Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Yksi haaveilija ja hätähousu tässä hei :) kuukautiset on nyt pari päivää myöhässä, ja en malttanut enää pitää näppejäni erossa testistä. Tein sen kylläkin päiväpissasta ja olin ollut ehkä vain pari tuntia pissaamatta. Lopputulos tällainen, mutta ei tässä taida näkyä mitään? Jos huomenna ostaisi lisää testejä... :whistle:IMG_20191025_173120.jpg
 
En kyllä ymmärrä enää yhtään.....
Edelleen näyttää testit negaa tai super super hailakkaa plussaa (siis jos pyörittelee ja pyörittelee, eikä ole aiemmasta kuvasta yllä muuttunut miksikään), mut ei myöskään kuulu menkkoja! Viime aamuyöstä oli aivan menkkakipuja olin aivan varma, että joko ne on nyt sit mekat tai olen raskaana...mutta toistaiseksi ei vielä kumpaakaan
 
Mulla on kp25/27-32 testasin parin tunnin päiväpissasta apteekin ultran raskaustestin ja tietty siihen tuli haalea viiva. Kuvaan en saanut sitä kunnolla mut kun livenä katso sitä tikkua niin punertava haalea viiva siinä on. Jospa nyt tämä alkais vahvistuun oikeaksi plussaksi.

Kävin gynellä kaikki oli hyvin. Kohdussa saattanut olla kysta joka on vuotanut pois.

Tässä vielä kuva tämän päivän Raskaustestistä.

https://aijaa.com/voIjI2
 
vierailija
Minni-83 Sinulle toivoisin nyt vahvistumista todella. Oon täällä piinaillut 2015-2016 ja sulla oli silloinkin noita haamuja. Lisäks toi apteekin ultra antaa todella hailakkaan viivan vaikka muut jo näyttää voimakkaammin, eli tässä vois nyt olla tosi kyseessä. Iiiiks <3

Pregcheck on ehdottomasti osottautunu parhaaksi vaikka on muka 25miu. Mä oon tätäkin ketjua lukenut vuodesta 2015 asti ja olen nähnyt satoja testejä. Mukana myös oma kokemus.

Ostakaa ihmiset hyvät niitä pregcheckejä :D
Toisiks paras on clearblue digi, ei herkkyydeltään vaan siks et näyttää viikot.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-83
Toi haalea viiva on pikkusen tummunut tuossa testissä minkä tein. Eks plussat tummene? Eihän viivanpaikka tummu? Sit siinä on häivähdys punertavaa. Pitää käydä täs lähipäivänä ostamassa pc.
Oliks täs testis se pinkki korkki, mä tein näit aikanaa ja petyin ku tais olla vaa viivan paikkoi ku mulla alko aina kuukautiset kuiteki mut tsemppiä ja toivotaa et sulla onnistaa♥
https://aijaa.com/QF88ns
 
@Babyfever1 Minustakin tuossa testissä näkyy selkeästi jotain. Ootko testannu muillakin testeillä kuin tuo onestep (oot varmasti kuullutkin niistä, mitä mieltä suurin osa immeisistä niistä testeistä on...) Hmm, kokeileppas muullakin testillä. Ja mikä tilanne nyt? :)
Joo, eihän ne kyllä hyviä ole ja taas se todistettiin, menkat alkoi eilen :( uuteen kiertoon paremmalla onnella! :)
 
Mul on nyt kp29/28-32. Ei näy menkkoja tänään aikaisintaan olis alkanut menkat. Eikä näy tiputtelu vuotoakaan eli ennen menkkojen alkua mulla tiputtelee yksi tai kaksi päivää. Nyt ei sitäkään ole vielä tullut. Viime kierrot on ollut 28 ja 28 tullut tiputtelu vuotoa. Tein Raskaustestin ja siihen tuli haalea viiva. En ole saanut tähän testiin lähipäivinä mitään ja nyt tuli taas haalea viiva. Luulis olevan vahvempi viiva jos raskaana olisin. No aika näyttää miten tässä käy.

https://aijaa.com/GaGIYp

Huono kuva kun kännykän kamera huono.
Pitää varmaan hakee se pc.
 

Yhteistyössä