Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Mulla ois just about samat dpot menossa.. laitan kuvan ovistestistä minkä tein samasta pissasta.
Aika hyvä viiva tossakin!!
Saattaisin kyl jo vähä innostua. Mä tosin saan koko kierron about tommosta Pcllä, loppukierrosta etenkin. Rfsulla en saa juurikaan viivaa, on lähes hailu blankko muulloin ku oviksen aikoihin. Mutta mulla tosiaan ovistikku reagoi näin:
Kun RFSU ovistikku oli tollanen ”melkein plus” dpo10 PC raskaustestissä näkyi semmoine hailu, mutta silmin nähtävä viiva. Seuraavana päivänä ovistikku oli jo plussa/samanvahvuinen ku kontrolli ja PCn r.testissä ihan selvä pinkki viiva
 
Oho erikoista! Ei oo kyl itselle käyny noin :rolleyes:
Mää en saanu edes oviksen aikaa onestepin ovistesteihi haamua kummempaa. Mut meinas kyl jännittää sillo dpo13, että oliko ne pc:n testit vaa viallisia kun ovistesti ei näyttäny mitään. En sit kokeillu niitä myöhempinä dpo päivinä vaan tein yhen pc:n aamusin dpo 14 & 15 ja sit lopetin niidenki teon ja loput testit lahjotin täällä palstalla pois kun testaaminen ahdisti nii paljo:D
 
  • Tykkää
Reactions: Mirvah
Antaa ne värittömiä viivanpaikkoja joskus ainaki mulle, mutta tuossahan on väriä!
Just ku pääsin viivanpaikkoja muistelemasta, tein 10miu one stepin äsken. Tuli pitkästä aikaa todella selvä harmaa viivanpaikka, mutta en saanut kunnollista kuvaa ja kuvan rajaaminen huonontaa hirveesti kuvanlaatua. Näettekö te mitään tuossa? Kuva on otettu testiajan ulkopuolella, kun en viitsinyt alkaa kuvaamaan ennen kuin mies lähti töihin. :whistle: Mutta mielestäni viivanpaikka oli märässäkin testissä kyllä. Toisessa kuvassa näkyy kun tein samalla myös ovistestin, ja se oli jonkin verran vahvistunut iltapäiväisestä. Aamun ovistestin testiviiva oli juuri ja juuri silmin havaittavissa, en ottanut siitä kuvaa. Ei tässä varmaankaan kumminkaan raskaana olla, nuo ovistestitkin välillä loppukierrossa vahvistuu muuten vaan.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Just ku pääsin viivanpaikkoja muistelemasta, tein 10miu one stepin äsken. Tuli pitkästä aikaa todella selvä harmaa viivanpaikka, mutta en saanut kunnollista kuvaa ja kuvan rajaaminen huonontaa hirveesti kuvanlaatua. Näettekö te mitään tuossa? Kuva on otettu testiajan ulkopuolella, kun en viitsinyt alkaa kuvaamaan ennen kuin mies lähti töihin. :whistle: Mutta mielestäni viivanpaikka oli märässäkin testi Toisessa kuvassa näkyy kun tein samalla myös ovistestin, ja se oli jonkin verran vahvistunut iltapäiväisestä. Aamun ovistestin testiviiva oli juuri ja juuri silmin havaittavissa, en ottanut siitä kuvaa. Ei tässä varmaankaan kumminkaan raskaana olla, nuo ovistestitkin välillä loppukierrossa vahvistuu muuten vaan.
Kyllä näkyy, oisko jopa pikkusen väriäkin vsi onko tosiaan ihan harmaa :geek:
 
@Apustaja

Mäkin näen! Ja negatiiviseksi muokattuna näkyy selvästi (y)katso liitettä 7777
Niinpä näkyy tosiaan, kiitos kun muokkasit! ❤ Mutta viivanpaikat näkyvät myös negatiivikuvissa, oon huomannut sen aiemmissa negakierroissa kun olen viivanpaikkoja tiirannut ja kääntänyt negatiiveiksi. Kyllä siellä aina on joku hailura viivanpaikan kohdalla näkynyt. (n) Ei tosin noin selvää viivaa oo muistaakseni niissä näkynyt. Mutta tuo tämänpäiväinen kuva negatiiviseksi käännettynä Mutta myönnän, että kyllähän tämä tilanne nyt vähän jännittävältä tuntuu, kun ovistestikin oli yhtäkkiä vahvistunut niin paljon. Tuo viivanpaikka itsessään ei vielä olisi kauheasti toivoa herättänyt. Huomenna toivottavasti viivat olisivat vahvempia tai viimeistään sunnuntaina. Mulla ei noita one stepejä oo ku yks jäljellä, ja sitten pregcheckejä löytyy.
 
Niinpä näkyy tosiaan, kiitos kun muokkasit! ❤ Mutta viivanpaikat näkyvät myös negatiivikuvissa, oon huomannut sen aiemmissa negakierroissa kun olen viivanpaikkoja tiirannut ja kääntänyt negatiiveiksi. Kyllä siellä aina on joku hailura viivanpaikan kohdalla näkynyt. (n) Ei tosin noin selvää viivaa oo muistaakseni niissä näkynyt. Mutta tuo tämänpäiväinen kuva negatiiviseksi käännettynä Mutta myönnän, että kyllähän tämä tilanne nyt vähän jännittävältä tuntuu, kun ovistestikin oli yhtäkkiä vahvistunut niin paljon. Tuo viivanpaikka itsessään ei vielä olisi kauheasti toivoa herättänyt. Huomenna toivottavasti viivat olisivat vahvempia tai viimeistään sunnuntaina. Mulla ei noita one stepejä oo ku yks jäljellä, ja sitten pregcheckejä löytyy.
Itse en ole myöskään noin selvää viivaa nähnyt negatiiviseksi muokatussa kuvassa, joten toivotaan parasta että viiva vahvistuisi (y) mikä kp/dpo sulla on? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Tänään tein taas rfsu:n testin ku niitä menin ostamaan sen ison pakkauksen. Kuva on jo kuivuneesta testistä, kummasti levisi väri. Viiva oli jo testiajalla selkeämpi kuin eilen, mut vaikea sanoa oliko se nyt kuitenkaan punainen. vahvistui sitte kuivuessaan tuollaiseksi. Kävin ostaan pc:n testin ja tein päivällä 3h:n pidätyksellä, mut se kyllä oli nega. Niinköhän rfsu antaa noin hurjia viivoja aivan turhaan. Aamuksi on jäljellä toinen pc.

https://aijaa.com/z93y3Z
 
Tänään tein taas rfsu:n testin ku niitä menin ostamaan sen ison pakkauksen. Kuva on jo kuivuneesta testistä, kummasti levisi väri. Viiva oli jo testiajalla selkeämpi kuin eilen, mut vaikea sanoa oliko se nyt kuitenkaan punainen. vahvistui sitte kuivuessaan tuollaiseksi. Kävin ostaan pc:n testin ja tein päivällä 3h:n pidätyksellä, mut se kyllä oli nega. Niinköhän rfsu antaa noin hurjia viivoja aivan turhaan. Aamuksi on jäljellä toinen pc.

https://aijaa.com/z93y3Z
Onpa kyllä jännästi levinnyt väri. Toivottavasti pc antaisi selkeämpää viivaa.
 
Minä en saanut tänä aamuna sen kummemmin vastauksia tilanteeseeni. Haaleaa viivanpaikkaa näyttää one step ja pregcheckissäkin saattaa ihan hailura viivanpaikka olla. Mutta ovistesti oli tänä aamuna tosi haalea, vaikka eilen illalla oli lähes plussa. Pitäis nyt vaan malttaa sinne ensi viikkoon kun keskiviikkona pitäisi kuukautisten alkaa, mutta hätähousu kun olen, niin varmaan jatkan testailua joka päivä tämän loppukierron ajan tapani mukaan.

Raskausoireita mulla ei ole, paitsi että rinnat on raskaammat kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Minä en saanut tänä aamuna sen kummemmin vastauksia tilanteeseeni. Haaleaa viivanpaikkaa näyttää one step ja pregcheckissäkin saattaa ihan hailura viivanpaikka olla. Mutta ovistesti oli tänä aamuna tosi haalea, vaikka eilen illalla oli lähes plussa. Pitäis nyt vaan malttaa sinne ensi viikkoon kun keskiviikkona pitäisi kuukautisten alkaa, mutta hätähousu kun olen, niin varmaan jatkan testailua joka päivä tämän loppukierron ajan tapani mukaan.

Edit. No tossa kuvassa ei kyllä niitä viivanpaikkoja edes näy ainakaan tietokoneen näytöltä katsottuna.
Nään molemmissa viivat (y):love:
 
Nään molemmissa viivat (y):love:
Katsoitko puhelimella vai tietokoneella? Mulla on varmaan aika erilaiset näyttöasetukset, kun en tosiaan läppärin näytöllä näe yhtään mitään mutta puhelimella nään hailurat. Mutta se ovistesti oli tosiaan hyvin haalea nyt aamusta, niin se ei enää herätä toiveita.

Vaikka tämä liian aikaisin testaaminen onkin jännittävää ja voi tulla lopulta pettymyksiä jos viivanpaikat osoittautuvatkin vain viivanpaikoiksi tai jos on kemiallinen raskaus kyseessä ja kuukautiset tulevat, niin silti tämä tyyli sopii mulle. Ei minusta ois siihen, että testaan vasta sitten kun menkat on myöhässä. Mun kaveri ei ymmärrä mua ollenkaan, kun testaan näin aikaisin.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978

Yhteistyössä