Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Miina- tiedätkö sun luteaalivaiheen pituuden ja saitko kiinni tikuilla oviksen?
Luteaalivaihe pysyy yleensä aina vakiona, kun taas kierron pituus voi vaihdella paljonkin, kun se pituus riippuu täysin siitä milloin ovulaatio tapahtuu.
Luteaalivaihe on mulla 10-11 päivää ollut renkaan jälkeen, lämmöt romahti tuttuun tyyliin ovispäivänä ja heti seuraavana päivänä ylös. Tunsin myös kivun oikealla puolella. Siitä olen dpo:t ja pituuden laskenut. Ovistestien kanssa kävi niin oudosti, että jäi karvan verran negaksi oletetun oviksen aikaan, kunnes dpo 2 nousi yli kontrollin ja jatkui 6 päivää kunnes liuskat loppu. Nyt dpo 15 ja yk 4.
Olen ihan pihalla kun lämmötkin olleet suht tasasia tuon ovisnotkahduksen jälkeen.:unsure:
 
Luteaalivaihe on mulla 10-11 päivää ollut renkaan jälkeen, lämmöt romahti tuttuun tyyliin ovispäivänä ja heti seuraavana päivänä ylös. Tunsin myös kivun oikealla puolella. Siitä olen dpo:t ja pituuden laskenut. Ovistestien kanssa kävi niin oudosti, että jäi karvan verran negaksi oletetun oviksen aikaan, kunnes dpo 2 nousi yli kontrollin ja jatkui 6 päivää kunnes liuskat loppu. Nyt dpo 15 ja yk 4.
Olen ihan pihalla kun lämmötkin olleet suht tasasia tuon ovisnotkahduksen jälkeen.:unsure:
Okei, saattais olla kuitenkin mahdollista, että se ovis on ollut myöhemmin tai sitten on käynyt kehnosti eikä ovis ole päässyt tapahtumaan. Jommasta kummasta syystä (toivon ekaa eli myöhästynyttä ovista) kierto venyy. Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon. :)
 
Onko mahdollista saada kaikkiin testeihin viivan paikka?! Aloitin eilen testailin kp27/dpo9 eli aika aikaisin niin tuli selvää viivanpaikkaa/tosi hailuraa haamua pc ja apteekin Apteq testeihin. Tänään aamulla myös pc testiin taas jotain näkyviin.
Jos toi apteekin on se erittäin herkkä (10mIU) niin se antaa aina räikeän viivanpaikan.
PC voi antaa, mutta jos siinä on mitään väriä, se on yleensä haamu.
Ite sain pc testillä hailun mutta silmille selkeän haamun dpo10 iltatestiin. Joku muu olis saattanu sanoa viivanpaikaksi, mutta kun takana oli jo aika monta kiertoa satoine testeineen, niin kyllä sen omalla kohdalla erotti kumpi kyseessä.:giggle:
 
Oivoi.. Mitenköhän kun tänään iltapäivällä otin 3 ripulilääkettä kun maha oli sekaisin. Ja paketissa lukee että ei suositella jos on raskaana / epäilee olevan :unsure::unsure: tilannetta en tolloin vielä tiennyt..
Ei oo hätää noista, mutta mainitse neuvolassa. Tällain alussa sitä yhteistä verenkiertoa ei vielä ole kun istukka vasta kehittyy, alkio elelee omalla ruskuaispussillaan sen aikaa.
Ja onnea oikein paljon.
Ja mitä tulee siihen että iltatesti antaa parempaa viivaa, se vaikuttaa olevan itseasiassa hyvin yleistä.
Mäkään en juuri odottanut koskaan aamutestiltä mitään vaikka aina himotestaajana sekin oli tehtävä.
Mullahan se eka haamu pc:n testillä 5pv ennen kierron loppua meni niin, että aamulla ei mitään, mutta iltatestissä ihan selvä haalea pinkki viiva. Ja jatko testeissä sama.
Ja samoin ollu joka lapsen kanssa, iltatesti paras testi.(y)
 
Puutun vielä sen verran keskusteluun, että jos oli Imodium, niin itse sain luvan käyttää raskausaikana esikoista odottaessa. Neuvolaterkka selitti, että yleensä lääkevalmistajat herkästi laittavat tuon "ei suositella raskausaikana", mutta neuvolaterkkarilta ja -lääkäriltä sain luvan käyttää sitä koko odotusajan. Imetysaikaan vaan ei suositella, kun erittyy maidon mukana vauvalle ja vetää toisen vatsan kovalle.
Oli sellanen kun Lopex, edullinen versio immodiumsta :) mutta hyvä kuulla
 

Yhteistyössä