Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Näinköhän siinä sitten kävi.. :cry:

Keskellä eilisaamunen pc, ylhäällä äskönen pc ja sit toi digi..

Mun silmään pc on haaleampi kun eilis aamunen, ja tohon digiin pitäs tulla 2-3viikkoa tietääkseni? Nyt kp27/28.

Voiks se olla että tää oli kemiallinen, mennyt jo poikki ja hormooni laskee jo ja siksi vain 1-2viikkoa testiin:cautious::(

https://aijaa.com/kZOnmJ
 
Näinköhän siinä sitten kävi.. :cry:

Keskellä eilisaamunen pc, ylhäällä äskönen pc ja sit toi digi..

Mun silmään pc on haaleampi kun eilis aamunen, ja tohon digiin pitäs tulla 2-3viikkoa tietääkseni? Nyt kp27/28.

Voiks se olla että tää oli kemiallinen, mennyt jo poikki ja hormooni laskee jo ja siksi vain 1-2viikkoa testiin:cautious::(

https://aijaa.com/kZOnmJ
Jos ei sulla oo ees menkkojen alkamispäivä vielä nii eihän tohon digiin muutakaa olis vielä voinu tulla? ne vastaa 3-4 viikkoa, 4-5viikkoa ja sit 5+ viikkoa. Toi digin 1-2 viikkoa on siis ajankohta hedelmöittymisestä ja kuukautisista laskettaessa se vastaa 3-4 viikkoa :) vai millai sä ite sen oot laskenut? Mun laskujen mukaan sul olis 3+5 viikkoja eli hyvin osuu tohon väliin
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn ja kuus+1
Heippa! Liityinpä minäkin mukaan joukkoon aikani teitä seurailtuani. :) Tänään aamulla tein kaksi testiä, Rfsu:n herkkä 10 mIU puikko ja Pregcheck liuska, joka ilmeisesti 25 mIU herkkyydeltään. Mun mies ei nää noissa "oikeastaan mitään". Omat silmät näkee varovaista optimismia. Mites teidän mielestä? Mulla on nyt dpo 12 / pp 7 (ivf). Huomenna toki taas uutta testiä kehiin.
 

Attachments

Heippa! Liityinpä minäkin mukaan joukkoon aikani teitä seurailtuani. :) Tänään aamulla tein kaksi testiä, Rfsu:n herkkä 10 mIU puikko ja Pregcheck liuska, joka ilmeisesti 25 mIU herkkyydeltään. Mun mies ei nää noissa "oikeastaan mitään". Omat silmät näkee varovaista optimismia. Mites teidän mielestä? Mulla on nyt dpo 12 / pp 7 (ivf). Huomenna toki taas uutta testiä kehiin.
Onhan siellä haaleet viivat molemmissa, eli varovaiset onnittelut :love:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn ja Violeta
Heippa! Liityinpä minäkin mukaan joukkoon aikani teitä seurailtuani. :) Tänään aamulla tein kaksi testiä, Rfsu:n herkkä 10 mIU puikko ja Pregcheck liuska, joka ilmeisesti 25 mIU herkkyydeltään. Mun mies ei nää noissa "oikeastaan mitään". Omat silmät näkee varovaista optimismia. Mites teidän mielestä? Mulla on nyt dpo 12 / pp 7 (ivf). Huomenna toki taas uutta testiä kehiin.
Ei epäilystäkään! Vaaleat, mutta pinkit. Vahvistumista! :love:
Ps. Sun mies on sokee :Do_O
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn ja Violeta
Uusi testi tehty, pregcheck. Mieskin näki jo "jotain". Omaan silmään on vahvistunut viiva... Tein lisäksi kaapissa poltelleen Clearblue digital -testin jolla asianmukainen tulos "raskaana 1-2 viikkoa". Tämä sitten osui ja upposi puusilmä-puolisollekin. ;)Pakko se on kai uskoa, että ainakin nyt, tässä hetkessä ollaan raskaana. :love: Kunnes toisin todistetaan.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: eppula ja tossu-83
Mitäköhän tää mun kroppa meinaa? Nyt piti siis olla dpo4 (kp37) lämpö oli aamulla laskenut, kun tein ovistestin äsken, niin pamahti tuollaiset viivat parissa minuutissa :eek::eek: ennen lämmönnousua la kauheat oviskivut ja limat, mutta plussa en ollut saanut ovistestiin! Onko ovis vasta nyt?o_O
IMG_20180321_092515.jpg IMG_20180321_092447.jpg
 
Mitäköhän tää mun kroppa meinaa? Nyt piti siis olla dpo4 (kp37) lämpö oli aamulla laskenut, kun tein ovistestin äsken, niin pamahti tuollaiset viivat parissa minuutissa :eek::eek: ennen lämmönnousua la kauheat oviskivut ja limat, mutta plussa en ollut saanut ovistestiin! Onko ovis vasta nyt?o_O
katso liitettä 3137 katso liitettä 3138
Joo kyllä se ovis näyttää olevan vasta tuloillansa, varmaan huomenna irtoo :) tänään peitot heilumaan jos vauva on toiveissa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona
Moikka!:) Oon jo pidemmän aikaa lueskellut tätä ja samankaltaisia keskusteluja, samalla toivoen, että meille se plussa joskus pärähtäisi. Ajattelin nyt sitten kysellä huomaatteko te tässä testissä mitään? Eilen illalla about parin tunnin pidätyksellä tehty ja eilen on ollu 28/29. Tihrusteltiin miehen kanssa tuota vaikka kuinka ja kyllä sieltä molemmat oltiin huomaavinamme jotakin pientä, mutta epäilen, että molempien silmissä vikaa :LOL: kuva kyllä mahottoman huono. Tarkoitus tehdä loppuviikosta uusi testi

Mulla on ollut siis kierrot viime lokakuusta sekaisin, kun lopetin pillerit, mutta edellinen kierto oli tuo 29 päivää.
 

Attachments

Moikka!:) Oon jo pidemmän aikaa lueskellut tätä ja samankaltaisia keskusteluja, samalla toivoen, että meille se plussa joskus pärähtäisi. Ajattelin nyt sitten kysellä huomaatteko te tässä testissä mitään? Eilen illalla about parin tunnin pidätyksellä tehty ja eilen on ollu 28/29. Tihrusteltiin miehen kanssa tuota vaikka kuinka ja kyllä sieltä molemmat oltiin huomaavinamme jotakin pientä, mutta epäilen, että molempien silmissä vikaa :LOL: kuva kyllä mahottoman huono. Tarkoitus tehdä loppuviikosta uusi testi

Mulla on ollut siis kierrot viime lokakuusta sekaisin, kun lopetin pillerit, mutta edellinen kierto oli tuo 29 päivää.
jotain ehkä osuu silmään, mut en tiä onko viivanpaikka vai mikä. Ootko tehny tänään uutta testiä?
 
@Minni-83 olen lukenut sivusta sinun juttujasi täällä, ilmeisesti sinulla monesti haamuilee raskaustestit? Oletko testaillut uudelleen edellisen viestin jälkeen? :)
Joo mulla tulee usein noita hailakoita haamuja ja sit ne häviää ja alkaa menkat tai sit haamuilee vielä menkkojenkin jälkeen.

En ole tuon testaamisen jälkeen testannut. Ajattelin vähän pitää taukoo ja testata uudestaan lähempänä menkkojen alkamista. Nyt on kp 24/29. Mitä jos testais seuraavan kerran vaikka kp 27 tai kp 28. Jos nyt maltan sinne saakka olla testaamatta. :)
 

Yhteistyössä