Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Nasunen87 mulla kesti vuoto kaksi päivää eli aika niukat. Ekana vuoto päivänä oli kipuja vähän ja tuli pikkusen hyytymää. Eli olikohan se siinä. Jos testiviiva alkaa vahvistuun niin mulla voi olla toivoo mut jos jatkuu haamuiluu ja loppuu niin sit se oli tässä. Mua on tänään oksettanut.
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Mä ajattelin jos pystyis odottamaan vaikka lauantaihin saakka ja tekis sit lauantaina uudestaan pc liuskaraskaustestin. Jos viivaa ei tule niin se oli varhainen keskenmeno ne menkat jotka oli viime perjantaina ja lauantaina tai jos viiva on vahvistunut niin sit voi olla tosi kyseessä. Jos nyt pystyis odottamaan edes muutama päivä ennen kun testaa uusiks. En tiedä pystynkö kun oon hätähousu :)
 
@Minni-83 Pc:ssä on ihan selvä viiva. Rfsu:kin näen haamua. Mulla on monenlaista kokemusta viivasista jne.. tuulimunassa vahvistui testi sieltä dpo10 alkaen, mutta dpo 19 paikkeilla ei enää vahvistunut, oli iha millin vajaa tasavahva sillo. 6+ viikoilla alkoi tuhru ja hcg oli vaa 650 tjsp. Kohtu alkoi tyhjentyä rv 6+3 ->. Varhasessa km:ssä rv 5+2 testi aluksi vahvistui sinne dpo14 asti, mutta aika haaleana pysyi, kunnes haaleni negaks tosi nopeeta ja alkoi vuoto. Esikoisen kohdalla en taas saanu r testiin plussaa kotona ollenkaan. Marssin neuvolaan ja plussasin siellä rv 6+. Sit taas yhdestä dpo 15 oli viiva yhtä hento ku sulla nyt, hcg verestä oli 34, ja ihan meni loppuun asti. Nää on nii yksilöllisiä ja erilaista tuo hcg:n eritys eri raskauksissa. Varmaan vaa aika näyttää nyt sulla, mitä tuleman pitää. Toivon todella parasta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
@stindepinde mikäs sun tilanne?

Mä tein aamulla taas OS:n johon tuli testiajalla heti alussa selkee viiva mut taas kovin kauas kontrollista. Mut sit se katosi.. Mut mul on jotai tommosia ei herkkiä puikkoja johon en oo ennen saanu mitään. Nyt siihe tuli testiajalla jotain mikä jäi siihen. Mut kovin on himmeetä.. Näkeekö kukaa mitään?
IMG_20180308_112422.jpg IMG_20180308_111906.jpg IMG_20180308_112215.jpg
 
@stindepinde mikäs sun tilanne?

Mä tein aamulla taas OS:n johon tuli testiajalla heti alussa selkee viiva mut taas kovin kauas kontrollista. Mut sit se katosi.. Mut mul on jotai tommosia ei herkkiä puikkoja johon en oo ennen saanu mitään. Nyt siihe tuli testiajalla jotain mikä jäi siihen. Mut kovin on himmeetä.. Näkeekö kukaa mitään?
katso liitettä 3037 katso liitettä 3038 katso liitettä 3039
Ei valitettavasti munkaan silmään osu mitään, ehkä joku harmahtava viivanpaikka näkyy jos oikeen kattelee mut punaista en nää.
 
Viimeksi muokattu:
Hei ! Olen ihan uusi täällä ...ekaa kertaa kokeilin koko ovulaatio testiä ja mitähän tää mahtaa nyt olla ? Kp 12 :):) johtofolliikkeli oli tänään 16mm ja toinen oli 14
Ei oo ihan vielä positiivinen, ovulaatiotestissä se testiviiva täytyy olla yhtä tumma tai tummempi kuin se kontrolliviiva, laitan tähän alle omani tältä päivältä, eli siitä näkee että vasen viiva on tummempi kuin oikea. Jatka vaan testailua, kyllä se sieltä tulee lähipäivinä :)
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@stindepinde mikäs sun tilanne?

Mä tein aamulla taas OS:n johon tuli testiajalla heti alussa selkee viiva mut taas kovin kauas kontrollista. Mut sit se katosi.. Mut mul on jotai tommosia ei herkkiä puikkoja johon en oo ennen saanu mitään. Nyt siihe tuli testiajalla jotain mikä jäi siihen. Mut kovin on himmeetä.. Näkeekö kukaa mitään?
katso liitettä 3037 katso liitettä 3038 katso liitettä 3039
Mä tein eilen ilallla ja tässä samainen testi. Taitaa olla vaan harmaa vp.
 

Attachments

Moikka täältäkin pitkästä aikaa! Tää vuosi on alkanut sairastelulla ensin lapset ja ite tammikuun lopulla sain keuhkokuumeen josta toivutaan edelleen.

Menkoista sen verran että tammikuun lopulla mulla oli noin vuorokauden kestävä vuoto ja sit loppu ja helmikuussa ei mitään :unsure:



Oli se testi tehtävä mut oikee tiiä miten tuonki tulkitsisi..:unsure:

 
Mä tein eilen ilallla ja tässä samainen testi. Taitaa olla vaan harmaa vp.
Moikka täältäkin pitkästä aikaa! Tää vuosi on alkanut sairastelulla ensin lapset ja ite tammikuun lopulla sain keuhkokuumeen josta toivutaan edelleen.

Menkoista sen verran että tammikuun lopulla mulla oli noin vuorokauden kestävä vuoto ja sit loppu ja helmikuussa ei mitään :unsure:



Oli se testi tehtävä mut oikee tiiä miten tuonki tulkitsisi..:unsure:


Hmmm. Noi cb:T ja kaikki muutkin siniset antaa helposti vptä. Tee uusi testi, vaikka pc. Se näyttää parhaiten. Tuosta on vaikea mennä arvuuttelemaan.
 
Ihan mielenkiinnosta, että miltä se mamin puikkotesti näyttää nyt. Minkä olit siis tehnyt aikaisemmin?
Mä oon heittänyt sen roskiin jo. Mut kuivuttuaan siihen jäi samanlailla jotain mut ei kovin selkeetä. Tota pc:tä oon säästänyt enkä syyttä. Täytyy testata tota puikkoo viel uudestaan ku niitä mul on. Veikkaan myös että kiinnittyminen oli ehkä dpo8-9 eli sen takia "vasta" nyt jotai kunnolla näkyy. Hitsi ku jännittää silti miten tässä käy.
 
Mä oon heittänyt sen roskiin jo. Mut kuivuttuaan siihen jäi samanlailla jotain mut ei kovin selkeetä. Tota pc:tä oon säästänyt enkä syyttä. Täytyy testata tota puikkoo viel uudestaan ku niitä mul on. Veikkaan myös että kiinnittyminen oli ehkä dpo8-9 eli sen takia "vasta" nyt jotai kunnolla näkyy. Hitsi ku jännittää silti miten tässä käy.
Niin meinasin, että jos Oisit tehnyt uuden puikon jo, että miten siinä näkyy. Mutta jos sulla on niitä, niin tee ihmeessä. Nimittäin siitä puikosta ei ollut täällä kauheesti juttua. Ois kuva nähdä, että onko miten herkkä
Ja millaista haamua antaa. Mikä dpo sulla nyt?
 

Yhteistyössä