Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. nelHM

nelHM Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    323
    Herkät testit: huonoja kokemuksia itsellänikin niistä. Ei ole raskautta näyttäny, kun 25mlU jo selvää haaleeta viivaa.

Mulla on taas sitä ruskeaa välivuotoa (n). Nyt on dpo7, mutta ovis jäi hyödyntämättä sillo h-hetkellä, joten ei ole kiinnittymisvuotoa ainakaan. Samoilla päivillä viime kierrossa kuuden päivän ajan tuhrutteli. Epäilen, että jotain häikkää on nyt ilmassa mulla? Ei ole ennen edelliskiertoa ollut tämmöstä. Ja alaselkäkivut on messissä nytkin..

2. nelHM

nelHM Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    323
    No voi harmi :(. Toivon onnea uuteen kiertoon.

3. Jasuuu

Jasuuu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    90
    Koskakohan ton digin uskaltaa tehdä jos metsästää sitä 3+? Et milläköhän viivojen pitää liuskassa näyttää että olis edes pientä toivoo Tässä ois 4+5 päivän testi
    4D54A025-3C9F-401D-9904-69033C65334C.jpeg

4. ahmis

ahmis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    115

Tuohan nyt on jo leffaviivojen leffaviiva @jasuu ! Kaiken järjen mukaan pitäs näyttää 3+ silloin kun tulee 5+0 eli olisko se sullasit maanantai!

5. Jasuuu

Jasuuu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    90
    Niinhän se taitaa pikkuhiljaa olla! :love: Joo täytyy sit maanantaina uskaltaa testaa digillä! Se jotenkin helpottais mieltä kun sais ne 3+ viikot :oops:

6. ahmis

ahmis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.06.2015
    Saadut tykkäykset:
    115
    Ymmärrän kyllä tuon @Jasuuu itsekin varmasti tepastelen kuin tulisilla hiilillä sen ekat 10vk (jos vaan nyt eka edes tärppäis) se on ihan kamalaa se alku joka tapauksessa kun joudut miettimään onko siellä ketään ja onko kaikki ok jne :confused:.

ON: just kun avauduin ovisoireiden puuttumisesta ni iskikin hurjat kananmunasetit päälle. Ootteko te koskaan panneet merkille alkaako nää limahommat minkä verran ennen ovista vai tulevatko ovisplussan kanssa samaan aikaan vai peräti jälkeen?

7. nelHM

nelHM Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.02.2007
    Saadut tykkäykset:
    323
    Mulla saattaa alkaa limat viikkoa ennen varsinaista ovista. Vuosien varrella maltti kasvanut, kun tajuan, että ei heti ole irtoomisesta kyse. Jomotteleekin kauan, oviskipu sit oma juttunsa, siis kun se oikeesti tapahtuu. Olemme lie näissäkin yksilöitä :) Mut näin mulla.

8. trady

trady Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.11.2015
    Saadut tykkäykset:
    23
    Mulla limat n neljä päivää, sit tapahtuu ovis ja kaikki vuoto häviää. Sit taas palaan takasin muutaman päivän päästä jo

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. Jasuuu

Jasuuu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    90
    Joo siis niin inhottavaa eka pelätä onko kemiallinen ja sit pelätä et onko oikeessa paikassa tai onko siellä edes ketään :unsure: tiedän että pitäis olla kiitollinen jo tosta plussasta mutta se on niin vaikeeta kun pelkää että viivat alkaa haalistumaan niinkun viimeks kävi. Varmaan panikoin täällä vie viikonkin päästä näitten testien kanssa :D pelkään että ei oo tarpeeks vahvat tai jompi kumpi on liian haalee ja ties mitä...

10. Uusintayritys

Uusintayritys Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    50
    kyllä nyt toivo meni taas tälle kiertoa. Dpo 14/16 ja one stepin herkkä nega. Tuskin tästä plussaksi enää muuttuu. Enkelimme raskaudessa plussasin dpo 10 PC testillä mikä ei edes ole noin herkkä

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  11. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    160
    Mulla viimeksi one stepin herkkä nega dpo 13 ja dpo 14 olikin sit haamu. Pc:n tein dpo 14 ja se oli vahvempi kuin herkkä.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Uusintayritys

Rekisteröitynyt:
    24.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    50

Onko sulla lapsia ennestään? Miten heistä oot saanu plussat? Jotenkin vaan vertailee edelliseen ja kun sain niin kamalan aikasin plussan, viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa. kp 21.

Olen eilen tehnyt päiväpissasta PCn ja oli nega.

13. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    160
    Yksi lapsi on ja siitä sain heti digiin raskaana, silloin en edes laskenut päiviä tai mitään, tein testin kun heräsi epäilys.

Viime vuonna kolme keskenmenoa. Ekasta sain plussan tosi myöhään vaikka olin varma että oon raskaana. Oli tuulimuna.

Toisesta tein testin 6 päivää ennen menkkoja, nega. Lähdettiin reissuun ja menkat ei alkanutkaan. Tein testin kun tultiin takaisin ja oli positiivinen. Roskiksesta kaivoin testin jonka tein ennen matkaa ja olikin haamu. Tämäkin päättyi keskenmenoon.

Kolmannesta päivä ennen kuin menkkojen ois pitäny alkaa oli nega. Ja seuraavana päivänä olikin haamu herkässä ja pc selvä plussa. Ja viikon päästä kauheat kivut ja vuoto alkoi.

Nyt kp 27/33 ja tänään oli nega.

14. Uusintayritys

Rekisteröitynyt:
    24.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    50

eli aika myöhään oot saanut aina. Pakkohan se PC oli vielä testata ja negaa :(

Olin juuri lääkärillä lapsettomuuden takia ja prolaktiiniarvot 486 kun viiteaevo 498. Voiko tällaiset arvot jo aiheuttaa lapsettomuutta? Maitotippoja tulee ja enkelistä nousi maito estolääkkeestä huolimatta ja sain vielä pidemmän lääkekuurin, ilmankos jos arvot on tuollaiset jo ilman raskautta

15. _Tirppunen_

_Tirppunen_ Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2015
    Saadut tykkäykset:
    71
    Hei! Tässä piinaillut pitkästä aikaa... Halusin tulla kyselemään teidän mielipidettä kun kohta hulluksi tulee..... :/ Te, jotka tätä testiä olette käyttäneet niin osaatteko sanoa onko tuossa viivanpaikka vai voiko olla plussa?? Testin teosta ei ole montaa minuuttia kun kuvat otin... Kiitos! testi siis pregcheck.

http://aijaa.com/ESfBzN
    http://aijaa.com/ABjFQY
    http://aijaa.com/SsSjLj

Tein testit koska kummallisia kipuja ilmaantui. Minulla on kierukka...

Viimeksi muokattu: 21.01.2018
  16. Mertt1

Mertt1 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.08.2015
    Saadut tykkäykset:
    26

Ei aiheuta. Itse jouduin sattumalöydöksenä löydetyn aivokasvaimen takia käydä gynellä, kun yritettiin esikoista, tuolloin mitattiin prolaktiinit, olivat n.900. Gyne sanoi, ettei vaikuta, kun kierto säännöllinen jne. Raskauduinkin yk2. Eli prolaktiinin suhteen ei huolta.

17. Mama25

Mama25 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Onko tässä haamu viiva vai viivan paikka

Liitetyt tiedostot:

18. Jasuuu

Jasuuu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    90
    Onko viivassa väriä :)?

19. Mama25

Mama25 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Himmeästi on mutta en oo varma

20. 0rava

0rava Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    30
    Minä ainakin näen vain viivanpaikan?

21. viipulainen

viipulainen Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    446
    Mä sanoisin toistaiseksi viivanpaikka. Mikä testimerkki kyseessä? Tuli ekana mieleen apteekin ultra (herkkä 10mIU) ja se on aivan kamala testi. Lätkii viivaa syyttä suotta mutta sentään tosi selkeän värin jos on raskaana.
    Mutta testaa 2pv päästä uudelleen.:)

22. Mama25

Mama25 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Juu teen testin uudestaan parin päivän päästä tulee hulluksi kun ei tiedä ja inhottaa noin saakelin viivan paikat ja just tää apteekin ultra kyseessä aamulla tein eka kerran siinä ei näkynyt edes viivan paikkaa

23. viipulainen

viipulainen Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.01.2015
    Saadut tykkäykset:
    446
    Kannattaa koittaa jotain muuta merkkiä. Toi on aivan hirveä tosiaan. Mä tein tollasen muutama kiertoa taaksepäin ja näytti vailua viivaa kun saman herkkyinen toinen testi oli täysin puhdas nega. Kokeilin vielä piruuttani kun menkat teki iloisesti tuloaan ja täsmälleen samanlainen viiva ultraan taas ja vastaavan herkkyinen toinen merkki puhas nega.:confused:

24. Mama25

Mama25 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Okei täytyy Malttaa nyt odottaa ja ei liikaa toiveita ettei kauhe pettymys tule sitten. Kiitos

25. eevve

eevve Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    13
    Hei kaikki! Rekisteröin itteni just kaksplussalle, kun aihepiiri on omaa elämää koskettava. tällä hetkellä jumalattomat oireet, lääkäri eilen sanoi (testejä tekemättä), että kyllähän tuo kuulostaa siltä että raskaana olisit. kp 24/29. tein r-testin, joka näytti negaa. nyt itkeskelen yksin kotona, onko kaikki toivo tästä kierrosta menetetty...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri