Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei!
Olen uusi tällä palstalla, mutta pakko päästä jonnekkin syöksemään ajatukset tässä piinaillessa..
Eli minä 25v ja mies 29v, yritystä takana vuosi, jonka jälkeen hakeuduttu hoitoihin syksyllä, eli noin 1,5v yhteensä. Syyksi lapsettomuuteen epäilen e-pillereiden sekoittamaa hormoonitoimintaa (akneen määrättyjä pillereitä syöty yli 10v putkeen).
Mutta siis, nyt ensimmäistä kertaa tuntuu, että jotain edes voisi tapahtua.
Ovitrelle pistetty ma 22.1 illalla ja ti alkuillasta kovat vatsakivut. Mahtoiko olla kenties ovulaatio? Noh, peittoa kovasti heiluteltiin varmuuden vuoksi muutama päivä ennen ja jälkeen.
Osaako joku sanoa, että miten tuo dpo kohdallani lasketaan? Omien laskujen mukaan tänään olisi siis dpo 7? Edellispäivänä ja tänään aamulla testattu haamut, vaikka ei todellakaan mitään järkeä näin varhaisessa vaiheessa, kun ovitrellekin vaikuttaa siihen sen 10pv, mutta kun en meinaa millään malttaa odotella ja pää tuntuu kyllä hajoavan Tiedättehän..
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Hei!
Olen uusi tällä palstalla, mutta pakko päästä jonnekkin syöksemään ajatukset tässä piinaillessa..
Eli minä 25v ja mies 29v, yritystä takana vuosi, jonka jälkeen hakeuduttu hoitoihin syksyllä, eli noin 1,5v yhteensä. Syyksi lapsettomuuteen epäilen e-pillereiden sekoittamaa hormoonitoimintaa (akneen määrättyjä pillereitä syöty yli 10v putkeen).
Mutta siis, nyt ensimmäistä kertaa tuntuu, että jotain edes voisi tapahtua.
Ovitrelle pistetty ma 22.1 illalla ja ti alkuillasta kovat vatsakivut. Mahtoiko olla kenties ovulaatio? Noh, peittoa kovasti heiluteltiin varmuuden vuoksi muutama päivä ennen ja jälkeen.
Osaako joku sanoa, että miten tuo dpo kohdallani lasketaan? Omien laskujen mukaan tänään olisi siis dpo 7? Edellispäivänä ja tänään aamulla testattu haamut, vaikka ei todellakaan mitään järkeä näin varhaisessa vaiheessa, kun ovitrellekin vaikuttaa siihen sen 10pv, mutta kun en meinaa millään malttaa odotella ja pää tuntuu kyllä hajoavan Tiedättehän..
Laskenta lähtis tämmösessä varmaan siitä keskiviikosta, eli 24.1 olisi dpo1 jos tiistaina 23.1 olis oletettavasti kivuista päätellen ollut ovis. Eli dpo7 olisi kuten laskeskelitkin.
Ja joo, eihän sitä nahoissaan pysy mutta koita dpo12 testata. Sillon olisi varmasti tuon pistoksen höyryt lähteneet ja muutenkin dpo12 alkaen todennäköisyys edes haamulle korkeampi kuin sitä ennen.:)(y)
 
Laskenta lähtis tämmösessä varmaan siitä keskiviikosta, eli 24.1 olisi dpo1 jos tiistaina 23.1 olis oletettavasti kivuista päätellen ollut ovis. Eli dpo7 olisi kuten laskeskelitkin.
Ja joo, eihän sitä nahoissaan pysy mutta koita dpo12 testata. Sillon olisi varmasti tuon pistoksen höyryt lähteneet ja muutenkin dpo12 alkaen todennäköisyys edes haamulle korkeampi kuin sitä ennen.:)(y)
Näin mä vähän pelkäsinkin, että ens viikolla voi vasta ruveta tikkuja kunnolla vasta tihrustamaan :cry:
Mulla on vielä nyt tässä sellanen pähkäily, että sunnuntaiksi olisi aika varattuna microbladig kulmiin. Laittaja tietää tilanteeni ja sanoi ettei olisi ongelmaa, kun kerta vielä ei raskaana olla, mutta silti mietityttää.. Lupasin vielä lauantaina ilmoitella lopullisen päätöksen ja silloin ajattelin vielä testata kuitenkin mitä tikku näyttää, silloin siis jo dpo 11 :)
 
Aamulla testattu haamu/viivanpaikka. Mitä se kertoo? Ovitrelle ei ole vielä poistunut kehosta tai sitten siellä olisi pieni mahdollisuus raskauteen.. Eli loppupeleissä en ole yhtään viisaampi, pitikin taas testata :poop:
Dpo 8
 
Tää kyseinen saa paljon huonoa palautetta nuista tosi selkeistä viivanpaikoista..
Jos on harmahtava on yleesä vaan viivanpaikka.. tosin jostaki se haamulainenkin saa alkunsa ja kehittyy. Eli niin kauan kun ei oo vuotoa, on toivoa :)
Joo, oon kyllä erittäin paljon saanu noita viivanpaikkoja, ollut siis ihan selkeitä viivoja mutta harmaita. Siksi tuota mietinkin kun selvästi omaan silmään näkyy sinistä väriä. Puhelimen kameralla ei vaan kunnolla saa kuvaa o_O Huomenna ajattelin käydä heti aamulla hakemassa uuden testin ellei vuoto ole alkanut. Toivotaan parasta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen
Joo, oon kyllä erittäin paljon saanu noita viivanpaikkoja, ollut siis ihan selkeitä viivoja mutta harmaita. Siksi tuota mietinkin kun selvästi omaan silmään näkyy sinistä väriä. Puhelimen kameralla ei vaan kunnolla saa kuvaa o_O Huomenna ajattelin käydä heti aamulla hakemassa uuden testin ellei vuoto ole alkanut. Toivotaan parasta! :)
Osta mikä tahansa punaisia viivoja tekevä, nuo sinivärit on niin surkeita ja herättää turhia toiveitakin liikaa. Ihan joku perus liuskatesti tai puikko. Niissä haamutkin on selkeitä ja ei tarvii arvuutella onko väri oikeasti siinä, haamuissa on aina edes sipaus pinkkiä, noi siniset taittaa aina viivanpaikassa alkuun siniseen, punaisissa väriä ei tuu ellei oo jotain tekeillä.(y)
 
http://aijaa.com/i0S9yE
Tässäpä mielenkiintoinen testailu. Kp 26/27 kaikki tehty. Ylin on erittäin herkkä one step 10 mIU/ml, jossa juuri ja juuri nähtävissä oleva haamu/viivanpaikka, seuraava on marketista napattu pregcheck ja viimesin tietty clearblue digi. Eli ne jotka ei niin herkkiä näytti raskauden..ja erittäin herkkä ei. Pitäskö reklamoida...
En tiedä pyöriikö @Untuva79 tai @foreverfever näil palstoil enää, mutta ihan pakko kiittää tästä viestistä, kun testasin eilen (dpo10) negan One Step-testillä ja oli aivan täydellinen nega, ei haamuista eikä viivanpaikoista tietookaan. Mutta en miä nyt ehkä vielä IHAN täysin luovuta toivosta jos nää One Stepit on näinkin luotettavia. Tällä hetkellä ei tosin ole yhtään raskautunut olo, mitään oireita ei ole, ainakaan juuri tällä hetkellä että saattoihan se nega olla ihan oikeakin, mutta EHKÄ ei.. :love:
 
http://aijaa.com/Iyifp5

Laitan tänne oman testirivin rfsun 25 vahvuisilla testeillä. Ensimmäinen on arviolta dpo 14 aamulla tehty ja viimeisin dpo 19. Sain kyllä kyseisellä testillä jo dpo 13 iltapäivällä kunnollisen näkyvän viivan, mutta jostain syystä aamulla ei vaikka pidätystä oli ainakin 3h. Ensimmäisen aamutestin kanssa samaan aikaan tehty digi näytti "raskaana 1-2vko".

Jos tästä jollekin olisi hyötyä :)
 
http://aijaa.com/Iyifp5

Laitan tänne oman testirivin rfsun 25 vahvuisilla testeillä. Ensimmäinen on arviolta dpo 14 aamulla tehty ja viimeisin dpo 19. Sain kyllä kyseisellä testillä jo dpo 13 iltapäivällä kunnollisen näkyvän viivan, mutta jostain syystä aamulla ei vaikka pidätystä oli ainakin 3h. Ensimmäisen aamutestin kanssa samaan aikaan tehty digi näytti "raskaana 1-2vko".

Jos tästä jollekin olisi hyötyä :)
Kiitos! Vähän piristi mieltä kun aamulla testattu täydellinen nega apteekin ultra herkällä dpo 10. Muutama päivä siis vielä toivoa jäljellä :)
Ja valtavat onnittelut! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Kiitos! Vähän piristi mieltä kun aamulla testattu täydellinen nega apteekin ultra herkällä dpo 10. Muutama päivä siis vielä toivoa jäljellä :)
Ja valtavat onnittelut! :love:
Pakko sanoo tosta apteekin ultra testistä et ne näyttää tooosi herkästi edes haamua.. sain pregchekillä jo tosi hyvän viivan kun siihen vasta sain sillon sellase minkä näki kun purkas testin
 
Suosittelen ! Toi apteekin ultra ei oikeesti oo yhtään herkkä ja vaikka pregcheck on vähemmän herkkä niin siihen sain jo selkeen haamun dpo 11 :) ultraan tais tulla dpo 13 :D
Noniin milläs nyt mahtaa malttaa odottaa huomiseen :LOL: Dpo8 asti mul nippaili alavatsalla useasti ja tuli jo tunne että nyt on tärpänny, mutta taas ei oo pariin päivään ollu mitään tuntemuksia, niin oon alkanu jo henkisesti valmistautumaan negaan :cry:
 
Noniin milläs nyt mahtaa malttaa odottaa huomiseen :LOL: Dpo8 asti mul nippaili alavatsalla useasti ja tuli jo tunne että nyt on tärpänny, mutta taas ei oo pariin päivään ollu mitään tuntemuksia, niin oon alkanu jo henkisesti valmistautumaan negaan :cry:
Ei kannata vielä luopua toivosta :) mulla ainoo oire oli ilmavaivat iltasin ja nyt olis sit jo 6+6 :) et ei niitä oireita välttämättä edes tule :) paitsi nyt niitä on kyllä esim pissalla ravaaminen ja yökötys... mutta ekaan 5 viikkoon ei mitään :)
 
Voi @Sikke14 miten jännät paikat sullakin siellä! Mulla tänään dpo11 mut en viitsin ees testaa tuosta eilisestä Onestep negasta musertuneena. Mullakaan ei oo mitään oireita mihinkään suuntaan, sillo dpo8 oli kyllä tuntemuksia nippailua ja tississä sellaista pistävää kipua mut nyt ei mitään ni oon kans jo henkisesti negaan valmistautunut.. mulla on One step testejä ("herkkä") sekä normikasettitestejä ja oon nyt vähän siin j täs et viittiikö ees huomen testaa. Menkat kuitenkin vois alkaa jo sunnuntaina (dpo13) niin mietin maltanko maanantaihin jos ei sitä ennen ala (n).

Plussa onnea sinulle siis, tuu sit kertoo miten kävi!
 
Voi @Sikke14 miten jännät paikat sullakin siellä! Mulla tänään dpo11 mut en viitsin ees testaa tuosta eilisestä Onestep negasta musertuneena. Mullakaan ei oo mitään oireita mihinkään suuntaan, sillo dpo8 oli kyllä tuntemuksia nippailua ja tississä sellaista pistävää kipua mut nyt ei mitään ni oon kans jo henkisesti negaan valmistautunut.. mulla on One step testejä ("herkkä") sekä normikasettitestejä ja oon nyt vähän siin j täs et viittiikö ees huomen testaa. Menkat kuitenkin vois alkaa jo sunnuntaina (dpo13) niin mietin maltanko maanantaihin jos ei sitä ennen ala (n).

Plussa onnea sinulle siis, tuu sit kertoo miten kävi!
Meinasinkin laittaa, että melkein samoissa mennään! Koko viikko on kyllä mennyt niin hitaasti ettei mitään järkeä, ja mielessä ei pyöri mikään muu :unsure: Käy säki hakemassa prismasta pc:n testejä ja tihrustetaan yhdessä huomenna haamut ;)
@Jasuuu kiitos tsempeistä, fiilikset heittelee kyllä yltiöpositiivisuudesta masentuneisuuteen, on tämä niin kauheaa odottamista, mutta samalla ihanan jännittävää :)
 
@pikkumyyyy_1 Mun mielestä sun cb:ssä oli haamu. Toi toinen on sen verran epäselvä, että vaikea sanoa mitään. (Tarkentunut taustaan, eikä testiin :whistle:) Saatko paremman kuvan?

Tervehdys kaikille hiljaisuudesta! Mä olen ollut täällä piinailemassa loppuvuodesta ja nyt taas. Ovulaatiopäivänä (saattoi taas olla liian myöhässä) tuli monta yritystä, ja kun se raskaus on ikään kuin mahdollinen, niin minä tyttö alan piinailemaan! :D Tänään 5dpo. Ajattelin testata 10 dpo. :geek:
 

Yhteistyössä