Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Haamujen jälkeen oudot menkat..
Sain siis noita outoja plussia ennen menkkoja, menkat alkoi päivän etuajassa suht runsaina ja kipuakin oli mitä normaalisti ei ole. No ne kesti samanlaisina 3 päivää ja loppui kuin seinään, ihan aina loppuu pikkuhiljaa eikä näin. Voiko aivan alkuraskauden keskenmeno tehdä tällaisen vuodon? Miten vuoto voi tuolleen yhtäkkiä loppua :/
2 päivää jo ollut vuotamatta
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
N4n
Mä sain myös haalean haamun ennenkuin menkat sit kuitenkin alkoivat (2 päivää myöhässä), ihan normaalit olivat, hitusen vähemmän vuosin, eikä klönttejä ollut normaaliin tapaan (lähes yhtään..) Tein kuitenkin vielä menkkojen jälkeen varuilta r testin mut negahan se..

Uutta yritystä vaan kehiin, oletettuun ovikseen ois 4 päivää... :rolleyes:
 
@haaveilija92, @Stella86 joo sofin one step oli tuo testi.

Tässä kuvassa (https://aijaa.com/fFzOgD) ylimpänä se mistä kyselin eilen, keskellä aamuinen (otin aamun ensimmäisestä vaikka ilmeisesti ei kannattaisi?) ja sitten ihan äskettäin tehty. Mulla loppui nuo ovistestit ja mietin et luotanko siihen et ovis tapahtuu tässä näinä päivinä vai oletanko, että nämä ei ollut vielä plussaa.

Menin myös tekemään typerän virheen ja laskin kiertopäivät päin prinkkalaa ja aloin vahingossa syödä terolutia jo eilen eli kp 10 vaikka pitäisi kp 15. (n)

Ai niin ja himot on ainakin melkoiset ja vatsassa kutittelee. :D
 
@haaveilija92, @Stella86 joo sofin one step oli tuo testi.

Tässä kuvassa (https://aijaa.com/fFzOgD) ylimpänä se mistä kyselin eilen, keskellä aamuinen (otin aamun ensimmäisestä vaikka ilmeisesti ei kannattaisi?) ja sitten ihan äskettäin tehty. Mulla loppui nuo ovistestit ja mietin et luotanko siihen et ovis tapahtuu tässä näinä päivinä vai oletanko, että nämä ei ollut vielä plussaa.

Menin myös tekemään typerän virheen ja laskin kiertopäivät päin prinkkalaa ja aloin vahingossa syödä terolutia jo eilen eli kp 10 vaikka pitäisi kp 15. (n)

Ai niin ja himot on ainakin melkoiset ja vatsassa kutittelee. :D
Ovis on nyt niin lähellä tai just menossa, että nyt vaan ukkoa jallittamaan :)
 
Nää on taas näitä.. Tuntee ittensä höpsöksi kun ennen kuukautisten oletettua alkupäivää testailee.. Mut taas se piti.. Ja taas näitä.. Haamuja tai onko edes semmoinen?? ! Menkat pitäs alkaa To. Ja miks tonne oikeaan reunaan jäi tommonen punainen alue.. Rinnoissa pahkuroita ja aamulla ällöttää ja illalla väsyttää.. Saas nähä.. Mitä tästä tulee vai tuleeko mittään. IMG_20190122_173735.jpg
 
Nää on taas näitä.. Tuntee ittensä höpsöksi kun ennen kuukautisten oletettua alkupäivää testailee.. Mut taas se piti.. Ja taas näitä.. Haamuja tai onko edes semmoinen?? ! Menkat pitäs alkaa To. Ja miks tonne oikeaan reunaan jäi tommonen punainen alue.. Rinnoissa pahkuroita ja aamulla ällöttää ja illalla väsyttää.. Saas nähä.. Mitä tästä tulee vai tuleeko mittään. katso liitettä 5735
Kyllä mää nään tossa väriäkin, toivottavasti olis plussaa ja alkais vahvistuu! (y)
Ite on oon just samanlainen että alan testaan ennen menkkoja,mulla pitäis menkat alkaa viikonloppuna ja eilen tein jo digin johon tuli raskaana 1-2 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
Heippa kaikille, olen uusi täällä! Kesällä raskauduin ja se todettiin rv12 ultrassa menehtyneen rv8. Noo nyt sitten uutta yritystä on ollu päällä ja viimeksi menkat oli 2.1 ja valkovuodon mukaan ovis olisi ollut 17.1 tai ainakin aamulla oli vahvat viivat testissä.. Laskenko nyt oikein että DPO7 olisi mulla?! Odotan kuukausien alkavan tiistaina kp28... IIIIK... ps. olen tehnyt jo testin vaikka tiedän että ei se vielä välttämättä näyttäisi mitään. Edellinen näytti plussaa jo DPO9..
 
  • Tykkää
Reactions: Delphyne
Miekin olen uusi... 19.1 oletettavasti ovulaatio ollut, eli nyt dpo 4. Millon uskaltaa alottaa testaamisen? :whistle:
Edellisessä sain jo DPO9, mutta ajattelin kun nyt ei näkynyt, että teen viikonloppuna uusiksi testin :D Vaikka ma-ti välillä pitäisi alkaa menkat.. AIna sitä vaa haluu testailla ja testailla vaikka raskaus kyllä tulee sit ku on tullakseen ja viimeistää kun menkat myöhässä.. :D Mutta toisaalta tämä on kivaa jännäilyä vaikka sitten pettyisikin. Oon huomannu vaikka kuukautiset alkaa, niin ne loppuvat nopeasti ja kas kohta oiskin taas ovis ja taas jännäilyä.. Aika lopulta menee todella nopeasti :D
 
@Jankesof miulla nuorimmasta haamu dpo 7 ja plussa dpo 10. Dpo 13 oli jo ihan selvä viiva.

Mie lopetin pillerit 10.1 ja oviksen olin tosiaan bongaavinani limojen ja kipujen myötä tuolloin 19.1. Kierron pituudesta ei tietoa.

Jos ei tärppi nyt käynyt, ni oon tilannu jo läjän ovistestejä ensi kertaa odottelemaan ;)
 
N4n
Mä en missään nimessä luottaisi noihin rfsu. Miksi niitä saa edes myydä, en ymmärrä. Oon itse saanut noista niin räikeitä "plussia" vaikka en raskaana ollutkaan, eli viivanpaikkoja olivat. Kannattaa jatkossa ostaa toisen merkin testejä. Ei siis pahalla tää mun viesti, vinkkinä vaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Kuivana vielä https://aijaa.com/Qoj5Ev


Mää oon vähän ristiriitaisissa tunnelmissa. Kp26/26 menosa. Mut kaikki moittii rfsu:ta.. Mut ikinä en oo viivoja saanu, jos en oo raskaana ollut. Eli eli...
 
Mä en missään nimessä luottaisi noihin rfsu. Miksi niitä saa edes myydä, en ymmärrä. Oon itse saanut noista niin räikeitä "plussia" vaikka en raskaana ollutkaan, eli viivanpaikkoja olivat. Kannattaa jatkossa ostaa toisen merkin testejä. Ei siis pahalla tää mun viesti, vinkkinä vaan :)
Mulla on pregcheck ja clearblue digi kyllä vielä, mut en halua testata vielä digillä. Aikasintaan vkl, jos ei menkat ala.
Mä en siis ikinä saa viivoja enkä viivanpaikkoja. Ja tuo on tosiaan se testaa varhain, eli ei perus rfsu. Siksi mietin, et onko porukka saanu tuollakin testillä virhetuloksia? Ei oikein nyt uskalla iloita kyllä.. Kun siis tiedän itsekin et porukka saanu rfsu testeillä turhia plussia...
 

Yhteistyössä