Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllä sitä tuntee itsensä taas niin urpoksi.

Mulla alkoi sunnuntaina kova nännikipu, maanantaina käytiin siellä lapsettomuusklinikalla ja tiistaina aloitin terolutit.

Nyt tietysti terolutit voi tehdä omia oireitaan, mutta edelleen tuo nännikipu jatkuu. Mulla rinnat on aina olleet tosi tunnottomaa sorttia, joten tää on ihan uutta mulle.

Tottakai sitten tein vielä tänään hetken rakossa olleesta testiä, mutta eihän siinä mitään näy.
https://aijaa.com/Pe1cw0

Lääkäri oli kirjoittanut ultrasta : kohtu oikoryhdissä, endom tiiviskaikuinen (luteaalisen näköinen) ad 13-14mm .. mietin, mitähän tämä käytännössä tarkoittaa.
 
@Neltsuliini : Okei. (n) Millä tavalla se on ollut vähän huono asia? Haluaisitko kertoa enemmän teidän hoidoista? Millä olette lähteneet liikkeelle ja koska? Mikä tilanne nyt? Tuntuu, että kaikki info ja muiden kokemukset hellittää tällä hetkellä omaa olotilaani.

Vaikka yritystä on pitkästi jo meillä takana, tuntuu, kuin oltaisiin juuri aloitettu yrittäminen. Johtuu varmasti nyt näiden ”hoitojen” aloituksesta tämä tunne. Silti ne vanhat pettymykset tulee päivittäin mieleen ja meinaa hermoja raastaa tämä odottelu ja epätietoisuus. :(
 
Joko tää ois ny jo oviksen merkki! En jaksa ootella enää :confused::confused: piti olla jo viime sunnuntaina mut rfsu testeillä kaikki viivat oli nii haaleita, sillo sunnuntaina oli kyl niitten testien tummin.. nyt pc testeillä tulee tällästä viivaa.

Mulla on ollu pari päivää niin etova olo ja tänää ei ees aamukahvi maistunu mikä on mulle päivänkohokohta ja tänää nänneja kuumottaa ja vähäturvonneet..

https://aijaa.com/d4GQp1
 
  • Tykkää
Reactions: Hiutalei
@khilde Oon ymmärtynyt sen näin että limkalvon pitäisi parhaimmillaan olla kolmikerroksinen ja mulla se on niin tiivis että näitä kerroksia ei voi erottaa ultrassa.
Tämä ehkä syynä hedelmättömyyteen(n)

Kohta yritystä 2,5v. takana ja kerran olen raskautunut joka meni kesken rv6.

Meillä kokeiltu inseminaatiota-ei tulosta.
Ovulaatioinduktiota noin 6kk-letrot-pregnyl-lutinus. Raskautuminen tapahtui letrokierrossa jossa annostus 2x5mg kp 3-7.
Sperma testit hyvät ja meillä lapsettomuuden syy tällä hetkellä sekundäärinen selittämätön hedelmättömyys.
Näillä mennään... Yksi letrozol kierto enää edessä ja sen jälkeen herran haltuun ennen kun varaa muihin hoitoihin.
 
Alisaa^, mä tein tänä aamuna just rfsun testin ja näin siinä haalean viivan. Mulla on hormonikierukka, eli mullahan EI PITÄIS olla raskaana. Erinäisistä syistä nyt kuitenkin tän testin tein:unsure: laitan tähän vielä kuvan.

Lisäks vielä, että oon näillä testaillu ennenki jos on esim ollu menkat myöhässä, enkä oo nähny kyllä ees minkäänlaista viivanpaikkaakaan ja nyt tää, niin alkaahan tässä jo vähä jännittää että mitä hittoa:D kai se on sit vaan niin että tää testi on täys :poop:
 

Attachments

Hei te jotka olette tehneet one steppejä, täällä olisi kysymys!

Olen tosiaan asennoitunut nyt siihen ettei tämäkään kierto ollut meidän, mutta tämän illan pikkujouluja varten tein illalla r-testin, johon tuli hieman väriä (en laskisi edes haamuksi vaan enemmän viivanpaikaksi...) mutta kaikki muut saman merkin testit ovat olleet täysin valkoisia, myös tämän aamuinen..
Antakaa mulle nyt mielenrauha että one step voi haamuilla, etten stressaa sitä illalla juodessa :confused:
 

Yhteistyössä