se hyva puoli itsellani etta jos tuo on ovisviiva niin jospa se kierto alkaa,kuukautisia ei siis ole ollut ja lapsi 1,5v. Tosin imetan viela.
 

Yhteistyössä