Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei Minun kuukautiset epäsäännölliset olemme yrittäneet tulla raskaaksi voiko siittiöt elää viikonkin? Voiko ennen ovulointia onnistua tulla raskaaksi? Olemme lähes joka päivä yrittäneet tulla raskaaksi? Poikaystävä itkee joskus pitää itseään kyvyttömänä hän elää terveellistä elämää ei juo eikä käytä mitään enkä minäkään olemme muslimeja molemmat. Minun kuukautiset vaihdellut 20 24 ja 27 pv välillä joskus 19 pv joskus kuukautiset puolivälissä kuukautisten aikaan myös yritetty. Loppu puolella... tarvitaan apua kummallakin itku tirahtaa silmään kun testit negatiivisia. Poikaystäväni etnisestä taustasta afgaani.ja minä suomalainen Olen omalta nimeltä Kati mutta käytän muslimi nimeä.olen 35 vuotta ja kumppanini 21. Ikäerosta huolimatta rakastamme toisiamme. Tarvitaan ammattilaisten neuvoa. Terveisin Mina Maryam Ava
 
  • Tykkää
Reactions: LaTiLa
Nonii, pettymyksestä taas noustu ja back in business(y)

Womanlogin ja flown mukaan ovis olis nyt lauantaina, mutta parin viime kierron perusteella ovis ollu viikon "myöhässä". On tää yhtä hakuammuntaa(n)
Mut pitää varmaan peittoja heilutella aina ku mahdollista (mies harvoin kotona ammattinsa vuoksi).
 
@Miina- saattaa olla viivanpaikka.

@Mina Maryam kyllä siittiöt voi elää ainakin keskimäärin 5 päivää. Kannattaa siis siis pupuilla ennen ja jälkeen tikutetun ovisplussan.

Joo pitää harkita ostaa pc-testejä seuraavaan kiertoon.

Mä tein sitten viime yönä one step raskaustestin dpo 11-12 5h pidätyksellä ja nega se oli. Hetken aikaa luulin näkeväni viivan paikan. Tänään aamupäivällä menkat sitten alkoivatkin ihan puun takaa käydessäni vessassa. Menkkojen olisi pitänyt alkaa oviksen mukaan vasta ma. Mitä ihmettä? Kierto oli vain 25 päivää(n) Yleensä mun kierto on ollut 27-34 päivää. Onko tämä normaalia? Mulla on kyllä nyt vasta todettu kilpirauhasessa pientä häikkää tsh arvossa. Mietinkin, että jos se myös estäisi raskautumista. Aloitin thyroxin lääkityksen. Myös kahdessa edellisessä raskaudessa mulla on ollut raskauden aikainen kilpirauhasen subkliininen vajaatoiminta.
 
@Miina- mustakaan tossa ei ehkä valitettavasti näy väriä :unsure: ite oon saanu noilla pc:n liuskoilla tosiaan ton haamuviivan, jossa pinkkiäkin ja sit pari ihan täysin blancoa negaa ennen oletettua menkkojen alkua.

ON, tein jo tänään pc:n puikon ja siihen sain samanlaisen pinkin hailuran kuin eilen aamulla liuskaan. Jospa sitä nyt malttais oottaa vaikka maanantaihin, jos sillon on vielä näkyvillä/vahvistunut niin taidan soitella neuvolaan :X3:

Edit. Tässä vielä linkki: https://aijaa.com/PTUoWW
Livenä näkyy kyllä pinkkiä, jotenkin kuvassa se ehkä häipyy.
 
@Miina- mustakaan tossa ei ehkä valitettavasti näy väriä :unsure: ite oon saanu noilla pc:n liuskoilla tosiaan ton haamuviivan, jossa pinkkiäkin ja sit pari ihan täysin blancoa negaa ennen oletettua menkkojen alkua.

ON, tein jo tänään pc:n puikon ja siihen sain samanlaisen pinkin hailuran kuin eilen aamulla liuskaan. Jospa sitä nyt malttais oottaa vaikka maanantaihin, jos sillon on vielä näkyvillä/vahvistunut niin taidan soitella neuvolaan :X3:

Edit. Tässä vielä linkki: https://aijaa.com/PTUoWW
Livenä näkyy kyllä pinkkiä, jotenkin kuvassa se ehkä häipyy.
Selvä pinkki viiva! Onnea:love:
 
Hei Minun kuukautiset epäsäännölliset olemme yrittäneet tulla raskaaksi voiko siittiöt elää viikonkin? Voiko ennen ovulointia onnistua tulla raskaaksi? Olemme lähes joka päivä yrittäneet tulla raskaaksi? Poikaystävä itkee joskus pitää itseään kyvyttömänä hän elää terveellistä elämää ei juo eikä käytä mitään enkä minäkään olemme muslimeja molemmat. Minun kuukautiset vaihdellut 20 24 ja 27 pv välillä joskus 19 pv joskus kuukautiset puolivälissä kuukautisten aikaan myös yritetty. Loppu puolella... tarvitaan apua kummallakin itku tirahtaa silmään kun testit negatiivisia. Poikaystäväni etnisestä taustasta afgaani.ja minä suomalainen Olen omalta nimeltä Kati mutta käytän muslimi nimeä.olen 35 vuotta ja kumppanini 21. Ikäerosta huolimatta rakastamme toisiamme. Tarvitaan ammattilaisten neuvoa. Terveisin Mina Maryam Ava
Ihan ensimmäisenä sinun kannattaa ladata kiertolaskuri. Omasta mielestä parhaat on olleet Ovia ja Glow nimiset kiertolaskurit.
Niihin pystyt kirjaamaan myös edeltäneet kierrot mikäli sinulla on kuukautisten alkamispäivät muistissa vaikka omassa kalenterissa ja lisäksi laskuri kysyy onko kiertosi säännöllinen vai epäsäännöllinen. Sinulla kierto vaikuttaa olevan epäsäännöllinen.
Tämän lisäksi suosittelen todella lämpimästi ottamaan kiertoihin mukaan ovulaatiotestit. Koska kiertosi vaihtelee kovin paljon, kannattaa muutamaan ensimmäiseen kiertoon varata testiliuskoja reilusti, itse aloittaisin ovulaation testaamisen aina heti kun kuukautisvuoto on loppunut. Laskuriin pystyy merkitä ovulaatioplussan.
Laskuri sovellus on siitä hyvä, että vaikka näin nopeasti näyttäisi, ettei kierrolla ole säännönmukaisuutta, sellainen voi todellisuudessa olla.

Itselläni kierron mitta vaihteli 26-35pv välillä. Kun otin mukaan tuollaisen laskurin ja ovulaatiotestit, huomasin aika pian että joka toinen kierto oli lyhyt ja joka toinen pitkä.
Kun ovulaatio tapahtui, kului siitä tasan 15vrk siihen kun kuukautiset taas alkoivat.
Oman kierron vaiheet on hyvä saada itselleen tutuiksi.

Ja yksi joka vaikuttaa todella vahvasti on vitamiinien saanti. Niin naisella kuin miehelläkin.
Puutokset, edes pienet, voivat naisella vaikuttaa koko kiertoon, aina munasolun laadusta kohdun limakalvon laatuun ja eri hormoonien tasoihin.
Miehillä vitamiinien puutokset vaikuttavat suoraan siemennesteen laatuun kuten myös siittiöiden laatuun.
Eli monivitamiinit käyttöön molemmille.

Lisäksi omaa heittelevää kiertoani alkoi tasoittamaan vadelmanlehtitee. Sitäkin kannattaa kokeilla. 100% vadelmanlehteä sisältävää irtoteetä saa useimmista luonaistarvike liikkeistä.

Toivottavasti näillä pääsisitte toivomaanne lopputulokseen. ♡
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
Jotta saisin kunnon himotestaajan tittelin, niin tein nyt vielä varmistuksen varmistustestin kp 38 :p https://aijaa.com/MkEAEI
Saa nähdä, että pitääkö tämä epäuskoinen olo vielä varmistaa digilläkin vai uskonko jo näitä.

Nyt uskallan jo maanantaina soitella neuvolaan. Omien laskujen mukaan 5+0, rv6 siis just napsahti käyntiin. :love:
Onnea :love:
Mä tein keskiviikkona diginkin ja silti oli vielä tänään pakko varmistaa :ROFLMAO::love:
Ja nyt vasta 3+6...
https://aijaa.com/DYWKIC
 
Dpo ehkä jotain 8-9
https://aijaa.com/d7hUIe

Jotain kuvittelee näkevänsä, aikaa olisi vielä kyllä menkkoihin, jotka kalenterin mukaan viikonloppuna olisi tuloillaan. Yrityskerta 2. Ovulaatiota ei ole tikutettu mutta seksielämä aktiivista.
Oireita on tissikipu (joskus on ennen menkkoja muutenkin), etovaa oloa, tissit ja nännipihat kasvaneet, herään tosi aikasin (sama oli esikoisen alkuraskaudessa), ja sitten röyhtäily! Onkohan se oire, ainakin poikkeavaa normaalista. Ei ikinä närästäkään.
 
@Anneliii vois siinä jotain ollakin (y)

Täällä tänä aamuna saatu kahteen eri testiin jotain haamujen esiäitiä. Menkkamaisia kipuja ja kahtena viime yönä oon herännyt ihmeellisesti 5-6 aikaan vaikka oon lomalla o_O tänään tai huomenna pitäs menkkojen alkaan edellisten kiertojen luteaalivaiheiden mukaisesti. Pelottaa aikalailla :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: puolukka84

Yhteistyössä