Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ei tullu mitään nyt aamulla. Eilisessä näin kyllä itse punertavaa vähän, kuivukin siihen, viallinen siis. N.viikon menkat myöhässä normikierrosta, kun laskeskelin, mutta ovis oli varmaan sit myöhemmin vaa.
@Minni-83 harmi sulla taas! Näytti lupaavalle :(
 
Täällä rv 5+4-6+1 väliltä jotaki... kierto ollu epäsäännöllinen, plussasin digillä sillon 2vk sitten.
Viime pe vaihtu viikko digissä 2-3, eilen tai tänään ei.. eikä oireita ole pahemmin.. pieniä nippailuja tai poltteluja sillon tällön.
Kahessa aikasemmassa raskaudessa aina vaihtunu viikko digissä just oikeena pvnä..

Liekkö menemässä kesken.
Kohtuki tuntuu kai normikokoselta päältä päin, ku aikasemmi tuntu jo hieman jotain.....

Maanantaina olis ultra.
 
Ei tullu mitään nyt aamulla. Eilisessä näin kyllä itse punertavaa vähän, kuivukin siihen, viallinen siis. N.viikon menkat myöhässä normikierrosta, kun laskeskelin, mutta ovis oli varmaan sit myöhemmin vaa.
@Minni-83 harmi sulla taas! Näytti lupaavalle :(
Joo mulla näytti lupaavalle. En tajua onks kaikki mun saamat haaleat haamuviivat viivanpaikkoja vai onks mulla ollut monta kemiallista. Mistäköhän sen sitten tiätäs.

@nelHM sullakin tuli toinen viiva testiin ja seuraavassa testissä ei mitään. Mä kun katsoin sun testi kuvat niin olin sata varma että oot pieniinpäin :) tuo kuullostais lupaavalle kun menkatkin sulla myöhässä. Mut miten noi testit voi näyttää noin eri tulokset sulla. :eek:
 
Minä julistaudun raskaanaolevaksi:love: Plussasin tositosi aikasin, kp24, jolloin viivat oli haalean vaaleita mut digi ”raskaana 1-2”. Nyt pari päivää myöhemmin eli kp26 testiviivat selkiytyny. Ja siis todistetusti kp13 ultrassa ovis oli vasta tuloillaan, tod. näk.oli niin et plussasin jo dpo8:whistle: Letrot+irrotuspiikki oli apuna, toinen hoitokierto:) Ei tätä vaan käsitä! Ja vaikka tää vietäis meiltä huomenna pois niin nautin täysillä siihen saakka:love:13D9E395-8AA9-4910-B2BB-1B6C0FEE0025.jpeg
 
Minä julistaudun raskaanaolevaksi:love: Plussasin tositosi aikasin, kp24, jolloin viivat oli haalean vaaleita mut digi ”raskaana 1-2”. Nyt pari päivää myöhemmin eli kp26 testiviivat selkiytyny. Ja siis todistetusti kp13 ultrassa ovis oli vasta tuloillaan, tod. näk.oli niin et plussasin jo dpo8:whistle: Letrot+irrotuspiikki oli apuna, toinen hoitokierto:) Ei tätä vaan käsitä! Ja vaikka tää vietäis meiltä huomenna pois niin nautin täysillä siihen saakka:love:katso liitettä 3335
Onnea!!:love::love::love:
 
Hei. Täälä yksi vauva kuumeilija, meillä tilanne se, että vauva saa kyllä tulla jos on tullakseen mutta yrittämällä ei yritetä. Nyt kuukautiset 2 päivää myöhässä ja testi näyttää todella haaleaa viivaa ja viiva ilmestyi testiajan jälkeen n. 10 min ja linkissä kuva minkä näköinen on nyt vajaa 2 tuntia testin tekemisestä.. testinä pregchek. (n)(n)sanokaa innostunko turhaan vai saako jo vähän haaveilla??:love: kuva testistä https://aijaa.com/UWzq9I
 
Hei. Täälä yksi vauva kuumeilija, meillä tilanne se, että vauva saa kyllä tulla jos on tullakseen mutta yrittämällä ei yritetä. Nyt kuukautiset 2 päivää myöhässä ja testi näyttää todella haaleaa viivaa ja viiva ilmestyi testiajan jälkeen n. 10 min ja linkissä kuva minkä näköinen on nyt vajaa 2 tuntia testin tekemisestä.. testinä pregchek. (n)(n)sanokaa innostunko turhaan vai saako jo vähän haaveilla??:love: kuva testistä https://aijaa.com/UWzq9I
Näyttäs kyllä siltä, että vähän vois jo alkaa haaveilla :)
 
Helou! Piitkästä aikaa täällä taas! Päätettiin miehen kanssa antaa ensikierrosta alkaen luonnolle mahdollisuus. Tässä kierrossa raskautumisen mahdollisuus ehkä olemassa, mutta äärettömän pieni. Tänään kp 26/26-28 ja dpo 13. Huvikseni tein eeeerittäin laimeasta päiväpissasta tällaisen testin:
https://aijaa.com/GC83HO

Mitä silmäni näkevätkään? Siinä on vaaleanpunertavaa viivan alkua, joka kuvassa ei näytä punaiselta, mutta luonnossa on. Mutta onko se ihan väärässä kohdassa?! Hjälp!

Edit: Tein vielä uuden, eri erän testin, vielä laimeammasta näytteestä vertailun vuoksi. Tulos luonnollisesti siinä nega, mutta testi-ikkuna selkeästi suurempi kuin tuossa toisessa ja siinä testiviivan paikka olisi ehdottomasti juuri samalla etäisyydellä kontrolliviivasta kuin tuossa, johon haamu tuli. Nyt jännittää, että alkaako tänään tiputtelu ja huomenna menkat vaiko eikö. Jos ei ole aamuun mennessä alkaneet, niin teen kunnon testin aamusta.
https://aijaa.com/l4XjF2
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä @Naturamama minäkin nään ylemmässä testissä vaaleanpunertavaa tosi haaleaa viivan alkua! Katoin kans alkuun, että tuohan on väärässä kohtaa, mutta tosiaan toiseen testiin verrattuna näyttääkin olevan oikealla kohdalla testialue! Jännä, että on eri kokoinen tuo alue testeissä. Toivottavasti huomenna on selkeä viiva näkyvissä, päivittele ihmeessä miten käy :love:

Voisin alle esittää oman ongelmani, pc testit on päivä päivältä vahvistuneet, mutta tänään oliki vaan saman vahvunen, kun eilis aamun :cry: miksei se enää vahvistunutkaan. Tossa kuvassa kuivuneena näyttävät vähä eriltä toki, kun testiajalla. Tein testin reilu 4h aiemmin tänään, kun aikasempina päivinä (vuorotyö), voisko se vaikuttaa. Joka testi tehty ekasta aamupissasta. Tiedän, et varmasti huomisaamun testi näyttää asian suuntaan tai toiseen, mutta pelko on niin kova, että jos tää taas meneeki kesken ihan alkumetreillä:cry: jos jollain on kokemuksia jakaa:ROFLMAO:
 

Attachments

Kyllä @Naturamama minäkin nään ylemmässä testissä vaaleanpunertavaa tosi haaleaa viivan alkua! Katoin kans alkuun, että tuohan on väärässä kohtaa, mutta tosiaan toiseen testiin verrattuna näyttääkin olevan oikealla kohdalla testialue! Jännä, että on eri kokoinen tuo alue testeissä. Toivottavasti huomenna on selkeä viiva näkyvissä, päivittele ihmeessä miten käy :love:

Voisin alle esittää oman ongelmani, pc testit on päivä päivältä vahvistuneet, mutta tänään oliki vaan saman vahvunen, kun eilis aamun :cry: miksei se enää vahvistunutkaan. Tossa kuvassa kuivuneena näyttävät vähä eriltä toki, kun testiajalla. Tein testin reilu 4h aiemmin tänään, kun aikasempina päivinä (vuorotyö), voisko se vaikuttaa. Joka testi tehty ekasta aamupissasta. Tiedän, et varmasti huomisaamun testi näyttää asian suuntaan tai toiseen, mutta pelko on niin kova, että jos tää taas meneeki kesken ihan alkumetreillä:cry: jos jollain on kokemuksia jakaa:ROFLMAO:
Kiitos! Mulla tuli tuossa jo kirkkaanpunaista tiputteluvuotoa, että ei varmaan ollut sitten mitään... Erikoista on kyllä, että tuo on ainoa testi, johon olen koskaan saanut punertavan viivan, joka näkyy tihrustamatta. Toki voi olla viallinen testi tai kemiallinen.

Mä en olisi tuosta liian huolissaan vielä. Tee huomenna uusi, toivotaan että on vahvistunut! Onnea! :love:

Edit: Tiputtelua tuli vain yhden pyyhkimisen verran ja loppui kuin seinään. Pää meinaa räjähtää. Miten jaksan huomiseen?!
 
Viimeksi muokattu:
Tänään lääkäri soitti ja hormooni verikokeiden tulokset on normaalit, mutta syytä ei tiedetä miksei letrozolit ole antanut mitään vastetta. Ei niilä saatu kasvatettua follikkeleita. Mutta aloitetaan nyt silti pistoshoidot seuraavasta kierrosta. Aloitan primolutit taas 11.5 ja syön 10 päivän ajan ja kun vuoto alkaa soitan hoitopaikkaan ja saan ohjeistukset/opastukset pistelyyn.

Poiminta omakannasta: FSH 6.6, LH 3.3 eli normaalit. Käyttänyt ed. kierrossa Primolut:a 10 vrk, sillä vuoto. Neuvotaan käyttämään uusi Primolut 10 vrk 11.5. alkaen, ilmoittautuu FSH- OI - hoitoon alkavasta vuodosta. Aloitus- UÄ + pistosohjaus tuolloin. Alustavasti annokseksi Gonal-F 62,5 IU/ vrk, UÄ noin 7 vrk pistosten aloittamisesta
 
Edelleenkään pc ei vahvistunut... se viiva on epätasasesti värjäytynyt, ihan alaosa on hyvä värinen. En tiiä voiko laadussa olla eroja, että miten viiva värjäytyy? Apteekin johonkin testiin sain ok viivan. Mitä tästä nyt ajattelis :ROFLMAO::unsure:

@Naturamama mikä tilanne?? Toivottavasti ei menkat oo alkanut!
Aamulla ei ollut alkaneet ja tein negatiivisen testin. Laitoin kuukupin ja päivän mittaan ollut hyvin tavalliset menkkakivut, joihin jouduin napsimaan buranaa ja olin täysin varma menkkojen alkaneen. Äsken tarkistin ja tullut vain todella vähän jotain rusehtavaa...tiedä häntä nyt. Tämmöiset kivut aamusta asti, eikä muuta kuin tuo?!

En osaa kyllä tuosta testistä nyt sanoa, mutta eikö tuo ole vielä ihan normaalia?

Edit: 4.5. Alkoi menkat.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut @Naturamama !! :unsure::unsure:

@mimmi92 en oo itse noita rfsu liuskoja pahemmin käyttänyt, mutta ihan kuin jonkun varjon tuossa voisi nähdä. Toivottavasti muuttuu viivaksi!

Täällä lähti vihdoin testit tummenemaan, pc ei edelleenkään vielä ole huomattavasti tummentunut, mutta apteekista ostettu testi tummeni jo hyvin :)
 

Yhteistyössä