Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. Mary91

Mary91 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    31
    Viimeisiä piinailupäiviä viedään, kp22/24. Nyt taas jännittää niin paljon, vaikka raskaus on tosi epätodennäköistä, koska talletuksia tehtiin väärään aikaan kiertoa. Tilasin raskauskeijusta läjän ovistestejä ja herkkiä raskaustestejä, pitäs tulla 1-2 päivän sisällä. Ei malttais odottaa, tekis mieli juosta kauppaan hakee kalliita. :D tein jo yhden herkän testin viikonloppuna, liian aikaisin ja olin jo näkevinäni jotain haamua...

2. odottelua

odottelua Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.08.2013
    Saadut tykkäykset:
    5
    76AEE278-B489-4EDA-90F6-FCBD370D40EE.jpeg Täällä mennään kp 20 ja ovistikut näyttää tältä o_O alempi eilinen ja ylempi tän päivän. Kumpikaan ei taida plussa olla. Ton tyylistä viivaa näyttäny jo 3 päivää (n)

3. odottelua

odottelua Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.08.2013
    Saadut tykkäykset:
    5
    C5F0A053-E3F8-49A1-B70C-3BD52B255E66.jpeg Vielä päivitystä tältä päivältä, tais se ovisplussa tulla sieltä kuitenki :love: Vai mitä mieltä ootte? o_O Yleensä oon testannu vaan kerta päivään mut hermo meni kun monta päivää näyttäny melkein plussaa ja päätin tehä illalla vielä uusiks :ROFLMAO:

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  4. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
    Tuliko se ovis? Kyllä tuo plussalta tosiaan näytti :)

5. HHömppä

HHömppä Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    7
    Moikka! Viime kierrossa kirjoittelin tänne kun menkat oli erilaiset kuin yleensä ja mietin olisko tärpännyt. Alkoivat siis tuhrulla, mutta lopulta tuli ihan kunnon menkat.

Nyt kuitenkin plussasin tosi vahvan plussan eilen illalla, kun menkat useamman päivän myöhässä ja ilmeisesti menossa 4+4!:love: Mulla km takana 3/2019, nyt vaan toivon että tämä tyyppi jaksaa matkassa:barefoot: Ainakaan näin tummaa plussaa en viime raskaudessa saanut lainkaan (oli ilmeisesti mennyt kesken heti alkuunsa silloin, mutta km takia vuotoa tuli usean viikon..)

Hirveästi tsemppiä kaikille! (y)

6. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
  7. odottelua

odottelua Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.08.2013
    Saadut tykkäykset:
    5
    Oon niin kahen vaiheilla et miten kävi (n) Kun mitään oviskipuja ei ollu, tosin niitä ei mulla aina tuukkaan. Mut lämmöt ei noussu ollenkaa o_O Mut sit toisaalta nännit kipeyty seuraavana päivänä tosta testistä ja kipeenä ovat pysyneet. Myös viiva oli hävinny testistä kun seuraavana päivänä testasin. Äh, kyl on vaikeeta olevinaa taas :ROFLMAO:

8. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
    Veikkaan että on ollut, kun nännit kipeytyivät (y)

9. odottelua

odottelua Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.08.2013
    Saadut tykkäykset:
    5
    Näin mäki oon miettiny.. mut silti ihmetyttää että lämpö ei oo muuttunu (n) mietin kyllä myös että voiko vaikuttaa se kun oon joutunu tässä säännöllisesti ottamaan buranaa, hieman ennen mahdollista ovulaatiota alotin kuurin. Voisko se vaikuttaa lämpöön? :confused: Normaalisti siis mulla lämmön vaihtuminen melko radikaali, ilman ovulaatiota lämpö 35,8-36,3 ja ovulaation jälkeen 37-37.8. Nyt lämpö ollu pääsääntösesti 36,6.

10. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 103
    Burana kyllä saattaa estää ovulaation!

11. Unicorn

Unicorn Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    Olisko "tytöt" mun vuoro nyt? (n)

Ketjua olen seurannut jo ennen sen edeltäketjua ja vuosien varrella iloinnut ja surrut monen puolesta.

Meidän tie on alkanut joku 80-90 kiertoa sitten. Reilu 3 vuotta sitten keskenmenon jälkeen ei pihaustakaan. Ei viivan viivaa.

Tämä on luonnossa kyllä punaisempi.

Ihan vielä en kauhunsekaisin tuntein uskalla toivoa liikaa, mutta kyllähän tää hyvältä näyttää, eikö? :rolleyes:

12. Unicorn

Unicorn Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    • Ihana! Ihana! x 8
    • Tykkään Tykkään x 5
    • List
  13. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
    Onnea! Toivottavasti viiva vahvistuu hyvin! Mikä kierron vaihe sinulla on nyt?

14. Unicorn

Unicorn Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    Kiitos. :oops:

Nyt on kp 26/22-26.

En ole enää kuukausiin jaksanut toivoa. Mutta nyt ajatus heräsi, kun kaikki pms-oireet poissa, eilen kokeilin Clearbluen ovistestiä ja plussa. Mä en niihin koskaan saa huipun jälkeen yhtään mitään. :ROFLMAO:

Niin ja meillä oli viime kierrossa aukiolotutkimus. Lääkäri sanoi, että sen jälkeen monilla tärppää tuntemattomasta syystä. Näköjään, jos tästä nyt selkeä plussa saadaan. Mutta voin vannoa, että jokunen sata testiä on tullut tehtyä. Ja sen jälkeen, kun noudatin Pregchekin ohjetta, että pissa pitää olla huoneenlämpöinen, ei ole niitä harmaitakaan luiruja tullut. :LOL:

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  15. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 103
    Onnea! Hieno plussa!

16. Iiduliinu

Iiduliinu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    49
    Tämmöiset tarinat on kyllä niin ihania Paljon onnea!

17. Iiduliinu

Rekisteröitynyt:
    22.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    49
    heissulivei, miten musta jotenkin tuntuu, että pc:n testit ovat huonontuneet ihan silmissä tässä lähiaikoina? Täällä tänään dpo10 ja jopa eilen tuli tikkuun värillinen viivanpaikka joka katosi kuivuttuaan, tänään ihan sama juttu. Mitä ihmettä? Onko teillä samoja kokemuksia?

Liitetyt tiedostot:

18. Apustaja

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    140
    Onpa outoa että kuivuttuaan katoaa, mä oon ollu siinä uskossa että haamut ei katoa, viivanpaikat kylläkin (joissa ei kyllä pitäisi olla väriä Pregcheckin ollessa kyseessä, rfsu antaa värillisiä viivanpaikkoja kyllä). Tossa sun viivassa on kyllä selvästi väriä, erottaa hyvin vaikka haalea viiva onkin. Ehkä se johtuu alkaisesta dpo:sta ja toivottavasti seuraavaan testiin jo jäisi viiva :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. NeleLiis

NeleLiis Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.04.2014
    Saadut tykkäykset:
    5
    Apua, oon ihan rikki. Sain eilen ja tänään ihan selvät haamut raskauskeijun testeillä. Nää on näitä herkkiä one steppejä. Laitan kuvan. Siinä on ylin eilis aamulta ja sit illasta ja tänä aamunen.... Ajattelin jo et voisko olla et ivf alkuisen vauvan jälkeen meillä onnistuisi ihan luomusti  sit äskön tein pc testillä ja ihan puhdas nega.  :cry: nyt on menossa dpo10. Jos nää on jotaki vahvoja viivan paikkoja ni on kyllä törkeitä!

Liitetyt tiedostot:

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  20. Iiduliinu

Rekisteröitynyt:
    22.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    49
    Tässä vielä muutama kuva noista pc:n värillisistä viivanpaikoista, kuivana näkyy mun omaan silmään vaan se perusviivanpaikka. Aikaisemmin en oo näihin mitään saanut, mutta jos laatu on tosiaan huonontunut..

Liitetyt tiedostot:

21. Iiduliinu

Rekisteröitynyt:
    22.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    49
    Ja tässä vielä kuivana

Liitetyt tiedostot:

22. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    320
    @NeleLiis Aina pitää verrata saman testin viivoja. Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon jos pc on nega, kannattaa vielä testa one stepillä tai sitten odotella pari päivää ja tehdä pc(y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  23. Iiduliinu

Rekisteröitynyt:
    22.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    49
    Sori tää spämmäys, mutta siis litimärkänäkin tekee tota toista viivaa enkä usko tärppiin kyllä ollenkaan, joten voisiko olla joku viallinen erä liikkeellä

Liitetyt tiedostot:

24. Iiduliinu

Rekisteröitynyt:
    22.09.2017
    Saadut tykkäykset:
    49
    Ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon,
    oli eri testi ja pienet dpot

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  25. Unicorn

Unicorn Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    31
    No eipä tarvitse enää miettiä.
    Toivottavasti reilun viiden vuoden h*lvetti olisi nyt ohi ja jotain tulisi syliin saakka. :cry::rolleyes:

https://aijaa.com/pJhW9V

Positiivisesta ovulaatiotestistä (ja tuntemusten mukaan ovulaatiosta) on tänään 13 päivää. Olen ihan tyytyväinen tuohon viivaan. :D

• Ihana! Ihana! x 14
    • Tykkään Tykkään x 3
    • List
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri