Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Palleroita joo näin käsitin tuon ohjeen perusteella. o_O Mutta eikö estrogeenin pitäisi laskea ennen kuukautisia?

MUOKS:
Okei, eli testasin nyt illalla vielä veden kans tuota testiä ja hymynaama vilkku. Ilmeisesti ainaki siis ensimmäisellä testikerralla näyttää automaattisesti tyhjän pallon ja sit jos sen jälkeen tulee toi vilkkunaama nii se kai vilkuttaa joka kerta siihen asti et jäis pysyväks? :cautious: Mene ja tiedä :ROFLMAO: no, testailen aamulla ihan oikeesti ja katsotaanpa sit mitä se näyttää.
 
Viimeksi muokattu:
https://aijaa.com/bShofC

Mitä?! Tein nuo kaksi kuivaa testiä su ja ma(ei jälkiä) One step nämä kaikki. Ja viivat tuli aika pian. Nyt 28/30.
On mulla tuolla digi testejä, mut kannattaako haaskata?
En voi käsittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn


Joo. Ei näyttänyt turhaan. Aika puulla päähän lyöty olo. Ainoita oireita kuumotus /hiki ja seksihalut.. 2016 oli kaikenlaista muuta kuten kipua ja painetta kohdun kohdalla. Nyt vähän kyl arveluttaa onko kaikki ookoo.
 
  • Tykkää
Reactions: stindepinde
Mä voisin myös liittyä tänne seuraan :)

Taustaa sen verran, että menossa on yk 4 ja toinen lapsi toiveissa. Esikoinen tärppäsi heti ekasta kerrasta, joten nyt ollaanki oltu ihan uuden äärellä.

Dpo 3 nyt, joten pitkiä ja piinaavia päiviä taas edessä. Päänsärkyä mulla on kummallisesti ollu eilen ja tänään. Mut keskityn nyt vielä jännäilemään muita niin menee ehkä nää omatki päivät huomaamatta eteenpäin (y)
 
Ihmetystä ilmassa. Tänä aamuna heräsin ja vessassa huomasin vaaleanpunaista vuotoa pyyhkiessä. Nyt alkoi sitten vatsakivut.

Mietin olisiko se viime viikon loppupuolella tikutettu hymynaama ollut vaan joku virhe? Tai sit mun kierto vaan on mitä on teroluteista huolimatta.

Kun hymynaama poistui näytöstä, oon sen jälkeen saanut nyt kaksi tyhjää palluraa. Laite nollaantui sen hymynaaman jälkeen, joten minusta se ei osaa ennustaa onko saanut joitain päiviä sitten ovistuloksen vai ei ja mitä sen jälkeen kuuluisi näyttää. Jokatapauksessa paha mieli menkoista.

Tsempit ja varovaiset onnittelut kuitenkin plussapiinailijoille :love:
 
Onko kokemuksia Apteekin Ultrasta? Pitäskö olla jo vahvempi kun oviksesta pitäs olla jo 2 viikkoa tai päivä päälle?? 30/30 ja 31/30

Tiistaina tosiaan sain jo viivan näkyviin One step 10:llä ja ke oli hyvin vahvistunut. Näitä testejä mulla ei ole enää

 


Testinä PC ja alin tältä aamulta.
Ei vahvistu; päin vastoin - hyvä jos erottaa viivaa. Pitäs olla dpo16.

Mitä nyt?
Kauanko kestää että tulee pois?
Toivottavasti vain hipaissut kohtua eikä ole mitään muuta... (mitä sit voiskaan olla)
Oireet vähän lievittyneet.
 


Heikkoa on.
Testit kp29-33/30. Tänään 34/30 eikä testiin tullut mitään; se on vielä märkä joten ei kuvaan.
Odottelen vuotoa alkavaksi.. Päästäs uuteen piinaan.
 
Moi taas

30.3 sain hymynaaman ovistestiin ja tuolloin oli jo kp 27. Kuukautiset alkoivat 3.4, mutta tulivat yllättävän niukkoina.

Päätin testailla jos tuo tikuttamani hymynaama olisi ollut ovis ja jokin kaveri olisi selvinnyt vaikka kuukautiset olivatkin. Tein iltapissasta testin ja olen itse näkevinäni siinä jotain, mutta meidän lähikaupassa ei ollut kuin näitä epäluotettavia rfsu’n testejä https://aijaa.com/z6xFHX

Tänään heräsin aamulla kamalaan vatsakipuun ja huonovointisuuteen, mitä on jatkunut läpi päivän.

Onko mietteitä? Veikkaan, että tämä on taas turhaa toiveajattelua itseltä, mutta näitä on ihan kiva postailla. :rolleyes:
 
Moi taas

30.3 sain hymynaaman ovistestiin ja tuolloin oli jo kp 27. Kuukautiset alkoivat 3.4, mutta tulivat yllättävän niukkoina.

Päätin testailla jos tuo tikuttamani hymynaama olisi ollut ovis ja jokin kaveri olisi selvinnyt vaikka kuukautiset olivatkin. Tein iltapissasta testin ja olen itse näkevinäni siinä jotain, mutta meidän lähikaupassa ei ollut kuin näitä epäluotettavia rfsu’n testejä https://aijaa.com/z6xFHX

Tänään heräsin aamulla kamalaan vatsakipuun ja huonovointisuuteen, mitä on jatkunut läpi päivän.

Onko mietteitä? Veikkaan, että tämä on taas turhaa toiveajattelua itseltä, mutta näitä on ihan kiva postailla. :rolleyes:
Ihan kuin joku heijastuma siinä olisi
 

Yhteistyössä