Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. Aikkeli

Aikkeli Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Moikkamoi kaikille, täällä viimekuussa roikuin ja pohdiskelin haamutestejä, jotka valitettavasti eivät kertoneet oikeasta raskaudesta. Nyt kuitenkin kuukautta myöhemmin on ollut alavatsa ajoittain todella kipeä ja päätin sitten tehdä testin, tänään kp 33/33. Sain testiin siis haalean viivan, voinkohan vielä ilota tästä? onko muilla millasia positiivisia testituloksia tullut näin lähellä uutta kiertoa?

Liitetyt tiedostot:

2. Everly

Everly Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Hei taas glow ennustaa menkkoja sunnuntaille. Keskiviikkona testasin hätähousuna jo rfsulla. Jotain haaleaa näkyi, mikä ei yllätä kun rfsu.
    Eilen näin unta että mies! teki positiivisen testin mun puolesta ja tuli herättämään mut ja kertoi että mä olen raskaana :ROFLMAO:
    Aamulla testasin sitten uudestaan, näytti negalta aluksi mut kuivuttua jäi kyllä ihan viiva tohon testiin. Toi testi viiva on enemmänkin pinkki kun sit taas kontrolli on tummanpunainen.
    Mutta voisiko näin lyhyessä ajassa olla näin iso ero noiden viivojen välillä? Luulisi et keskiviikkona olisi sit jo enemmän näkynyt? Mitäs mieltä ootte, virheellinen? Ei mitään oireita. (n) viime kierrossa tuli kans tosi törkeet punanen viiva, menkat alkoi kuitenkin:mad:
    Eka kuvassa keskiviikon testi ja alemmassa aamuinen.

Liitetyt tiedostot:

3. NeleLiis

NeleLiis Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.04.2014
    Saadut tykkäykset:
    5
    Täällä menkat alkoi ja nämä raskauskeijulta tilatut testit oli vain käsittämättömän huonoja..

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  4. Everly

Everly Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Täällä alkoi myös menkat. Päivän tavallista aiemmin oudolla alavatsakivulla. Ensin ruskeaa tuhrua ja hyytymiä:unsure: joko toi rfsu on ollut virheellinen tai on ollut jokin kiinnittymisyritys.. Oudon runsaat kuukautiset, mulla on tavallisesti tosi niukat ja olis jo nyt loppuneet. Noh nää ei. Tänään on ollut kaikenlisäksi tosi voimakasta pahoinvointia. Tiedä siitä sitten. Josko tässä kierrossa sit tulis tärppi:love:

5. Aurorials

Aurorials Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Hmmm hmmm dpo huitelee siel jossain 13-14 tietämillä ja tommosta iski testiin. Livenä siis selkeempi ja pinkimpi, kun isäntäkin erotti.
    Ekassa on täysin kuivana
    https://aijaa.com/g4mzvh

Ja sit tuoreeltaan:
    https://aijaa.com/KvofZv

• Ihana! Ihana! x 6
    • Tykkään Tykkään x 2
    • List
  6. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
    @Aurorials kyllähän toi plussalta näyttää. :love: testaatko nyt aamulla?

7. Aurorials

Aurorials Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    En testaa ku ei oo testejä :ROFLMAO:toikin nyt sattu löytyyn viel kaapin pohjalta. :eek:

Täytyy kävästä päivällä kaupassa kunhan saa ton nuhanenä vauvan liikkeelle:LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. Aurorials

Aurorials Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    23
    Tämmöstä siis napsahti äsken kun pääsin kotiin :geek:

Nyt vaan aivan tajuttomasti tarrasukkia tälle ja peukut pystyyn ettei oo tuulimuna tai väärässä paikassa! Pelkään kovasti kun ekan kanssa meni kaikki niin hyvin loppujen lopuks:unsure:

https://aijaa.com/VvPhFC

• Ihana! Ihana! x 7
    • Tykkään Tykkään x 5
    • List
  9. Mary91

Mary91 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    33
    Hyvät hätähousut,
    Tuleeko pregchekillä selkeitä värittömiä viivanpaikkoja, vai onko testi tod näk positiivinen?
    Hui kun hurjaa!

10. Unicorn

Unicorn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2016
    Saadut tykkäykset:
    48
    Mulla on ainakin pari vuotta tullut sellainen harmahtava lähes aina. Etenkin, jos virtsa ei ole huoneenlämpöistä.

11. Eloveera-79

Eloveera-79 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    45
    Tilasin myös raskauskeijulta puikko-ovulaatiotesteja ja miniliuskaraskaustestejä.. en tilaa sieltä enää ikänä. Ne eivät näytä tuloksia oikein ja puikkotestit kellertyvät jo samanpäivän aikana.. Tilasin ison kasan testejä. Pitää käyttää ne muiden testien ohella verraten tuloksia, kun netin halpatesteihin ei voi näköjään luottaa..:mad:

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 17.08.2019
  12. Mary91

Mary91 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    33
    Mitä tarkalleen ottaen tilasit? Onks miniliuskatestit niitä one steppejä?

13. Eloveera-79

Eloveera-79 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    45

Juuri niitä miniatyyri one steppejä raskaustesteiksi ja isompia one step puikkotestijä ovulaatiotesteiksi. Käytin ovulaatiotestejä viime kierrossa ja näyttö ihmeellisesti kellastui. Ei ole käynyt samoin apteekin halvimmilla testeillä koskaan.. Nyt kun löysin tämän palstan, niin näyttää siltä ettei muutkaan ole kovin vakuuttuneita one step laadusta..

14. Momon

Momon Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.03.2018
    Saadut tykkäykset:
    98
    @Eloveera-79 mä käytin raskauskeijun puikkoraskaustestejä ja ne näytti varhain plussan (todella haamun tietenkin mutta anyway). Eivät mulla olleet koskaan väärässä. Kokemusta on 5 varhaisesta keskenmenoja.
    Niitä voin kyllä suositella(y)

Ne onestep liuskat näytti mulla tosi myöhään.

15. Mullekkin

Mullekkin Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Kuinkahan mulla mahtaa olla. Tänään olisi kp 28 ja tänään menkkojen kuuluisi alkaa. Tein eilen kp27 kaksi apteekin ultra testiä eli niitä joilla voisi testata jo aiemmin. Molemmista haamuplussat. Eilen illalla tein rfsu tavallisen ei herkemmän testin ja se oli nega. Tänään tein aamulla rfsu varhain testattavan testin ja se oli nega. Äsken sähläsin clearbluen varhaisen testauksen testillä ja ensin ei kontrolli ikkunaan tullu mitään ja testi ikkuna miinus. Sit tajusin että ehkä testi ei kastunut kunnolla ja laitoin sen uudelleen pissa kippoon 5sek. Ja pidin testiä ylösalasin uudelleen. Ja kappas. Tuli + siihen ja kontrolli ikkuna niinkuin piti. Mitä nyt...oonko vai en. Mihkä nyt luotan..

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  16. RUSKA82

RUSKA82 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    11.12.2017
    Saadut tykkäykset:
    26
    Mulla toimi moitteetta onestepit halpis liuskat niin ovulaatiotestinä kuin raskaustestinä. Nyt niiden tulos on 3kk ikäinen! En silloin luottanut niihin testeihin, ku olin kuullut paljon huonoa, mutta näin jälkeenpäin ei mitään moitetta!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Hellu__

Hellu__ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    34
    Kysyn nyt täältä, kun te osaatte niin hyvin tulkita näitä testejä ja viivoja ja ite en oikein tiedä uskoako vai ei:oops:
    Ensimmäisessä kuvassa eilinen One step, kp 31/28 ja toisessa joku apteekin puikkotesti 32/28.
    Mä tulkitsisin nuo positiiviseksi:love:, mutta on vaikea uskoa kun mitään oireita ei tässä kierrossa ollut oviksesta (n)

Liitetyt tiedostot:

• Ihana! Ihana! x 3
    • Tykkään Tykkään x 2
    • List
  18. orkidea123

orkidea123 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    4
    https://aijaa.com/FHJf8Y

Mitäs luulette onko Plussa vai törkeä viivanpaikka. Tämmöstä nyt pregcheck it antanut pari päivää ja tummenee kyllä. Mutten oo väristä varma nyt kp28/30 ja dpo oisko 12/13

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. Apustaja

Apustaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    222
    Näyttää aika värittömältä viivalta vielä, mutta toivottavasti kuitenkin olisi raskaudesta kyse, jos on kuitenkin vahvistunut! Oon saanut viivanpaikkoja pregcheckeihin, mutta en noin selviä. Jopa huomenna olisi jo selkeä värillinen viiva! (y)

20. orkidea123

orkidea123 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    4
    Minen oo koskaan aikaisemmin saanut, mutta nyt hämmensi kun paketti ja kaikki muuttunut, että ovatko testit huonontuneet. Aamulla uusiksi ja keskiviikkona sitten digitestiä jos menkat eivät ole alkaneet.:)

Olisi kyllä erittäin toivottu plussa:love:

21. pupup

pupup Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    3
    Tälläisen sain tänään iltapissasta, kuivunut testi Ehkäisy käytössä mutta raskausoireet sai mut testaileen...

22. pupup

pupup Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.02.2013
    Saadut tykkäykset:
    3
  23. orkidea123

orkidea123 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    4
    • Ihana! Ihana! x 5
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  24. Mahaotus

Mahaotus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    130
    Mun ei siis pitäny testata.. :oops: ovulaatiota ootellessa ja kun testejä kasapäin kaapissa niin aamulla testasin 10 mlu raskaustestinkin ovulaatiotestin yhteydessä. Nyt on taas turhat luulot! Vastahan mulla menkatki loppu :ROFLMAO:mutku on se hupitestaus niin kivaa :cautious:

Liitetyt tiedostot:

25. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    262
Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä