Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@khilde tuollainen mullakin on, ei oikein saa edes kameraan kuvaa, mutta silmin erottaa tihrustamatta pienen sävyn ..dpo11.jpg
Mutta on moni saanut törkeämpiäkin haamulaisia ja vuoto alkanut, että ehkä uskallan sen pullon viiniä juoda :unsure:(y)
parempi onni ensikiertoon, odotan kyllä sitä päivää kun ei tarvitse tihrustaa raskaustestiä vaan näkyy toiseen huoneeseen asti että on plussa!
 
Moikka

Tein tänään aamusta rfsun liuskan, jossa näkyi tosihaalea viiva ja vielä samalla sitten clearblun digitaalisen. Alla linkki kuvaan, voinko nyt todeta tuon cb:n plussaksi, kun ohjeissa oli kyllä tasavahvat viivat eikä tuo testiviiva ääriviivat niinkuin tuossa minun testissä, onko joku saanut samanlaisesta testistä tälläistä tulosta?:)

https://aijaa.com/OnTxia

Meillä on nyt yritetty maaliskuusta lähtien ja vauvakuume olisi kova. Kp tänään mulla siis 32/31:)
 
Viimeksi muokattu:
Tänään ja eilen pongattu viivanpaikka rfsu n raskaustesteistä. Miten musta tuntuu et tämän päivän viivanpaikka oli vahvempi. Kuvaan en kunnolla saanut. Livenä näkyy paremmin. En viitsi kuvaa laittaa kun ei oikein siinä kunnolla näy. Mulla on vielä menkkoihin aikaa monta päivää. Ja tuskin oon tässä kierrossa edes raskautunut kun ei peitot ole montaa kertaa heilunut.
 
Kellään kokemusta apteekin apteq-raskaustestistä (10 mIU/ml)? Tein tänään dpo 11 kyseisen testin ja testiajan lopulla siihen ilmestyi joku todella haalea viiva, mikä näkee tihrustamalla ja etenkin jos siihen osoittaa taskulampulla. Kuvaa siitä ei kyllä meinannut saada millään eikä oikein nää, onko siinä edes yhtään punaista. Antaako tuo helposti viivanpaikkoja negoissakin tapauksissa?
 
IMG_20181112_190825.jpg

Tossa vielä kuva tosta mun apteqin testistä (10). Tein pc (25) ja siihen ei tullut yhtään mitään. Toi ihme viiva jäi tohon. Näkyy kääntämättäkin huonosti, mutta taskulampulla ja kääntelemällä sen näkee oksti. Ei kyllä hyomaa et onko siin väriä vai ei.

Kokemuksia kuulisin mieluusti tosta testistä. :D
 
Menkat alkoi tänään :D Tulin vielä kertomaan, jos joku vaikka jossain tulevaisuudessa etsii kokemuksia tuosta apteq-testistä (niin kuin itsekin googlailin viivan saatuani). Saattaa siis näköjään antaa turhaakin melko näkyvää "haamua".
 
Mulla tänää kp 32/xx ja dpo 12. Eilen tein päiväpissasta apteekin ultran joka oli nega. En kyl kauheesti ollu pidätellyt ennen sitä.. nyt aattelin ootella ehkä perjantaihin jos menkat ei ala. Onkoha turhaa haaveilua et vois viä plussata jos eilen ollu ihan selkee nega (n)
 

Yhteistyössä