Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllä on taas piinaa... yk.10 kp 24/29 dpo 8. Ovis tikuilla bongattu. Oireena tissikipua ja jotain epämääräisia alavatsa tuntemuksia. Oon tehny nyt kolmena päivänä o-testejä testihimoissani ja viiva tummenee hiljalleen, normaalisti tulee liki blancoa tässä vaiheessa kiertoa. Niin toivon että tää olis nyt sitä itseään. Huomenna r-testi.
Tässä vielä nuo o-testit.
20180325_210313.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: eppula
Heippa kaikille.

Tälllä yksi piinailija. Taustana siis vuosi ilman hormonaalista ehkäisyä ja terolut kuurin jälkeen tasoittuneet kuukautiset. Terolut kuurin aloitin viime vuoden lokakuussa jo ja sen jälkeen kierto tasaisesti 30pv mutta viime kierto poikkeuksellisesti 27pv. Tässä siis arpomista millon uskaltaa testata. Yritystä ei ole ollut mut tietoisesti ehkäisy jätetty pois ja tulee jos tulee meiningillä. Me ollaan ahkeria petipuuhissa joten uskon et ovulaatio on monessa suhteessa käytetty hyväksi vaikka sen tarkkaa ajankohtaa en tiedä. Oireet ollut vahvat joita ei aikasemmin ole koskaan ollut

-ovulaatiosta (oletetusta) asti olleet alavatsa tuntemukset alkuun, nyt ei parina päivänä ole ollut.
-rinnat oudon tuntuiset ehkä hieman pinkeät
-yökötystä roskiksen hajulle mikä ei yleensä kylmi ollenkaan
--päänsärkyä silloin tällöin ja flunssaisuutta joka katosi pari päivää sitten ja kesti vain muutaman päivän
-verta yhdynnän jälkeen jota itselle ei ikinä tule
-tavallisesta poikkeava TODELLA kuiva kierto (olen ollut siis koko kierron ihan rutikuiva joka laittaa miettimään että onko lapsen tuleminen edes mahdollista) kerran tuli hirveän iso saalis valkovuotoa kp 21/27-30 jota tuli pyttyyn asti sen jälkeen ei oikeastaan mitään taas ihan kuivat paikat.
- todella kova väsymys koko viime viikon joka hieman hellittänyt
-turvotus alavatsalla etenkin iltaisin. Toiset farkut tuntuu kiristävän aika ajoin.

Tähän lisäksi selittämättömän vahva tunne et on tärpännyt mutta silti tosi epävarma. Olen siis tehnyt monta nega testiä ties minkälaisten oireiden jälkeen ja nyt on vaan erilainen fiilis, tänään silti olen varma etten odota ja on ihan "oireeton" aamu. Pelkään että tipun korkealta ja kovaa, kovasti mietin milloin uskallan tehdä testin.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille.

Tälllä yksi piinailija. Taustana siis vuosi ilman hormonaalista ehkäisyä ja terolut kuurin jälkeen tasoittuneet kuukautiset. Terolut kuurin aloitin viime vuoden lokakuussa jo ja sen jälkeen kierto tasaisesti 30pv mutta viime kierto poikkeuksellisesti 27pv. Tässä siis arpomista millon uskaltaa testata. Yritystä ei ole ollut mut tietoisesti ehkäisy jätetty pois ja tulee jos tulee meiningillä. Me ollaan ahkeria petipuuhissa joten uskon et ovulaatio on monessa suhteessa käytetty hyväksi vaikka sen tarkkaa ajankohtaa en tiedä. Oireet ollut vahvat joita ei aikasemmin ole koskaan ollut

-ovulaatiosta (oletetusta) asti olleet alavatsa tuntemukset alkuun, nyt ei parina päivänä ole ollut.
-rinnat oudon tuntuiset ehkä hieman pinkeät
-yökötystä roskiksen hajulle mikä ei yleensä kylmi ollenkaan
--päänsärkyä silloin tällöin ja flunssaisuutta joka katosi pari päivää sitten ja kesti vain muutaman päivän
-verta yhdynnän jälkeen jota itselle ei ikinä tule
-tavallisesta poikkeava TODELLA kuiva kierto (olen ollut siis koko kierron ihan rutikuiva joka laittaa miettimään että onko lapsen tuleminen edes mahdollista) kerran tuli hirveän iso saalis valkovuotoa kp 21/27-30 jota tuli pyttyyn asti sen jälkeen ei oikeastaan mitään taas ihan kuivat paikat.
- todella kova väsymys koko viime viikon joka hieman hellittänyt
-turvotus alavatsalla etenkin iltaisin. Toiset farkut tuntuu kiristävän aika ajoin.

Tähän lisäksi selittämättömän vahva tunne et on tärpännyt mutta silti tosi epävarma. Olen siis tehnyt monta nega testiä ties minkälaisten oireiden jälkeen ja nyt on vaan erilainen fiilis, tänään silti olen varma etten odota ja on ihan "oireeton" aamu. Pelkään että tipun korkealta ja kovaa, kovasti mietin milloin uskallan tehdä testin.
Kuulostaa hyville noi oireet, testiä vaan rohkeesti kehiin :)
 
No testaamisesta puheen ollen. Tällaisen sain rfsu surullisen kuuluisalla testillä tänään noin tunnin pidätetystä pissasta aikaiseksi. Oon aina saanu tällä selkeät negatiiviset.

Toki en tiedä näkeekö tässä kukaan muu mitään :D sain tällä samalla testillä joskus reipas 7v sitten tietää esikoisen tulosta mut sillon muistaisin et viiva oli hiukan punertavampi mut vaati peilailua:D
 

Attachments

Mä kävin hakemassa apteekista nyt niitä 10ml/u tarkkuudella olevia testejä kaksi. Ajattelin huomenna koittaa aamupissasta ja mieteinkin että eiköhän tuo viiva ole sit jo selkeämpi tos herkemmässä ku tossa tän päiväisessä jos oikeesti oon raskaana. Taas on niin vahvasti fiilis että metsään mennään mut katsotaan.
 
@Prinsecc mä en oo ikinä kokeillut apteekin herkkiä testejä mut aika paljon näissä ketjuissa on ollut puhetta miten huonoja herkät testit on. Tein viimeksi itse onestepin herkän ja normaalin pc, pc anto paljon vahvemman viivan kuin herkkä.

Nonni.. No tulipahan ostettua :D täytyy siis sit miettiä josko hakee sit vielä yhden ihan normi testin jos edes tarvii. :D

Ainiin ja plussanneille hirmu paljon onnea ja meille muille plussa tuulia :)
 
Mä kävin hakemassa apteekista nyt niitä 10ml/u tarkkuudella olevia testejä kaksi. Ajattelin huomenna koittaa aamupissasta ja mieteinkin että eiköhän tuo viiva ole sit jo selkeämpi tos herkemmässä ku tossa tän päiväisessä jos oikeesti oon raskaana. Taas on niin vahvasti fiilis että metsään mennään mut katsotaan.
Ootko jo testannut? :p
 
Ootko jo testannut? :p
Joo testasin ja näin samankaltaisen haamun testissä jonka näki myös mun ystävä mut oli kyl tositositosi haalee et jos lisään siitä kuvan tänne ni te pidätte mua hulluna :D kävin hakemassa PC liuskoja ku kävin kaupassa koitin yhtä mut sain sen epäonnistumaan ku pidin sitä liian vähän aikaa siinä pissassa :'D ajattelin sillä pc koittaa taas huomen aamulla
 

Yhteistyössä