Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

N4n
Mä sain CB herkkään testiin haamun, viivanpaikan, mikä lie olikaan.. Kuulemma nekin antavat aina haamulaisia.. Tilasin noita sofin one steppejä, niiden pitäisi olla luotettavia, eivät ole ainakaan mulla antaneet turhia viivanpaikkoja (y)

Toivotaan parasta, että siellä sulla olisi pieni kyytiläinen <3
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
@Maicy miekin oon rfsu:lla saanu viivanpaikkoja monen monta kertaa... Mutta niissä ei kyllä ollu väriä laisinkaan. Mie kyllä nään tuossa siun testissä väriäkin...

Mut ihan varmuuden vuoksi hakisin vaikka apteekin oman...
Selkeästi tuossa väriä oli ja testiajan sisälä tosiaan tuli. Sen takia nyt olenkin kahden vaiheilla että mitäkä.. Mutta, testaan aamulla pregcheckillä. :)
 
@Maicy onko siulla nyt mikä dpo / kp?

pregcheck on hyvä testi... Miulla ainaki liuskat toiminu just niiku kuuluu... Kerran puikkoon sain selvästi värillisen viivan, tuolloin oli menkat myöhässä joten saattoihan se olla varhainen km myös...
Nyt on kp26/26. Mut siis joo, en itsekään tod. Ole vielä luottavainen tuon testin tulokseen, kun tiedän tosiaan et ovat paskoja. Haha. Edellises kierros kun testasin, ei viivaa tullut ollenkaan. Ei testiajalla, ei testiajan jälkeen tällä testillä. Siksi siis nyt pohdin ja pähkäilen. Mutta huomennapa sen näkkee, tai alkaako menkat vai tulleeko plussa. :whistle::)
 
@Maicy onnea :love: mää en oo tehny enää yhtään testiä sen digin jälkeen:unsure: mulla pitäis viikonloppuna menkat alkaa,jos ei ala nii ens viikolla teen vielä toisen digin mikä mulla on jemmassa.. vaikka saiki sen tuloksen 1-2 nii silti jännittää :unsure: viime kierrossa mulla oli kemiallinen mutta siinä kierrossa en saanu edes digiin plussaa.. on nämä jänniä aikoja!! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
@_minävain_ miullakaa kemialliset ei oo ikinä näkyneet digissä, ja normitesteissä hyvin haileana viivana vain kun olis kaiken järjen mukaan jo pitänyt olla selkeä plussa.
Joo just näin oli mullakin, tein CB sen plus testin 23.12 ja siihen tuli haalea viiva, sit 26.12 yhtäkkiä se viiva katos ja 27pvä alko kamala vuoto joka kesti kauan!!!! Nyt tuli sit jo 3+2 digiin tuo 1-2, toivottavasti tää pysyis matkassa:love:
 
Juu en itse ainakaan löydä yhtään positiivista sanottavaa rfsun testeistä.. ennemmin oon tilannu raskauskeijulta ovispaketin missä tulee aina lisänä 2kpl raskaustestejä lisänä. 20ovistestiä ja siihen lopuksi aina 2raskaustestejä. Mikä mahtava tilaus aina kun menkat alkaa . Maksaa alle 10e oisko jopa 7e.. eilen illalla oli ihan ihme juilintaa vasemalla puolella joka heijastu jalan puutumiseen jopa.. nenä edellee tukossa aamuisin.. Dpo8 ja jännän äärellä taas IIK!!
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja Delphyne
@_minävain_ Miulla olis nyt ovulaation mukaan rv 2+6... Arvaappa testasinko jo... No kyllä... Puhdas nega :D No yllätys sinäänsä ku nyt on DPO 5/6 menossa :D Ai mitenniin mie oon hätähousu... Tänään pitäs tulla raskauskeijulta tilatut 10mlU liuskat. Aattelin testata niillä ja sit viikonloppuna uudestaan...

Nuorimmaisesta sain haalean haamun jo dpo 7 paikkeilla joka sit vahvistui..

Paljon tarrasukkia pikkuiselle :love:
 

Yhteistyössä