Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Huoh...!!! Menkat alko ja kunnon kivuilla kp 25, ihmeen aikasin vielä. Ainakin viitenä päivänä oli kunnon menkkamaisia kipuja ja alaselkäkipua, aika pelottavaa kun koskaan ei ole tuommoista ollut. Olin aivan varma että olen raskaana joten pettymys oli suuri. Kova funssa sekoitti oireita, oli väsymystä ja ruokahaluttomuutta, sekä lämpö koko ajan 37. Yli 2 viikkoa tissit kipeinä. Tsemppiä kaikille ja toiv plussaatte <3
 
Mulla tolla testillä tommonen vielä nega. Ei ole ihan tasavahva minusta mikään noista. Huomenna ehkä jo plussa?
Kiitos vastauksesta! Mä oon niin pihalla näiden kanssa :D Mitä varten toisilla sitä kontrolliviivasta tulee ihan hailakka plussa testissä? Helppohan siihen on saada tummempi (plussa) :D:D



Edelleen testi näyttää samaa, samasta pissasta tehty rfsu myös (ylempi), siinä olisko plussa? Haluan vahvoja viivoja :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: tossu-83
Ootko raskaustestiä tehny? Juttu kertoo, että ovistesti saattaa näyttää plussaa ennen rtestiä. Saitko oviksen kiinni tässä kierrossa?

Ovisplussa saatu ajallaan ja muuttui negaksikin tässä välissä. Herkkyydeltään 10 one step negaa, PC negaa. En usko että raskaana olisin, viimeksi sain 25 herkkyyden testillä dpo 10 plussan.

Ei ole eka kerta kun tummuu loppukierrosta, vuosi yritystä takana. Nyt kyllä todella selvästi tummempi. Dpo 11 sain sofin raskaustestillä tällaisen http://aijaa.com/sHJYF5

ihan selvä plussa mielestäni, herkemmissä ei mitään. Eikä tunnin pidätyksellä tuon testin jälkeen samanmerkkisessäkään mitään.
 
Ovisplussa saatu ajallaan ja muuttui negaksikin tässä välissä. Herkkyydeltään 10 one step negaa, PC negaa. En usko että raskaana olisin, viimeksi sain 25 herkkyyden testillä dpo 10 plussan.

Ei ole eka kerta kun tummuu loppukierrosta, vuosi yritystä takana. Nyt kyllä todella selvästi tummempi. Dpo 11 sain sofin raskaustestillä tällaisen http://aijaa.com/sHJYF5

ihan selvä plussa mielestäni, herkemmissä ei mitään. Eikä tunnin pidätyksellä tuon testin jälkeen samanmerkkisessäkään mitään.
Kyllä tuo plussalle näyttää, ootko koittanu pidättää pidempään kuin tuntia? Jos virtsa ei ole tarpeeksi vahvaa tunnin pidätyksellä? Jos ei siltikään tuu mitään niin uskon että on ainaki yrittäny kiinnittyä ja se on hyvä merkki :)
 
Ovisplussa saatu ajallaan ja muuttui negaksikin tässä välissä. Herkkyydeltään 10 one step negaa, PC negaa. En usko että raskaana olisin, viimeksi sain 25 herkkyyden testillä dpo 10 plussan.

Ei ole eka kerta kun tummuu loppukierrosta, vuosi yritystä takana. Nyt kyllä todella selvästi tummempi. Dpo 11 sain sofin raskaustestillä tällaisen http://aijaa.com/sHJYF5

ihan selvä plussa mielestäni, herkemmissä ei mitään. Eikä tunnin pidätyksellä tuon testin jälkeen samanmerkkisessäkään mitään.
Ite oon huomannu et herkemmät on paljon huononpia kun ei herkät :) ite sain plussan dpo 11 ja herkässä se näkyi vasta haamuna dpo 13 vaikka sillon jo normissa vahvat viivat :D
 
Menkat alkoi taas.. En ehtinyt testiä edes ostamaan, tarkoitus oli maanantaina ostaa. Viime kuussa oli myös viikon myöhässä, eli nyt kun toisenkin kerran viikon myöhässä niin voisi kai ajatella että kiero pitkittynyt, eikä ole enää 28pv vaan 35pv (n)
 
Herkät testit: huonoja kokemuksia itsellänikin niistä. Ei ole raskautta näyttäny, kun 25mlU jo selvää haaleeta viivaa.

Mulla on taas sitä ruskeaa välivuotoa (n). Nyt on dpo7, mutta ovis jäi hyödyntämättä sillo h-hetkellä, joten ei ole kiinnittymisvuotoa ainakaan. Samoilla päivillä viime kierrossa kuuden päivän ajan tuhrutteli. Epäilen, että jotain häikkää on nyt ilmassa mulla? Ei ole ennen edelliskiertoa ollut tämmöstä. Ja alaselkäkivut on messissä nytkin..
 

Yhteistyössä