Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@beebis2 kyllähän siinä viiva näkyy. Miten muistan että noihin saattaa joku viivanpaikka tulla? Mut toivotaan että toi on se oikea viivan alku. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Apua, apua! En osaa tulkita tätä apteekin raskaustestiä.

Tein siis testin täysin varmuuden vuoksi. Vauva ei ole nyt haaveissa, mutta olen tikutellut melkein joka kuukausi ovista, koska olen halunnut seurata, onko hormonitoiminta normalisoitunut raskauden jälkeen. Lapsi on pian 2vee ja menkat on olleet päivälleen säännölliset viimeiset 1v 8kk. Nyt sitten ovulaatiotesti ei näyttänytkään oikeaan aikaan plussaa vaan vasta viikon myöhässä. Eilen ja tänään tuli oikein kirkuvanpunaiset OVIS-plussat. Samalla tekaisin nyt sitten tuon raskaustestinkin.

Onhan tuo viivanpaikka tai joku haamulainen? Nyt ei tosiaan ole sopiva aika vauvahommille. Viimeksi, kun olin raskaana, ovistesti näytti kans kirkasta plussaa, mutta silloin raskaustestikin oli jo paljon tummempi kuin nyt.
 

Attachments

Apua, apua! En osaa tulkita tätä apteekin raskaustestiä.

Tein siis testin täysin varmuuden vuoksi. Vauva ei ole nyt haaveissa, mutta olen tikutellut melkein joka kuukausi ovista, koska olen halunnut seurata, onko hormonitoiminta normalisoitunut raskauden jälkeen. Lapsi on pian 2vee ja menkat on olleet päivälleen säännölliset viimeiset 1v 8kk. Nyt sitten ovulaatiotesti ei näyttänytkään oikeaan aikaan plussaa vaan vasta viikon myöhässä. Eilen ja tänään tuli oikein kirkuvanpunaiset OVIS-plussat. Samalla tekaisin nyt sitten tuon raskaustestinkin.

Onhan tuo viivanpaikka tai joku haamulainen? Nyt ei tosiaan ole sopiva aika vauvahommille. Viimeksi, kun olin raskaana, ovistesti näytti kans kirkasta plussaa, mutta silloin raskaustestikin oli jo paljon tummempi kuin nyt.
Joskus raskaustestit voivat reagoida ovulaatioonkin näyttämällä haaleaa viivaa.
 
Kiitos kaikille kommenteista. Tosiaan, ihan kuten joku sanoikin, tuo raskaustesti on toisinpäin kuin ovistikut, eli kontrolliviiva on tuo vahva viiva ja testiviiva tai "-viiva" on tuollainen outo hailu.
Tein vielä nyt illalla ovistestin, ja se oli edelleen yhtä voimakas plussa. Mulla on nyt siis ollut vuorokauden ovistesti yhtä tumma. Yleensä mulla vaalenee aika nopeasti, alle vuorokaudessa. En kuitenkaan usko olevani raskaana, koska ollaan oltu hyvin tarkkoja rytmimenetelmän ja keskeytyn yhdynnän kans, mutta nehän eivät ole 100% menetelmiä tietenkään.
 

Yhteistyössä