Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@W.we Samaa mitä edelliset sanoi. Plus ovisplussasta itse ovishan saattaa tapahtua vasta +48hr. Näin lukee jossain tietosivulla. Olikoha terve.fi tms. Mitähän nää alkukierron melkein plussat on(n). Kun mulla ja sulla ja monella muullakin on nyt ollut samaa tässä kierrossao_O. Valmistautuukohan kroppa LH huippuun ennalta.(n) Mene ja tiedä. Tsemppiä! Älä heitä kirvestä vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kermakko
Jostain luin että dpo 11 sais aikasintaan testata. Nyt on dpo 11 ja testasin viidennen kerran. Mikä mua vaivaa? :ROFLMAO:

P.S. Negaa näytti joten oon katsonut jo raskauslaskurilla uudet lasketut ajat ja miettinyt miten hienoo oliskin saada vauva just heinäkuussa kesäkuun sijaan. :whistle:
 
Ovis on plussatestin jälkeen seuraavan 48hr aikana. Eli voi olla vielä liian aikaista testata. Toivottavasti viivanpaikka muuttuu punaiseksi muutaman päivän päästä(y)
Mulla ovispäivän aamuna vasta plussa testissä, ihan ultralla todettu että tuo mun kipuni on ovis. Edellisinä päivinä tumma, mutta ei plussa kuitenkaan.

Nyt kyllä ei sitä ihan hirveän kovaa kipua ole ollut moneen kuukauteen, mutta kipu kuitenkin, joten en tiedä oliko ovis tuolloin kp 9 vai oliko vain jotian kasvukipua ja ovis sitten kp 12, silloi ei kyllä ollut mitään kipuja
 
Testasin vielä pc liuska raskaustestillä. Ihan selvä nega. Eli taisi jäädä kemialliseksi. Hipaisi kohdunseinämää.:cry: Eli nämä on menkat. Mulla on varmaan ollut aika monta kemiallista. No ei muuta kun tätä uutta kertoo kohti. Mä yritän olla testaamatta vasta kun menkat on myöhässä. Saa nähdä miten se onnistuu himotestaajana.
 
@Uusintayritys mä tulkitsisin ite nuo negatiivisiks testeiks. Mikä kp sulla on menossa? Jos niissä on ollut alkuun väriä niin parin päivän sisään alkaa kyllä varmasti selveneen viivat. Odottaminen on vaan niin hanurista. :X3:
Niin monta vuotta tässä odoteltu et ei tunnu enää missään :X3: toivoni kyllä jo menetin, ei ne tuosta miksikään muutu, viimeksi sain suht selvän plussan dpo 10 PC:llä..
Nyt on dpo 9 tai dpo 12, veikkaisin ennemmin dpo 9. ja kp 21. Tai sitten on kokonaan ovuloimaton kierto. Mulla on ollut ihan järkyttävät oviskivut ja nyt varmaan 5 kuukauteen vain pientä kipua. Emmä tajuu
 
Niin monta vuotta tässä odoteltu et ei tunnu enää missään :X3: toivoni kyllä jo menetin, ei ne tuosta miksikään muutu, viimeksi sain suht selvän plussan dpo 10 PC:llä..
Nyt on dpo 9 tai dpo 12, veikkaisin ennemmin dpo 9. ja kp 21. Tai sitten on kokonaan ovuloimaton kierto. Mulla on ollut ihan järkyttävät oviskivut ja nyt varmaan 5 kuukauteen vain pientä kipua. Emmä tajuu
Jos on dpo 9 niin sittenhän on ihan hyvin mahdollista että jos siinä sellainen hailakka viiva on näkynyt niin se jatkaisi vahvistumistaan. Toivotaan nyt että muuttuisikunnon plussaksi! Kauanko teillä on ollut yritystä?
 
Jos on dpo 9 niin sittenhän on ihan hyvin mahdollista että jos siinä sellainen hailakka viiva on näkynyt niin se jatkaisi vahvistumistaan. Toivotaan nyt että muuttuisikunnon plussaksi! Kauanko teillä on ollut yritystä?
Ensin 2v, sitten enkeli rv 23 ja nyt 1v 9kk, onhan sitä tässä "muutama" testi tullut pissittyä.

Saan ihmeellisen paljon noita hailakoita viivoja, kaipa sitä kiinnittymisyritystä sit on vain
 
@Uusintayritys tsemppiä teille! vielä en plussaksi sanoisi, vaikken halua toisten toiveita kuopata, mutta itse sain liuskatestillä muutaman aivan jopa plussaksi luokiteltavan viimekierrosta, mutta sieltä sitten kaikki valuikin ulos muutama päivä myöhemmin :(

Varmasti on vaikea odottaa odottamista, mutten halua että joudut kokemaan isoa pettymystä JOS vuoto alkaa.

ps. toivon kuitenkin että plussaat :love:
 
Mä en nyt oikeen tiedä mitä ajatella tästä mun ovisliuskarivistä.. Luotto siihen että se ovis on vasta tulossa alkaa tässä jotenkin hiipua, mutta en mä tiedä.. Mun mielestä tässäkään ei oo ihan plussa kuitenkaan, vaikka tää rivi nyt vähän siltä vaikuttaa.. kyseessä siis kp5-12, mutta kp6 puuttuu välistä.

https://aijaa.com/cQ6vwq
Ompa erikoista:eek: oletteko talletelleet tuolla jossain välissä ?
 
@peanut_butter todella erikoista! tärppi onnea teille:love:

Sitten taas omaa napaa...
Onko kellään kokemusta noista apteekin uusista ovulaatiotesteistä?
En nyt tiedä voiko tämän laskea jo ovisplussaksi?
IMG_20180925_185238.jpg

Ollaan kyllä eilen laitettu uimarit matkaan ja huomenna ajateltiin vielä koti-inssillä vähän lisäjoukkoja avuksi, jos edes yksi selviäisi hengissä tästä sodasta
 

Yhteistyössä