Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hyvältä näyttää!!! Kyllä pc:ssä selkeä pinkki haamu on. Toisessakin näen, mutta väristä en tiiä, mutta tossa viiva on niin ohut, että haamun väristä on paha sanoa. Vahvistumista! :love:
Pc kuivui harmaaksi ja haaleaksi, mutta testiajalla oli selkeä pinkki haamu ja tuo first response on kokoajan vahvistunut, edelleen pinkki ainakin irl.:alien:

Kyllä täällä ainakin tällä hetkellä raskaana taidetaan olla. Toivottavasti pysyy kyydissä. Menkkojen pitäisi alkaa vasta ensi perjantaina!:geek:

Mites kiertokamu @Tiutau13 ? :LOL:
 
@Naturamama jätin tän aamun testin väliin kun ei ole kuin 1 jäljellä(n) tänään on tavoitteena saada jostain sniikattua lisää!:LOL: eilinen nega järkeisti mua hyvin (vaikka järki jo valmiiksi sanoikin ettei näin aikaisilla dpoilla näy varmaan mitään:geek:), että pöljää testailla kun nega sieltä kuitenki tulee:LOL:

Niin , paitsi että sun tän aamuisissa nään molemmissa viivaa!:love: first responsea jouduin tihrustamaan mutta siinä onkin ihan super kapea tuo viiva:rolleyes: toivotaan että vahvistuu! Spämmään uutta omaa kuvaa viimeistään huomen aamuna!(y)
 
@Naturamama jätin tän aamun testin väliin kun ei ole kuin 1 jäljellä(n) tänään on tavoitteena saada jostain sniikattua lisää!:LOL: eilinen nega järkeisti mua hyvin (vaikka järki jo valmiiksi sanoikin ettei näin aikaisilla dpoilla näy varmaan mitään:geek:), että pöljää testailla kun nega sieltä kuitenki tulee:LOL:

Niin , paitsi että sun tän aamuisissa nään molemmissa viivaa!:love: first responsea jouduin tihrustamaan mutta siinä onkin ihan super kapea tuo viiva:rolleyes: toivotaan että vahvistuu! Spämmään uutta omaa kuvaa viimeistään huomen aamuna!(y)
Livenä sitä ei tarvitse edes tihrustaa! Monen monta testiä olen elämässäni tehnyt. Viime kierrossa sain 10 dpo haaleat haamut, mutta huomattavasti haaleammat kuin nuo. Tänään oli "se fiilis", jo ennen testaamista. Nyt toivon vaan vahvistumista!
Olen tänään lähdössä mökkeilemään ja testauksen mahdollisuudet hyvin pienet ehkä jopa keskiviikkoon asti! :cry:
 
Livenä sitä ei tarvitse edes tihrustaa! Monen monta testiä olen elämässäni tehnyt. Viime kierrossa sain 10 dpo haaleat haamut, mutta huomattavasti haaleammat kuin nuo. Tänään oli "se fiilis", jo ennen testaamista. Nyt toivon vaan vahvistumista!
Olen tänään lähdössä mökkeilemään ja testauksen mahdollisuudet hyvin pienet ehkä jopa keskiviikkoon asti! :cry:
Kyllähän siellä mökilläkin voi testailla (y) omat haasteensa toki!:ROFLMAO: kauanpa kesti mun päätös olla pissaamatta tikkuun, tein sen vikanki nyt sitten. Niin puhdas nega että silmiä kirvelee:rolleyes: josko se olis hyvä merkki, ettei tuu niitä viivanpaikkoja niinku raskautumattomissa kierroissa ??:ROFLMAO: terveisin Epätoivoinen.. no, se on lähdettävä testiostoksille nyt :X3: ja yhä pidetään mielessä, on vasta dpo9!:LOL:
 
Tänään on kp 27/28 dpo 13 en pystynyt himotestaaja olla testaamatta. Ja tyhmä tein tosi Laimeesta pissasta testin. 1h 30 minuuttia oli rakossa ja oli melkein veden väristä pissaa. Kun olin juonut paljon. Ja tein apteekin oman 25 herkkyys testin. Siihen ei tullut mitään toista viivaa. Et kyl se taitaa olla niin että rfsu on näyttänyt taas viivanpaikkoja. Mul on vielä yksi apteekin oma testi. Ihan turhaa varmaan sitä on edes tehdä kun tohon ei tullut mitään toista viivaa. Kyl ne menkat varmaan sieltä taas parin päivän päästä tulee. :(

Tässä vielä kuva apteekin omasta testistä.

https://aijaa.com/G1itvd
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81
Dpo12, ei pitäny ees testailla, kun työkiireitä ja kaikkee, mut 2h päivälirusta uitin sit kuitenkin. Tein testin ja pääsin kattoo vasta n.10-15min päästä teosta, jätin sen veskiin. Meni ihme raitaiseksi, mutta erotin sieltä selvästikin toisen viivan, onko vaan viivanpaikka vai mikä, en tiiä. Mutta kuivana värillinen haamu testissä ja raidat hävinnyt. Viallinen?
10-15min
https://aijaa.com/SUuBO9
Kuivana
https://aijaa.com/z8VNzB
Eihän ne toki kuvassa nyt näy enää kuten itse näe/näinn. No, teen aamulla sen toisen.
 
@Naturamama Onnea, viivat nätisti testissä!

@nelHM Mullakin on ollut tuollaisia ”raidoitettuja” versioita, mut siihen sun kuivuneeseen jäi kuitenkin selvästi väriviivaa. Jännää, huominen testi näyttänee sitten enemmän!

Mulla dpo 14, huomenna menkkojen alkamispäivä. Haaleaa viivaa edelleen testissä. Nyt ei oo enää testejä kaapissa, joten seuraava juttu on menkat tai digi myöhemmin ens viikolla.

E37859D7-A6E7-48BE-B697-79B25BD6F7AD.jpeg
 
@nelHM näkyy siinä värillinen haamu, toivotaan että vahvistuu!

@Minni-83 käy hakemassa pc ja tee vähän vahvemmasta pissasta. Sulla on kyllä niitä haamuja ollut jo... Ihan kuin olisin joltain kuulku, että apteekin testi ei helposti näytä...

Mä tein tänään samanlaisen tai hiukan pinkimmän haamun pcllä tänään ja tuntemukset vahvistuu! Olen muuten aina luullut, että tässä vaiheessa voisi olla niinkuin menkkatuntemuksia alamahassa, mutta nämä ei ole kyllä yhtään sellaisia. Jotain kivistystä, mutta vaikea kuvailla...ei kuitenkaan menkoilta tunnu. Ja rinnat kipeät ja painavat ja erikoinen jatkuvan nälän tunne ilman pakottavaa nälkää. Siis jotenkin erilainen olo, mitä on ollut ikinä. Vaikea kuvailla vaan..:alien:
 
@Naturamama kerkesin jo hakee rfsu ja tein aamupissasta siihen tuli taas haamu minkä silmällä hyvin erottaa.

Tässä vielä kuva testistä.

https://aijaa.com/S37ava

Voiko tällaisella helteellä kostealla ilmalla tulla vääriä positiivisia testeissä?
Eikai siinä ilmankosteudessa raskaushormonia kuitenkaan ole. :D

Miten mulla ei oo luottoa noihin rfsun testeihin yhtään, kun moni saa niillä vääriä viivoja vai onko kuvitelmaa. Kyllä tuo mun mielestä haamu on. Mikä dpo?:love:
 
@Naturamama toivottavasti vahvistuu ihan leffaviivoiksi asti siellä! :)

Tän aamun testissä viiva havaittavissa, mutta ei väriä(n) yhä silti aikaista, dpo10! VIELÄKÄÄN ei heitetä kirvestä kaivoon:LOL: oireita ei minkäänlaisia! Ainoastaan välillä maatessa tuntuu painetta alavatsalla:geek:
Toivotaan vahvistumista sinnekin! :love:

Mulla on myös yksi selkeä ero muihin kiertoihin, että vatsa löysällä, kun normaalisti täsdä kohtaa ummessa.:poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Eikai siinä ilmankosteudessa raskaushormonia kuitenkaan ole. :D

Miten mulla ei oo luottoa noihin rfsun testeihin yhtään, kun moni saa niillä vääriä viivoja vai onko kuvitelmaa. Kyllä tuo mun mielestä haamu on. Mikä dpo?:love:
Juu ei ilman kosteudessa raskaushormonia ole. :) ajattelin vaan että voiko ilmankosteus vaikuttaa tohon testitulokseen. Mut ei kai se vaikuta.

Mulla on kp 28/28 dpo 14. Tosta dpo sta en ole varma kun ei ole ovulaatiotikuilla laskettu vaan limoista ja mahatuntemuksista. Huomenna pitäis alkaa menkat.

Joo ei toi rfsu n testi mikään luotettavin ole. Pc olis parempi. Pitää hakee tässä vielä pc testejä ellei menkat ala.
 
Viimeksi muokattu:
Mul on nyt kp 29/28 eli tänään piti alkaa menkat. Ei ole vielä alkanut. Luulin jo tänään että menkat alko kun tuntu holahtavan jotain housuun ja maha oli vähän kipee. Mut se olikin runsasta valkovuotoa. Ei mulla kaikki kierrot ole ollut kp28 on ollu kp 27 eli eilenkin olisin voinut alkaa menkat ja edellisenä päivänä olis voinut alkaa tiputteluvuoto tai eilen olis voinut alkaa tiputteluvuoto mut ei ole alkanut sekään. On mulla välillä kierrot venähtänyt pitkiksikin kp 34. Eli menkat voi hyvin vielä alkaa. Eli pitäiskö mun sanoo että kierto on kp27-34 Tein tänä aamuna sen toisen rfsu n ja siihen tuli viiva ja se kuivu selkeämmäksi viivaksi kun eilinen testi. Tein senkin aamupissasta. Johtuukohan haalea viiva siitä että mun kierto voi olla ton kp34 ja nyt on vasta kp29
 

Yhteistyössä