Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ylempi eilen dpo 11 illalla, alempi tänä aamuna. Kipasin äkkiä apteekkiin hakemaan clearbuen viikkonäytöllisen digin, joka näytti INTE GRAVID :unsure: mitä nyt? Onko jollain näyttänyt digi negaa vaikka liuskat on selkeitä plussia? Testaan huomenna taas..
Kuinka kauan olit pissaamatta ja joitko paljon ennenkuin teit digin ? Niissä kyllä sama herkkyys pitäisi olla eli 25miu..
 
Ylempi eilen dpo 11 illalla, alempi tänä aamuna. Kipasin äkkiä apteekkiin hakemaan clearbuen viikkonäytöllisen digin, joka näytti INTE GRAVID :unsure: mitä nyt? Onko jollain näyttänyt digi negaa vaikka liuskat on selkeitä plussia? Testaan huomenna taas..
Minulla näytti liuskat plussaa ja digi negaa... Mutta kyllä synty pikkunen poika kun luotin liuskan positiivisuuteen.(y)
 
Minulla näytti liuskat plussaa ja digi negaa... Mutta kyllä synty pikkunen poika kun luotin liuskan positiivisuuteen.(y)
Ihana kuulla! :love: mä oon nyt tehnyt testihulluna kaks liuskaa lisää, viimesimmän tänä aamuna eli dpo13, vahva plussa tuli rfsun testillä, kuvaa en saanut jostain syystä lisättyä.. joten nyt vaan toivotaan, että pysyy mukana (y):love:
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Hei jälleen.
Ensimmäisen terolut kierron jälkeen metsästellyt ovista tikuttaen. Tänään tummimmat viivat mitä olen saanut. Onkohan kuitenkin niin, että ovulointi ihan mahdoton kun nyt on kp 15 ja tänään alan taas napsia teroluteja? Tikut loppui, mutta varmaan huomisen postissa pitäisi tulla lisää.

Tässä vielä kuva tän päiväisestä. On siis todella haalea.. https://aijaa.com/1aAm2E

Kuukautisten loputtua ei tullut ollenkaan kuivaa kautta ja himot olleet päällä koko ajan.

Niin ja lääkäri siis epäili lapsettomuuden syyksi juuri tuota ovuloimattomuutta.
 
Hieno plussa @inkaloviisa :love: Mielenkiinnosta kysyn, että monennellako yrityskerralla tärppäsi? :)

@khilde Noista teroluteista en osaa sanoa yhtään mitään, mutta eikös tuo oo ihan selkeä ovisplussa kun testiviiva on huomattavasti kontrolliviivaa vahvempi.. :)
3/2015 oli keskenmeno, 5/2017 toinen km ja sen jälkeen taukoamatta ilman ehkäisyä eli menihän siinä puolitoista vuotta... kiertojen laskuissa menin jo aikaa sitten sekaisin (n)
 
Moi kaikille :) oon täs lukenu varmaa pari sataa sivua näit viestei ja huomasin et facessa olevan joku salattu suljettu ryhmä :) miten sinne pääsee? Meillä yk7 menossa, dpo8 menossa ja himotestaaja oon siis itekkin :whistle: tänää jotain viivanpaikkaa näytti pc puikko mut hirveesti luottoo siihen löydy..
 
Moi kaikille :) oon täs lukenu varmaa pari sataa sivua näit viestei ja huomasin et facessa olevan joku salattu suljettu ryhmä :) miten sinne pääsee? Meillä yk7 menossa, dpo8 menossa ja himotestaaja oon siis itekkin :whistle: tänää jotain viivanpaikkaa näytti pc puikko mut hirveesti luottoo siihen löydy..
Laitappa mulle yksityisviestilä facen nimi, niin lisään sut kaveriksi ja liitän ryhmään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Luvyah1
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Se kp juttu on outoo kun mulla on nyt kp 6 menkat kesti muutaman päivän ja vielä tuhruttelee. Eilen teki vaan mieli tehdä testi. :rolleyes:
Jos tuo on se rfsun testi niin en luottais siihen. :mad: Antanut monille (itsellenikin)tuommoisia viivoja turhaan. En tarkoita lannistaa. Toivotaan että sun kohdalla tuo oikeasti on plussa :love:. Tekisin silti testin vielä toisella merkillä :)
 
Dpo 15 :rolleyes: nyt lopetan testaamisen, ja ehkä ens viikolla soitan neuvolaan :love: jännittäviä aikoja.
Oi oi tulihan se plussa sinne digiinkin! Onnea! :love:
Mulla olis nyt dpo8 ehkä jos oikein osaan laskea. Hätähousuna tein jo testinkin mutta täysin negahan se oli. Rinnat oli arat vielä eilen mutta sekin oire katosi kun tuhka tuuleen. :( toistaseksi siis aivan täsmälleen saman kaavan mukainen kierto kaikkine oireineen tämä kuin edellinenkin.
 
Täällä dpo22 menossa ja huomenna aamulla testin teen. Menkkoja ei näy vaikka on muutamana päivänä ollut olo että nyt ne alkaa o_O dpo6 päivästä asti juilinut alavatsaa enemmän ja vähemmän.. Sen jälkeen tullut närästystä, tissien tai enimmäkseen nännien nipistelyä ja kipuilua, pari kertaa melkein oksentanut, sekä alavatsassa myös paineen tunne (n) Tähän asti testit ollut nega/tosi vaalea haamu/viivanpaikka (sofi raskaustesti).. Tilasin clear bluen herkät testit pääsee tällä viikolla tekemään uudestaan :rolleyes: Edellisessä raskaudessa sain myöhään plussan ja cb digitaalinen näytti "ei raskaana" vaikka olin 5 viikolla neuvolan mukaan ja muut testit näytti haamua:rolleyes: Voiko tässäkin raskaudessa näkyä myöhempään?

Lisään vielä että tikutin oviksen niin tiedän milloin se on ollut :)
 
Taas mä oon täällä kyselemässä.. mulla tuli sillon viimeksi just sillä apequlla se outo haamu/viivanpaikka ja siitä pari päivää niin alkoi menkat. Veri oli tosi runsasta ja semmosta ohutta/vetistä eli ihan erilaista kuin yleensä. Aloin kans juomaa greippimehua kp 1.

Tänään on kp 16 ja mulla yleensä tulee ovis joskus kp 24. Nyt on särkenyt munasarjaa pari päivää jo. Joskus kp 10 ja lisäksi eilen kp 15 tuli veripisara vessassa valkovuodon seassa.. mulla ei oo koskaan elämässäni tullu pisaraakaan verta kesken kierron! tein eilen pc:n testin sekä apteekin jonkun herkän. Toi herkkä oli ihan nega, mut pc tuli joku outo viivanpaikka tai haamu tai joku vähän kuivuttua. Näkee iha heti ku katsoo sitä ja jos toi on viivanpaikka vaa nii aika räikeä mun mielestä! Sattuu myös kohtuun välillä jne. Todella outo kierto :( tässä se eilinen testi:

IMG_20181129_000031.jpg

Tossa kyllä saattaa olla vaa pelkät rajat eli luultavasti viivanpaikka vaan. En vaa muista aiemmin tommosta tulleen. Kokemuksia siitä, tuleeko pc:n testeihin yleensä kuivahdettua räikeä viivanpaikka?
 

Yhteistyössä