Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onnea plussista :love:!!

Laitan ihan siihen sarjaan "mielenkiintoiset pc:n viivanpaikat/levahdukset" kuvan kun testasin pc: huvikseen :D. Eikä toi kyllä oo ku hazardi, ja just siks, kaikkee sitä:confused:. Menkat nyt kaks viikkoa myöhässä, mutta ovistuntemuksia ollu, että ihan mielenkiintoista ilman testejäkino_O

http://aijaa.com/FZakRE
http://aijaa.com/KhoC4K
Eikös sulla jotain vuotoa ollu jossain vaiheessa mitä epäilit kiinnittymisvuodoksi? Olisko ne voinu olla menkat...?
 
Eikös sulla jotain vuotoa ollu jossain vaiheessa mitä epäilit kiinnittymisvuodoksi? Olisko ne voinu olla menkat...?
No just kuule eilen mietin, että onko nyt iha sekasi kaikki. Oviksesta about dpo5/6 -> oli se välivuoto kuutisen päivää. Mutta ovis oli ajallaan ja 100varmasti, että vähä aikasin ois jos menkat ois ne ollu. Menkkojen aikaa taas tuli paljon vähemmän ku se välivuoto. Rusehtavia limaviiruja parina päivänä vessareissuilla toisinaan. On aina mahdollista että on joku muu oikea syy, mikä nyt tekee epämääräisiä tuhruja ym häröö. Katon tän kierron, jos sama jatkuu, ni pitäähän se käydä tutkituttaa.
 
Oho! :love: Vitsit kun olis itekin noin perillä kierroista! Tunnetko sen oviksen niin hyvin, että tiedät kummalta puolelta tulee? Taidankin siis alottaa kp 10 testailemaan (n)
Joo tunnen hyvin selkeästi jo kierron alussa kumpi aikoo aktivoitua. Tähän asti on vuorotelleet mutta koska milloin vain voi rytmi tyssätä, niin tikutan myös varalta. Juuri siis siksi kun se lh piikki on itsessään nopea mulla ja sit vielä aiemmilla päivillä jos tulisi vaikka kahdesti oikealta peräkkäin. :D Ja sit on ihan se ovisjomotus toispuolisesti kun munasolu irtoaa.
 
Hyvin vahvistuu, mitä muita oireita sulla jasuu?? :) Täällä ei muuten enään muita oireita ku ihme menkkajuilimista koko ajan vaikka viikon päästä pitäis alkaa vasta,outoa! Ja kamala flunssa päällä.
Siis mulla on tosi vähän oireita et hirveet ilmavaivat,kuvotus kohtauksia ja pientä hetkellistä nippailua mahassa :) ja valkovuotoo tulee paljon. Hassua kun näin vähän oireita :D Ja niin kurkku kipee.. mut toi hyvältä kuulostaa sunkin oireet jo nyt! Mulla esikoisesta ja näköjään nyt niin tullu tollanen pieni flunssa tässä alussa :D
 
Kuinka tarkkaan että raskautta epäilevät nyt syötte? Minusta tuntuu että jääkaapissa on vaan kaikkea kiellettyä! Mut en jotenki jaksa ressata jos onki väärä hälytys? Mitään lääkkeitä en oo uskaltanu ottaa vaikka tämä flunssa on kamala!
 
Kuinka tarkkaan että raskautta epäilevät nyt syötte? Minusta tuntuu että jääkaapissa on vaan kaikkea kiellettyä! Mut en jotenki jaksa ressata jos onki väärä hälytys? Mitään lääkkeitä en oo uskaltanu ottaa vaikka tämä flunssa on kamala!
Mä oon syöny ihan kaikkee mitä normaalistikin söisin niin kauan kunnes vahvat viivat tikussa :) ja mulle sano neuvola täti aikanaan että verenkierto yhdistyy vasta rv 6 eli ennen sitä et käytännössä voi saada aikaan mitään vahinkoa :) eihän siitä tulis mitään jos joka kk joutuis elää varoen ja jättää viinit juomatta ja sushit syömättä sen takia jos onkin raskaana :) Sitkun menkat myöhässä ja testi plussa niin tietty alkaa elään niinkun raskaana olevan kuuluukin :)
 
  • Tykkää
Reactions: trady ja Unicorn
Hei te ketkä tikuttelette ovista ja tunnette myös tuon oviskivun, niin irtoaako se munasolu siis juuri silloin kun ne kivut on? Mua on mietityttänyt tuo mun ovis kun viime kierrossa kivut tuli kp13 ja menkat alkoi kp26, niin luulin et mulla oli ovis vasta kp14 ja sit kun menkat alkoi ni oli siis dpo11.. mut oisko kuitenkin niiin että ovis oli tuolloin kp13 kun kivut tuli ja silloin kp26 kun alkoi menkat ni olikin jo dpo13? Pelkäsin et mul oli liian lyhyt luteaalivaihe, mut menkat alkoikin vast dpo13 ni olisikin ollut kuitenkin ihan ok?
 
Minä tunnen sen irtoomiakivun tietynlaisena. Muita oviskipuja on aina ennen sitä useamman päivän, mutta se on ihan tietynlainen, kestää määräajan. Tänään vajaan tunnin.. ae on ihan kauheeta. Edellinen muksu ajotettiin just siihen.. sit kaikki ne aiemmat kivut loppuu, limat hiipuu jne. Että ohi on ja mennyt tässä kierrossa. Tunnen kroppani melko hyvin :D
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis ja Lukka
Juu mulla kans ennakkoon jomottelua ja tärinäkipua mut se ite irtoaminen alkaa sillä että tunnen sen jommallakummalla puolella ja sen jälkeen koko alavatsaan sattuu 3-4h(luulen että johtuu siitä puhkeamisen jälkeen tulevasta nesteestä tms). Ovis tapahtuu siis mulla ainaki just tuolloin kipuhuipun aikaan. Ja se on semmonen inhottava kipu että tekee mieli vaan maata kippurassa kunnes menee ohi.
 
CC692246-713E-4390-A0B3-785B6988FE2C.jpeg Kauhee paniikki päällä et eihän toi tän päivän testi oo haalistunu eiliseen nähden ( jos samalla kaavalla menee niin huomenna pitäis vasta viivan taas vahvistua ) mutta niin mielipiteitä? Ylhäällä dpo 14 ja alhaalla dpo 15
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Perus viivapaikka, ei muuta. Dpo 11. Viis päivää ollut huono ruokahalu, kohtalaisen tiheään ripulia ja huono olo niin käväisi mielessä voisiko olla mahdollista että olis tärpännyt mut ehkä tää on jotain mahatautia.

IMG_20180114_101950.jpg
 

Yhteistyössä