Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä sain maanantaina ja sit eilen tämmöset testit "ammattilaisten" testillä. Tänää tein digin ja se oli nega. Oon aina luottanut tohon testiin, joka siis oikeesti on kasetti mallinen.

Josko sitä oppis nyt, että ei pidä tehä testiä ennenku se oikeesti näyttää vahvan viivan jos jotai näyttää. Ei tarvi sitten pettyä jos haamut olikin virheellisiä :ROFLMAO:
 

Attachments

Hätähousu täällä hei. Olo on samanlainen ku raskaana. Tein jo maanantaina haamun. Tiistiaina kahella eri testillä negan. Keskiviikkona samalla ku ma vähän vahvemman haamun. Tänää clearbluen digin johon tulee plus tai miinus. Tuli miinus ja menin sit tietty avaa sen ja siellä onki melko selvä viiva (testissä sisällä on vaan yks liuska joka toimii samoten kuten kaikki liuskatestit). Dpo mulla ei oo hajua, voi olla 9-13. Lisään vielä, että testi joka anto haamut, nii sillä en oo ikinä saanu turhia viivoja tai viivan paikkoja. Hämmentää, mutta onneks oon pessimisti ja ajattelen järjellä: en oo raskaana ja menkat kyllä alkaa.

Luulis et testit näyttäs jo jos maanantaina sain ekan haamun. Katotaa alkaako ne menkat nyt millo:ROFLMAO:
Miks ihmeessä näitten testien kaa pimahtaa :ROFLMAO:
 

Attachments

Sofista kokemusta kellään? Mulla ei ole ollut näitä koskaan. Eilen ja tänään testannut nyt yhteensä 4 ja jokaisessa näkyy jotain. :geek: nää on muuten niitä 25miu testejä! Ja dpo vast 9 ;)
Alimmat eilis illalta ja ylin tänä aamuna.

Minulla on sofin liuskoja, jotka käytin kaikki todella varhaisessa vaiheessa, negaahan ne näytti niin kuin pitikin omalla kohdallani, mutta hätähousu kun olin niin eihän niitä malttanut olla käyttämättä. :whistle: Joten sanoisin että sinun testit näyttää ainakin minun silmiini haamuilevan :) toivotaan että vahvistuu (y)


Omasta tilanteestani sen verran, että edellinen kiertoni oli 47 pv kestoinen ja sehän oli se oli ensimmäinen kierto e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Tässä kierrossa nyt kp38 menossa. Menkkamaista juilintaa on ollut viime päivinä jonkin verran. Tuntuu että ilmavaivoja on enemmän eikä masukaan toimi kunnolla, rinnat on olleet pinkeämmät, väsymys on jo turhauttavaa kun ei jaksaisi tehdä mitään. Dpo :sta ei oikein tietoa, se on ehkä dpo16 tai Dpo10 tai sitten ei kumpikaan. Kiertoni oli ennen pillereiden aloitustakin epäsäännöllinen (kp taisi silloin olla 28-50). R-testin tein viimeksi eilen ja ihan kuin se olisi yrittänyt haamuilla, mutta viiva katosi testin kuivuttua. Viivassa oli hieman punertavaa sävyä, mutta kyseessä oli kylläkin rfsu, joten ehkä teen eri merkin testin ensi viikolla.
 
Voi saatana. Oon luvannu itelleni, etten ikinä mee tekee rfsu testiä. Noh, menin tänää ostaa pari alkomaaholijuomaa (aattelin, että en joka tapauksessa viitti kun kaks juoda) ja siinä kaupassa sit sain idean että pakko tehä testi kun ei ne menkat oo nyt vielä alkanu (voi alkaa vielä huomenna tai maanantaina). Kaupassa ei sit tietty ollu ku rfsu. Ja voi saatana minkä se meni tekemää mulle. Onko tämä nyt vain se huijari viiva?

Eka kuva kun testi aika ei ollu ihan täys (joku 4min menny) ja toka vika kuva n. 10min kohalla ja vika nyt ku on menny 30min.

Oliko joku muu saanu yhtä räikeet viivat tähän rfsu. Edellee oon sitä mieltä, et nyt pitäs näyttää ihan kunnon viivaa ja siks on hankalaa uskoa muuhun.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Jännä muuten että tohon rfsun testiin on tullu nykyisin (??) jopa ohjeeseen kuva ”väärästä viivasta”. Ootteko huomannu?
Muoka. En siis osaa sanoa sanoa esim tosta mitä sä sait, karvakorva, mut en oo ennen huomannu että noista harmaista viivoista olis ihan ohjeeseen laitettu. Aikanaan ku annoin palautetta viivoista vaikka hcg oli ”nolla” niin sanovat vaan että viivoja ei tule ellei hcg ole yhtään koholla :rolleyes:
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Jännä muuten että tohon rfsun testiin on tullu nykyisin (??) jopa ohjeeseen kuva ”väärästä viivasta”. Ootteko huomannu?
Muoka. En siis osaa sanoa sanoa esim tosta mitä sä sait, karvakorva, mut en oo ennen huomannu että noista harmaista viivoista olis ihan ohjeeseen laitettu. Aikanaan ku annoin palautetta viivoista vaikka hcg oli ”nolla” niin sanovat vaan että viivoja ei tule ellei hcg ole yhtään koholla :rolleyes:
Ja hauskaa on se ku toi koko liuska on aina punanen nii kaikki viivat siinä on punasia  :ROFLMAO:
 
Jännä muuten että tohon rfsun testiin on tullu nykyisin (??) jopa ohjeeseen kuva ”väärästä viivasta”. Ootteko huomannu?
Muoka. En siis osaa sanoa sanoa esim tosta mitä sä sait, karvakorva, mut en oo ennen huomannu että noista harmaista viivoista olis ihan ohjeeseen laitettu. Aikanaan ku annoin palautetta viivoista vaikka hcg oli ”nolla” niin sanovat vaan että viivoja ei tule ellei hcg ole yhtään koholla :rolleyes:

Tuo on kyllä ihan hyvä. Kyllähän nää aina jotain viivaa antaa. Tässä omassa oon taas näkeväni tuommosen väärään viivan. Noita ihan punaisia tai tumman violettaja en kyllä ymmärrä. :eek:
 

Attachments

Hellou! Mulla kierto ollut 29-35, yleensä 29-31, mutta ekat luomumenkat oli 35pv tammikuussa. Nyt kp 35, menkkamaisia kipuja on ollut, mutta menkkoja ei ole näkynyt. Mulla oli kyllä tässä kierrossa välivuotoa, eli sekin voinut sekoittaa.
Eilen tein apteekin omalla testillä ja näytti todella himmeää viivaa valoa vasten. Tänään sain samalla testillä ihan selvän ohuen viivan näkyviin ihan testiajalla. Luin jostain että näissä apteekin testeissä ei ole mitään viivanpaikkoja ym, et jos on mitään viivaa niin on raskaana. En kyllä näin hailakasta viivasta vielä mitään usko... Mitä mieltä olette? Onko muilla ollut kyseisessä testissä tällaista viivaa?
https://aijaa.com/qC01Kl
 
Hellou! Mulla kierto ollut 29-35, yleensä 29-31, mutta ekat luomumenkat oli 35pv tammikuussa. Nyt kp 35, menkkamaisia kipuja on ollut, mutta menkkoja ei ole näkynyt. Mulla oli kyllä tässä kierrossa välivuotoa, eli sekin voinut sekoittaa.
Eilen tein apteekin omalla testillä ja näytti todella himmeää viivaa valoa vasten. Tänään sain samalla testillä ihan selvän ohuen viivan näkyviin ihan testiajalla. Luin jostain että näissä apteekin testeissä ei ole mitään viivanpaikkoja ym, et jos on mitään viivaa niin on raskaana. En kyllä näin hailakasta viivasta vielä mitään usko... Mitä mieltä olette? Onko muilla ollut kyseisessä testissä tällaista viivaa?
https://aijaa.com/qC01Kl

Ei ole kokemusta minulla noista testeistä, mutta ehkä siinä jotain näkyy (n) Oletko testannut uudestaan? Josko olisi vahvistunut
 
Omalla kohdalla alkaa näyttää siltä, että jotain saattaa olla tapahtunut. Kuva rfsun testistä tältä aamulta, kuvassa viiva näkyy hieman harmaana, mutta kuvan ottamisen jälkeen testiajalla viivaan tuli hieman punaista väriä, haalea viiva jokatapauksessa. Täytyykin ostaa lisää testejä, eri merkkiä ja katsoa joku päivä miltä näyttää. (n)
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onks kellään kokemusta herkkien testien reagoinnista Lh piikkin? Tai tuleeko Ulraan harmaa (?) viiva herkästi? Mulla ei oo kierto alkanu vielä synnytyksestä eikä omaa kokemusta tosta ultratestistä, mutta ovistestiin tuli yks kaks tumma viiva ja ultraan se semmonen haalea harmaa viiva o_O Raskaana en usko olevani kun oliskait tässä pitäny olla oikea ”ovulaatioplussaki” tai vähintää ovis ennen tätä :geek:
 
Mulla kävi tänään niin, että testiajan sisällä testiin ilmestyi näkyvä punainen viiva, mutta kuivumisen jälkeen viiva katosi.o_O Onko kellään kokemusta tämmösestä ja jos on niin mikä oli lopputulos? Kuvaa muokkasin vähän että viiva näkyisi, silmillä kyllä oli havaittavissa selvästi. Kyseessä on ihan uusi testi mulle, joku clear sign (tilasin kosmetiikkatilauksen mukana kun halvalla sai:LOL:). Eilen tein saman testin, mutta siihen ei mitään turhaa viivaa tullut. Tänään on dpo 9-11. Huomenna ajattelin tehdä pc:n mutta olis kiva kuulla kokemuksia katoavista viivoista :LOL:
 

Attachments

Hei kaikille, olen uusi tällä palstalla. Tarttisin teidän konsultaatiota. Tein tämän testin eilen päiväpissasta 2.5 tunnin pidättelyn jälkeen. Uuden testin tein tänä aamuna ja viivat oli aavistuksen (?!) Vahvistunut. Mulla ei ole kuvaa tästä uusimmasta testistä. 20190522_180057.jpg Kp on tänään 26 ja dpo jotain 10-15
Miten tätä testiä pitäisi tulkita?!
 
Hei, tuun kertomaan että tosiaan mulla rfsu se testaa varhain, josta tossa ylempänä kuvia niin oli tosiaan nega. Samana päivänä cb ja apteekin herkkä täysin nega
 
Onks kellään kokemusta herkkien testien reagoinnista Lh piikkin? Tai tuleeko Ulraan harmaa (?) viiva herkästi? Mulla ei oo kierto alkanu vielä synnytyksestä eikä omaa kokemusta tosta ultratestistä, mutta ovistestiin tuli yks kaks tumma viiva ja ultraan se semmonen haalea harmaa viiva o_O Raskaana en usko olevani kun oliskait tässä pitäny olla oikea ”ovulaatioplussaki” tai vähintää ovis ennen tätä :geek:
Mulla km jälkeen tuli pitkään Ultralla harmaita haamuja, mutta sitten kun vihdoin keho oli kokonaan toipunut, lakkasi haamuja tulemasta. Ei minkään näköistä viivaa. Toi Ultra on nopsa tummumaan, ja antaa jo ennen Pctä selvää plussaa. Ja vuorokaudessa oli harmaaseen tullut jo selvästi väriä.
 

Yhteistyössä