Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Oon nyt jotenkin hämmentynyt, kp 11 ja runsas valkovuoto, kunnon kirkas ja venyvä. Odottelin ovulaatioo vasta kp 15-20, testauksen ajattelin aloittaa muutaman päivän päästä mutta mutta, voisko ovulaatio olla jo nyt. :eek:
Helposti voi olla, mutta mulla alkaa limailu jo 4vrk ennen ovisplussaa ja jatkuu vielä 1-2vrk. Jos sulla on testejä jo, niin hyvin voit tehdä vaikka iltasella, se on ihan legenda että illalla ei näkyis mitään, mulla nimenomaan tulee illalla selkeät tulokset ja sitämyöden usein myös se plussa ja seuraavana päivänä jo nega.
Mulla esim tässä kierrossa plussa päivänä se aamupäivän testi nega, päivällä just ja just plussa ja illalla räiskyvä plussa, seuraavana aamuna tokasta lirusta jo haalistunu ja iltapäivällä täysin nega.

Ja mulla vaihtelee rytmi ja sen määrää kumpi puoli ovuloi. Oikea on nopea ja ovisplussa tullut jopa kp10, yleensä kp12. Vasemmalta plussa tulee yleensä kp13-16.:)
 
Helposti voi olla, mutta mulla alkaa limailu jo 4vrk ennen ovisplussaa ja jatkuu vielä 1-2vrk. Jos sulla on testejä jo, niin hyvin voit tehdä vaikka iltasella, se on ihan legenda että illalla ei näkyis mitään, mulla nimenomaan tulee illalla selkeät tulokset ja sitämyöden usein myös se plussa ja seuraavana päivänä jo nega.
Mulla esim tässä kierrossa plussa päivänä se aamupäivän testi nega, päivällä just ja just plussa ja illalla räiskyvä plussa, seuraavana aamuna tokasta lirusta jo haalistunu ja iltapäivällä täysin nega.

Ja mulla vaihtelee rytmi ja sen määrää kumpi puoli ovuloi. Oikea on nopea ja ovisplussa tullut jopa kp10, yleensä kp12. Vasemmalta plussa tulee yleensä kp13-16.:)
Mulla kahdella edellisellä kerralla ovisplussat tuli yhtenä päivänä sekä klo 12 ja klo 18. Edellisenä ja seuraavana päivänä negat. Testaanpas kyllä illalla. :) ja jatkan niin kauan kunnes tulee plussa, jos ei kp 22 oo tullu plussaa niin sitten oletan että ovis oli tosi aikasin tässä kierrossa.
 
Moi. Ajattelin, että nyt, NYT, on mahoton ovisplussa että oksat pois! Mutta lopputulema ei ees kunnon plussa ole o_O. Tässä kuva otettu 2min, 5min ja 10min kohdalla. No on se huomiseen mennessä, merkit vahvat ja kierto täsmällinen, mutta olipa outo tikku. Tommosta oo tehny ku sillo, kun kuivuu vastaavanlaiseks, mitä tossa kahdessa ekassa on.

http://aijaa.com/azrjOS
 
En voinut vastustaa kiusausta vielä testata. Huomenna alkaa menkat. Tämmöinen OS.
http://aijaa.com/4pJsy9

Aluksi katoin että ihan nega, mutta 5 min kohdalla ilmestyi haaleaakin haaleampi toinen viiva, joka ei kunnolla tuu kuvaan. Näillä kiertopäivillä pitäisi vissiin vahvempaa jo tulla jos siellä joku olisi kyydissä?
Mulla viimeksi OS herkkä näytti selkeää negaa dpo 13 ja dpo 14 olikin haamu. Pc näytti jo silloin vahvaa viivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
Täällä yksi todella hämmentynyt. Mulla erittäin epäsäännöllinen kierto(pco) ja ilman ehkäisyä ollaan nyt oltu lähes 2 vuotta. Mutta sen kummempaa yritystä ei ole ollut(ovulaatiotikkujen käyttöä ym. ) nyt viime kuukautisista on aikaa 83pvä ja olen tässä aina silloin tällöin tehnyt testin. Tämän viikon maanantaina olin kuvittelevani jonkinnäköisen haamujen haamun testiin mutta seuraavana päivänä taas ei ollut oikeastaan mitään. Sitten tein pari päivää sitten testin ja sekin samanlainen. Viime yhdyntäkerrasta on tänään 8pvä(sitä edeltävä 25pvä (raskautumismahdollisuudet siis aika nollassa muutenkin) mutta tein sitten huvikseni tänään vielä yhden ja katselin sitä n. 1-2 min ja mielestäni mitään ei ilmestynyt. Nyt sitten järkevänä menin kaivamaan roskista tämän testin n. 3h myöhemmin ja siinä on selkeä punainen haamu. Olin lentää pyllylleni. Mutta takokaahan nyt järkeä, eikö tämä olekkin vaan roskishaamu?
Todellisuudessa en oikeastaan raskautta tällä hetkellä toive koska menemme naimisiin kesällä :D vaikkakin iloinen yllätys tietekin olisi. Tässä kuvaa

http://aijaa.com/KDwc8U

Ps. Ja se mikä tässä häiritsee on se että viiva on livenä ihan punainen. Siis ei harmaa vaikka kuvassa näyttää.
 
@Taikaakin Mä en usko tota vaan roskishaamuksi myöskään. On selvä pinkki ja oma kokemus on, että ei tohon testiin tommosia tule, jos ei raskautta merkkaa. Testaisin uudestaan jokusen päivän etiäpäin :)

@Naturamama No mä väitän näkeväni alemmassa kyllä viivantynkää, mutta väristä en tiedä. Mut on siinä, tosi haalee :geek:. Noi on surkeita tikkuja, ei ole kun huonoja kokemuksia itsellä, ja ei reagoi nii herkästi mitä lupaavat.
 
Mullakin vähän epäselvä tilanne niin kyselen mielipiteitä helpottaakseni pahinta piinailua:D

Mulla on pitkät ja epäsäännölliset kierrot, ovulaatioita harvoin. Kp16 ultrassa näkyi paljon munarakkuloita (ei ihan pcos-tilanne kuitenkaan) mut ei johtofollikkelia. Sit kuitenkin kp 20 illalla, kp 21 ja kp 22 aamulla sain plussat o-testeihin (liuskat+digi+dual). Nyt on dpo 14 tuon ekan o-plussan mukaan eli kp35. Sain tänään o-liuskoihin melkein paremmat plussat kuin ”ovulaation” aikaan. R-testit negaa, joskin eilen illalla pc:ssä haaleinta ”jotain” ikinä. Oon saanu ihan kunnon vääriä haamuja aiemmin niin tuo ei herätelly toiveita juurikaan. Oudointa tässä on se, että silloin harvoin kun oon oviksen bongannu (ehkä 2 kertaa 11 kk aikana) on mulla ollu tosi selvät o-oireet ja loppukierron oireet. Nyt ei mitään. Lämmöt alhaalla, ei mitään tissioireita, ei valkuaista missään kohtaa kiertoa.

Mietin vaan, että mikähän tilanne. Terot on valmiina kaapissa ja tässä ihmettelen et pitäiskö ottaa ne käyttöön. Varmaan lähipäivinä otan jos ei ala vuoto tai näy r-testeissä mitään. Tai tuu myöhäistä ovista:D

Ota tästä nyt selvää:rolleyes: koitan laittaa kuvan tän aamun o-liuskoista jos osaan:ROFLMAO:56950BD4-FDD5-4845-AE61-92952514747B.jpeg
 
@Vauva18 No jopas.. hmmm. R testissä näen pinkin haamun, ei tee ees tiukkaa:D. Ovisplussat kyl melko vahvat loppukierron testailuks.. mulla ne aina vahvat noilla päivillä, mut ikinä ei plussaa. Ehkäpä nyt ois jotain käynnissä siellä?? Onko sulla r testiä? Tee huomen aamuna r testi (y)
 
@Vauva18 No jopas.. hmmm. R testissä näen pinkin haamun, ei tee ees tiukkaa:D. Ovisplussat kyl melko vahvat loppukierron testailuks.. mulla ne aina vahvat noilla päivillä, mut ikinä ei plussaa. Ehkäpä nyt ois jotain käynnissä siellä?? Onko sulla r testiä? Tee huomen aamuna r testi (y)
Muoks. Tatkotoin että loppukierrossa mulla kans vahva ovisviiva aina, mutta jos plussan saisin niin herättelis kyllä toiveita itellä..
 
  • Tykkää
Reactions: Vauva18
@Vauva18 No jopas.. hmmm. R testissä näen pinkin haamun, ei tee ees tiukkaa:D. Ovisplussat kyl melko vahvat loppukierron testailuks.. mulla ne aina vahvat noilla päivillä, mut ikinä ei plussaa. Ehkäpä nyt ois jotain käynnissä siellä?? Onko sulla r testiä? Tee huomen aamuna r testi (y)
Joo, on testejä ja varmasti teen niin kauan ku vuoto alkaa (jos alkaa!) :ROFLMAO: Huh, säki näät jotain, jännitys siis jatkuu vielä:sneaky: Tänä aamuna tein siis myös r-testit (pc ja onestep 10) joissa ei tihrustamallakaan näy mitään. Mut eipä sitä näin usein pitäis testatakaan:whistle:
 

Yhteistyössä