Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kp39/28. Ei menkkoja, sitä ruskeeta limatuhrua parina päivänä kp28-30. Ei kertaakaan edes tippaa kk verta. Testejä en ole tehnyt enää muutamaan päivään, koska tärppiin en usko. Alaselkä ollut juilivasti kipee tässä pari päivää. On ihan erikoista, ja ärsyttävää :mad:.

Mites @Minni-83 , vieläkö oot testaillu? Olikos muita kriittisillä dpo:lla nyt? Joutas vaikka muiden tikkuja tiirailla:geek:
 
@nelHM Mul alko 4.1. Menkat ja vieläkin vuotaa. Että se siitä, joku kiinnittymis yritys siellä tais olla eli kemiallinen. Noita kemiallisia mul on riittänyt. Enkä olis tiennyt siitä jos en olis testannut aikaisin. Pitäis vaan malttaa odottaa että menkat ei ala ja sit vasta testata.
 
@nelHM Mul alko 4.1. Menkat ja vieläkin vuotaa. Että se siitä, joku kiinnittymis yritys siellä tais olla eli kemiallinen. Noita kemiallisia mul on riittänyt. Enkä olis tiennyt siitä jos en olis testannut aikaisin. Pitäis vaan malttaa odottaa että menkat ei ala ja sit vasta testata.
No voi harmi. Varmaan kemiallinen tosiaan oli :(. Onnea taas uuteen kiertoon!
 
@nelHM kiitos. Onnea myös sinunkin yritykseen. Toivottavasti tulis selvyys sunkin tilanteeseen. Mitä jos sulla olis ollut kiinnittymisvuotoo se kp 28-30?
Ei ole voinut olla olla. Ovis oli ajallaan kp14-15, ei voinu testistä eikä oireista erehtyä. Oon säilyttäny noi tikut ku koskaan saanu semmosia viivoja:D
http://aijaa.com/9mQV9n
Ja sit se kuuden päivän ruskea välivuoto, yhtenä päivänä tuli ihan vertakin. Dpo4/5 tais alkaa ja melkeen viikon kesti. Loppu seinään sit se. Että on aika poikkeuksellinen kierto ollu kaikinpuolin tää..
 
Ei ole voinut olla olla. Ovis oli ajallaan kp14-15, ei voinu testistä eikä oireista erehtyä. Oon säilyttäny noi tikut ku koskaan saanu semmosia viivoja:D
http://aijaa.com/9mQV9n
Ja sit se kuuden päivän ruskea välivuoto, yhtenä päivänä tuli ihan vertakin. Dpo4/5 tais alkaa ja melkeen viikon kesti. Loppu seinään sit se. Että on aika poikkeuksellinen kierto ollu kaikinpuolin tää..
Ompa vahvat ovisviivat ollut sulla. :) Aika outoo et ollut välivuotoja. Voiko ovulaatio aiheuttaa vuotoo? Kun käsitin et sul oli jotain vuotoa ovulaationkin jälkeen. Toivotaan et tulis pian selvyys sun tilanteeseen. Stressaaminenkin saattaa siirtää menkkoja. Mut toivottavasti tässä olis plussasta kyse et se vaan näyttäytyy myöhään.
 
No johan on outo tilanne NeIHM (n):geek:. kyllähän tuo kuulostais sille että olis voimut tärppi käydä ja kiinnittymisvuoto ilmetä tuhruiluna, mutta missäköhän se plussa sit kupeksii (n)?
Oisko mitään mahkuu päästä ultraan tsekkaa tilanne? Tsemppiä piinailuun, hyvin erikoista kyl jos muuten auht säännöllinen tuo 28vrk kierto (n).
 
No johan on outo tilanne NeIHM (n):geek:. kyllähän tuo kuulostais sille että olis voimut tärppi käydä ja kiinnittymisvuoto ilmetä tuhruiluna, mutta missäköhän se plussa sit kupeksii (n)?
Oisko mitään mahkuu päästä ultraan tsekkaa tilanne? Tsemppiä piinailuun, hyvin erikoista kyl jos muuten auht säännöllinen tuo 28vrk kierto (n).
Mulla on tosi säännöllinen kierto. Mietin, että oliko menkkojen oletettyuna aikana sit se muutaman päivän ruskea limaviiruinen tuhru muka menkat? Ei edes verta tullut(n). Mut eikö pitäs jotain vuotaa ulos jos oviskin sata varmana tapahtunu? Ääh, en tiiä. Kauheen kuivaakin on.. ei yleensä sen suhteen koskaan mulla kuivaa kautta kierrossa ole, varsinkaan, jos ois nyt joku kp11 menossa. Harkitsen gynellä käyntiä joa ei nyt normalisoidu. Se välituhruilukin oli hyvin outoa, luulin tosiaan että kiinnittymistä ois voinu merkata se, kun ei yhtään normaalia. Noh, pitää tässä katella.
 
Mulla on tosi säännöllinen kierto. Mietin, että oliko menkkojen oletettyuna aikana sit se muutaman päivän ruskea limaviiruinen tuhru muka menkat? Ei edes verta tullut(n). Mut eikö pitäs jotain vuotaa ulos jos oviskin sata varmana tapahtunu? Ääh, en tiiä. Kauheen kuivaakin on.. ei yleensä sen suhteen koskaan mulla kuivaa kautta kierrossa ole, varsinkaan, jos ois nyt joku kp11 menossa. Harkitsen gynellä käyntiä joa ei nyt normalisoidu. Se välituhruilukin oli hyvin outoa, luulin tosiaan että kiinnittymistä ois voinu merkata se, kun ei yhtään normaalia. Noh, pitää tässä katella.
Oot varmaan testannu eri testeillä? Mietin pääsisitköhän hcg:n verestä mittauttamaan, se antaisi varmasti oikean tuloksen.
 
Näyttääkö kaupan rfsun testit viivanpaikan? Testasin kun ei oo menkat vieläkään alkanu, tähä mennessä ollu aina puhtaita negoja eikä minkäänlaista viivanpaikkaa tai viivaa paitsi nyt o_O tosin voin myös kuvitella :ROFLMAO: ei kuvista kyl mitään taida nähä, livena ainoastaan :D
 

Attachments

Näyttääkö kaupan rfsun testit viivanpaikan? Testasin kun ei oo menkat vieläkään alkanu, tähä mennessä ollu aina puhtaita negoja eikä minkäänlaista viivanpaikkaa tai viivaa paitsi nyt o_O tosin voin myös kuvitella :ROFLMAO: ei kuvista kyl mitään taida nähä, livena ainoastaan :D
Vaikee sanoo kun toi on niin ”valottunut”. Ota vähän pienemmässä kuva. Mutta joo rfsut näyttää viivanpaikkaa. Jos haamu, niin sit siinä on väriäkin.
 
@Iiduliinu Keskimmäisessä näen.viivaa, mut just ton testin ärsyttävyys, onko toi nyt viivanpaikka vai haamu?

@Tintti88 on tosiaan valottunut just siitä kohtaa, en osaa sanoa. Noiden haamuissa on pinkkiä selkeesti, mut ei ne anna mulle viivanpaikkaa aina, joskus jotain ylimäärästä ollu, mut harvemmin. Ja se viivanpaikka on selkeesti noissa väritön.
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Joo ei liene pomminvarmaa perus testiä.:D Jos ei taho tulkita, ostaisin cb digin viikkonäytöllä. Mutta jos koet pakonomaista tarvetta avata testiä joka huutaa negaa (kuten minä), niin siellä on sitten aina viivoja sen 3kpl (sisällä kaksi ohutta testiliuskaa, toisessa 2 viivaa ja yhdessä yksi) ja tavis digissä jossa vain yksi paksumpi liuska, viivoja on kaksi. Ne ei ole haamuja valitettavasti kuten tavallisissa testeissä.;)
 
  • Tykkää
Reactions: Iiduliinu
Yksi pc löytyi, uitin sen, kun alkaa ottaa päähän tää touhu. Siinäpä viivanpaikkaa tai mitä lie nyt onkaan, mut siihen toiseen ei tullu mitään tossa toissapäivänä. Kaks ekaa kuvaa viiden minsan paikkeilla, testiajalla siis ja vika kuva about vartti teosta. Olevinaan väriäkin näin, mutta se ois kyllä erikoista sekin:ninja:
http://aijaa.com/6jAS57

http://aijaa.com/SHRl80

http://aijaa.com/A1q95s
No jopas kyl miäkin tuos jotain oon näkevinäni, toain ehkä eniten tuossa testiajan ylittäneessä. Jopa menee jännäksi (n)!
 
No onpa kyllä outo kierto (n)ovulaatiotastahan ei tosissaan oo edes tietoa tässä kierrossa, tän aamun rfsun testi puhas nega, ja nyt on tullu vähän rusehtavaa vuotoa. Ilmeisesti en ainakaan oo raskaana, ja tollasta rusehtavaa vuotoo ei oo ennen tullu (n)
 

Yhteistyössä