Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vähän off topic, oon tässä viime aikoina lueskellut täällä paljon eri ketjuja ja tuijottanut kuvia eri merkkisistä raskaustesteistä, ja nuo RFSU:t on kyllä ihan törkeitä, siis ne haamulaiset joita ne tuntuu antavan tosi monille, vaikkei raskautta olisi. En nimittäin jaksa uskoa että kaikilla siihen viivan saaneilla olisi ollut kyseessä kemiallinen raskaus. Mä oon kyseiset testit jättänyt kaupan hyllyyn, mutta jos olisin tuollaisia viivoja toistuvasti saanut ilman alkanutta raskautta, melkein tekisin reklamaatiota.
 
@Ropom Sanoisin että tuo on plussa. Näyttää värilliselle ja niin selvälle viivalle, että todella ihmettelen jos on hupiviiva. Toki Rfsu, että mahdollista sekin on, mutta mun arvion mukaan kyseessä olis ihan oikeasta syystä tullut viiva. Tsemppiä varmisteluun!
 
Moikka! Uusi himotestailia täällä eilen tei clearbluen digitaalisen +/- testin. Näytti miinusta mutta avattuna siellä kuitenkin 2 viivaa. Rfsun testeihin saanu haaleen vaaleeta esihaamua tai viivanpaikkaa, ei niistä voi tietää mut mitä mieltä olisitte tosta cb avatusta liuskasta?
 

Attachments

Moikka! Uusi himotestailia täällä eilen tei clearbluen digitaalisen +/- testin. Näytti miinusta mutta avattuna siellä kuitenkin 2 viivaa. Rfsun testeihin saanu haaleen vaaleeta esihaamua tai viivanpaikkaa, ei niistä voi tietää mut mitä mieltä olisitte tosta cb avatusta liuskasta?
Näyttää vissiin aina nuo avatut tolta. Mulla ollut kaks viivaa myös mutten ole ollut raskaana :/ ja niinkun mun ylemmästä viestistä näkee niin nuo rfsut on tosi epäluotettavia
 
Ja tää oli siis se missä on vain yksi liuska. Löysin kauheen vähän googlailulla mitään tosta testistä. :unsure: nyt on jo siis kp 26/28, kai jo jotain jossain pitäisi näkyä :cry:
Joo mulla oli niitä yhen liuskan testejä kans eikä tosiaan löytynyt oikein tietoa.. Mutta oon kans tohon digiin saanu noi kaks viivaa vaikken raskaana ollutkaan :/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: hwli
rfsun erityisherkällä (ei liuska) sain haamun 7 min jälkeen, joka kuitenkin katosi 15 minuutin kohdalla. Ja tuolloin oli vasta rv 2+6. Aiemmin tein jo päivää aiemmin ja näytti negaa alusta loppuun. Nyt siis rv 3+2 enkä ole uudelleen testannut. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä maanantaina... Onko jollain käynyt näin?
 
rfsun erityisherkällä (ei liuska) sain haamun 7 min jälkeen, joka kuitenkin katosi 15 minuutin kohdalla. Ja tuolloin oli vasta rv 2+6. Aiemmin tein jo päivää aiemmin ja näytti negaa alusta loppuun. Nyt siis rv 3+2 enkä ole uudelleen testannut. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä maanantaina... Onko jollain käynyt näin?
2+6 ei oo vielä oikeen mahollista saada plussaa kun sillon juuri vasta kiinnittyy, tai en usko että kukaan dpo 5 vois plussata. Tekisin toisen testin muutamien pv päästä, jonkun muun kun rfsu, ne on melko epäluotettavia
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
2+6 ei oo vielä oikeen mahollista saada plussaa kun sillon juuri vasta kiinnittyy, tai en usko että kukaan dpo 5 vois plussata. Tekisin toisen testin muutamien pv päästä, jonkun muun kun rfsu, ne on melko epäluotettavia
Kiitos vastauksesta! Odottelen nyt viikon vielä... Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mistä noi rfsu:t repii noita haamuja. Ja kierto on vakio, koska syön pillereitä. Taukoviikko oli 12h liian pitkä ja alavatsassa outoja tuntemuksia, joten siksi epäilen. Olisi kyllä ehkäisystä huolimatta iloinen yllätys :)
 
Kiitos vastauksesta! Odottelen nyt viikon vielä... Olisi kyllä mielenkiintoista tietää, että mistä noi rfsu:t repii noita haamuja. Ja kierto on vakio, koska syön pillereitä. Taukoviikko oli 12h liian pitkä ja alavatsassa outoja tuntemuksia, joten siksi epäilen. Olisi kyllä ehkäisystä huolimatta iloinen yllätys :)
Antaa kyllä sitten kunnon viivaa kun uudestaan testaat, noista on niin paljon olluy nyt juttua, että rfsu antanut melko vahvaakin viivaa, vaikka ei raskaana ole ollut :cautious: toivotaan siis, että kaikesta huolimatta plussa tulis ja jos ei, niin ehkä sitten ehkäisy pois? ;)
 
Täällä testataan huomenna, tein eilen apteekin omaan jonkun viivanpaikan, huomenna dpo 10 tai 11 :X3:
 
Antaa kyllä sitten kunnon viivaa kun uudestaan testaat, noista on niin paljon olluy nyt juttua, että rfsu antanut melko vahvaakin viivaa, vaikka ei raskaana ole ollut :cautious: toivotaan siis, että kaikesta huolimatta plussa tulis ja jos ei, niin ehkä sitten ehkäisy pois? ;)
No ehdottomasti jos oikeen yrittämään alettaisiin :D yhdessä tehtiin päätös, että lisäehkäisyä ei käytetä, että jos nyt tarttuu mukaan niin tarttuu :) Tarkotus oli alunperin tossa parin vuoden päästä, mutta eipä tässä parane suunnitella elämää liiaksiin :)
 
Mitäs mieltä tästä? Plussa vai viivanpaikka :confused:
Kyllähän siinä näkyy viiva. Näkyyks se viel kuivana kanssa?

Mä oon kanssa tulossa kysymään samaa saman testin kanssa Lähi kaupassa ei ollut muita kuin tätä ja kalliimpi clearblue josta oon ainakin lukenu että se antaa vääriä plussia, niin otin sitten vaan halvemman. Koitin selata nopsaan tätä ketjua, antaako kaikki rfsu testit tosiaan viivanpaikkoja vai vain liuskat tai sit tää puikko 10mIU?
Eilen (dpo) 10 testasin pregchekillä päiväpissasta ehkä haamun? Ja joo molemmat oli pakko koittaa samalla kerralla kun en voinu luottaa siihen ekaan. Heitin ne tosi äkkiä roskiin, etten älä sitä sen enempää tuijottelemaan.

Tänään sitten tällä rfsu tuli tällänen jos tätä vertaa tohon sofin One stepiin jotka on molemmat ton 10mIU niin sanoisin että on vahvistunut ihan reippaasti.
Mulla oli viime viikolla yhtenä iltana pientä veristä vuotoa. Pari päivää sen jälkeen 30min kestänyt paineen tunne ihan yht äkkiä. Ja siitä asti pientä kipuilua alavatsalla ja selässä. Yleensä mulla on vain sinä iltana kun menkat alkaa.
Nään aina ennen menkkoja unta että teen positiivisen testin tai oon synnyttämässä. Viime yönä näin untä että alko menkat niin loogisestihan se tarkoittaisi sit plussaa
 

Attachments

Yhteistyössä