Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viimeisiä piinailupäiviä viedään, kp22/24. Nyt taas jännittää niin paljon, vaikka raskaus on tosi epätodennäköistä, koska talletuksia tehtiin väärään aikaan kiertoa. Tilasin raskauskeijusta läjän ovistestejä ja herkkiä raskaustestejä, pitäs tulla 1-2 päivän sisällä. Ei malttais odottaa, tekis mieli juosta kauppaan hakee kalliita. :D tein jo yhden herkän testin viikonloppuna, liian aikaisin ja olin jo näkevinäni jotain haamua...
 
Moikka! Viime kierrossa kirjoittelin tänne kun menkat oli erilaiset kuin yleensä ja mietin olisko tärpännyt. Alkoivat siis tuhrulla, mutta lopulta tuli ihan kunnon menkat.

Nyt kuitenkin plussasin tosi vahvan plussan eilen illalla, kun menkat useamman päivän myöhässä ja ilmeisesti menossa 4+4!:love: Mulla km takana 3/2019, nyt vaan toivon että tämä tyyppi jaksaa matkassa:barefoot: Ainakaan näin tummaa plussaa en viime raskaudessa saanut lainkaan (oli ilmeisesti mennyt kesken heti alkuunsa silloin, mutta km takia vuotoa tuli usean viikon..)

Hirveästi tsemppiä kaikille! (y)
 
Tuliko se ovis? Kyllä tuo plussalta tosiaan näytti :)
Oon niin kahen vaiheilla et miten kävi (n) Kun mitään oviskipuja ei ollu, tosin niitä ei mulla aina tuukkaan. Mut lämmöt ei noussu ollenkaa o_O Mut sit toisaalta nännit kipeyty seuraavana päivänä tosta testistä ja kipeenä ovat pysyneet. Myös viiva oli hävinny testistä kun seuraavana päivänä testasin. Äh, kyl on vaikeeta olevinaa taas :ROFLMAO:
 
Oon niin kahen vaiheilla et miten kävi (n) Kun mitään oviskipuja ei ollu, tosin niitä ei mulla aina tuukkaan. Mut lämmöt ei noussu ollenkaa o_O Mut sit toisaalta nännit kipeyty seuraavana päivänä tosta testistä ja kipeenä ovat pysyneet. Myös viiva oli hävinny testistä kun seuraavana päivänä testasin. Äh, kyl on vaikeeta olevinaa taas :ROFLMAO:
Veikkaan että on ollut, kun nännit kipeytyivät (y)
 
Veikkaan että on ollut, kun nännit kipeytyivät (y)
Näin mäki oon miettiny.. mut silti ihmetyttää että lämpö ei oo muuttunu (n) mietin kyllä myös että voiko vaikuttaa se kun oon joutunu tässä säännöllisesti ottamaan buranaa, hieman ennen mahdollista ovulaatiota alotin kuurin. Voisko se vaikuttaa lämpöön? :confused: Normaalisti siis mulla lämmön vaihtuminen melko radikaali, ilman ovulaatiota lämpö 35,8-36,3 ja ovulaation jälkeen 37-37.8. Nyt lämpö ollu pääsääntösesti 36,6.
 
Onnea! Toivottavasti viiva vahvistuu hyvin! Mikä kierron vaihe sinulla on nyt?
Kiitos. :oops:

Nyt on kp 26/22-26.

En ole enää kuukausiin jaksanut toivoa. Mutta nyt ajatus heräsi, kun kaikki pms-oireet poissa, eilen kokeilin Clearbluen ovistestiä ja plussa. Mä en niihin koskaan saa huipun jälkeen yhtään mitään. :ROFLMAO:

Niin ja meillä oli viime kierrossa aukiolotutkimus. Lääkäri sanoi, että sen jälkeen monilla tärppää tuntemattomasta syystä. Näköjään, jos tästä nyt selkeä plussa saadaan. Mutta voin vannoa, että jokunen sata testiä on tullut tehtyä. Ja sen jälkeen, kun noudatin Pregchekin ohjetta, että pissa pitää olla huoneenlämpöinen, ei ole niitä harmaitakaan luiruja tullut. :LOL:
 
Kiitos. :oops:

Nyt on kp 26/22-26.

En ole enää kuukausiin jaksanut toivoa. Mutta nyt ajatus heräsi, kun kaikki pms-oireet poissa, eilen kokeilin Clearbluen ovistestiä ja plussa. Mä en niihin koskaan saa huipun jälkeen yhtään mitään. :ROFLMAO:

Niin ja meillä oli viime kierrossa aukiolotutkimus. Lääkäri sanoi, että sen jälkeen monilla tärppää tuntemattomasta syystä. Näköjään, jos tästä nyt selkeä plussa saadaan. Mutta voin vannoa, että jokunen sata testiä on tullut tehtyä. Ja sen jälkeen, kun noudatin Pregchekin ohjetta, että pissa pitää olla huoneenlämpöinen, ei ole niitä harmaitakaan luiruja tullut. :LOL:
Tämmöiset tarinat on kyllä niin ihania Paljon onnea!
 
heissulivei, miten musta jotenkin tuntuu, että pc:n testit ovat huonontuneet ihan silmissä tässä lähiaikoina? Täällä tänään dpo10 ja jopa eilen tuli tikkuun värillinen viivanpaikka joka katosi kuivuttuaan, tänään ihan sama juttu. Mitä ihmettä? Onko teillä samoja kokemuksia?
Onpa outoa että kuivuttuaan katoaa, mä oon ollu siinä uskossa että haamut ei katoa, viivanpaikat kylläkin (joissa ei kyllä pitäisi olla väriä Pregcheckin ollessa kyseessä, rfsu antaa värillisiä viivanpaikkoja kyllä). Tossa sun viivassa on kyllä selvästi väriä, erottaa hyvin vaikka haalea viiva onkin. Ehkä se johtuu alkaisesta dpo:sta ja toivottavasti seuraavaan testiin jo jäisi viiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Apua, oon ihan rikki. Sain eilen ja tänään ihan selvät haamut raskauskeijun testeillä. Nää on näitä herkkiä one steppejä. Laitan kuvan. Siinä on ylin eilis aamulta ja sit illasta ja tänä aamunen.... Ajattelin jo et voisko olla et ivf alkuisen vauvan jälkeen meillä onnistuisi ihan luomusti  sit äskön tein pc testillä ja ihan puhdas nega.  :cry: nyt on menossa dpo10. Jos nää on jotaki vahvoja viivan paikkoja ni on kyllä törkeitä!
 

Attachments

Apua, oon ihan rikki. Sain eilen ja tänään ihan selvät haamut raskauskeijun testeillä. Nää on näitä herkkiä one steppejä. Laitan kuvan. Siinä on ylin eilis aamulta ja sit illasta ja tänä aamunen.... Ajattelin jo et voisko olla et ivf alkuisen vauvan jälkeen meillä onnistuisi ihan luomusti  sit äskön tein pc testillä ja ihan puhdas nega.  :cry: nyt on menossa dpo10. Jos nää on jotaki vahvoja viivan paikkoja ni on kyllä törkeitä!
Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon,
oli eri testi ja pienet dpot
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
https://aijaa.com/GeoVvr
Tämmöstä tänne.
Voi, kun tämä olisi nyt jotain muuta, kun kemialinen.
Ainakin nyt on lugesteron käytössä, jos olisi jotain apua.
Toivotaan!

Onnea plussanneille ja kaikille viivojen vahvistumisia ja tarrasukkia pienelle!
Ompa tumma viiva dpo10:ksi :eek: Kumpa tarkottaisi hyvää teille:love::) Toi on varmaan vahvempi kun mun dpo14 testi:D Ja ultrassa todettu rv 7+1 ja 8+0 viikkoja vastaava sykkeellinen alkio :)
 
Ompa tumma viiva dpo10:ksi :eek: Kumpa tarkottaisi hyvää teille:love::) Toi on varmaan vahvempi kun mun dpo14 testi:D Ja ultrassa todettu rv 7+1 ja 8+0 viikkoja vastaava sykkeellinen alkio :)
Täysin samaa mieltä. En muista koskaan 1000 sivun aikana moista nähneeni dpo 10.

Toivottavasti kaikki menee hyvin! Tuolla on huhtikuisilla aloitettu ketju, jos uskallat jo tulla Mammakatri. :)
 

Yhteistyössä