Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kävin ostamassa pc liuskaraskaustestejä. Tein parin tunnin pissasta. Siihen tuli ehkä häivähdys jotain toista viivaa. Kyl mä taidan luovuttaa. Kun ei menkat ole alkanut niin eks voi vielä pikkusen olla toivoo. Eihän kaikille tule heti selkee plussa joillakin voi kestää kauemmin saada se plussa kun toisilla. Onko näin? Oon vaan lukenut että niin olis.

https://aijaa.com/1mRAqU
 
Minni-83 Tosi jännää! :) Voisko tää nyt olla?? Tsemppiä! :)
Kiitos tsemppaamisesta. :)
Harmittaa kun en tehnyt tuota testiä vahvemmasta pisusta. Olis viiva voinut olla vahvempi. Ei mitenkään pystynyt pidättään pissaa pitempään. Mulla on sormet ja varpaat ristissä että tämä olis nyt oikee raskaus eikä mikään kemiallinen.
Ainakaan menkkoja ei ole näkynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: SwanDeSol
Mä nään haalean viivan ja väriäkin! Toivotaan et tummuis. :love:
Todella toivotaan. :love:
Tosin jotenkin enemmän uskon vaan virheelliseen testiin. Näitä "viivoja" kun tuntuu tulevan vähän milloin milläkin testillä. Ilmoittelen joka tapauksessa tuloksia viimeistään ylihuomenna kun testaan uudelleen jos menkat ei ala ja jos alkaa niin ensi kiertoon nro 5 ostan ainakin selkeämpiä testejä! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Karpalo88
Tupsahus, ihan oikein ilmeisesti näkyi. :love:
Kävin illalla hakemassa pregcheckejä pari pakettia ja aamulla tein yhden ja alle minuutissa siihen piirtyi hailura viiva. (Näkyy livenä paremmin kuin tuossa surkeassa valossa otetussa kuvassa)
Sitten hetken mielijohteesta tein vielä kaapissa muhineen clearbluen viikkonäytöllisen ja 1-2 viikoa antoi. En voi käsittäää! Nyt täytyy vaan toivoa, että pysyy mukana.

Toivon, että puhallan tänne nyt suuuuuren plussapuhurin ja toivotan hirmusti tsemppiä kaikille!
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: heidiik
vierailija
Arooni, voit varmaan poistaa tuon kommentin räikeästä viivanpaikasta? Joka näkyy esim. google hauissa. Kaikille toiveikkaille vain p**kaa niskaan niinkö? Että edes omaa positiivista ei uskalla uskoo oikeeks, kun joku kyynikko tekee testin ja haukkuu sen luotettavuuden jo valmiiks vaikka ei oo varmistanu koko asiaa.
Kiitos.
 
Arooni, voit varmaan poistaa tuon kommentin räikeästä viivanpaikasta? Joka näkyy esim. google hauissa. Kaikille toiveikkaille vain p**kaa niskaan niinkö? Että edes omaa positiivista ei uskalla uskoo oikeeks, kun joku kyynikko tekee testin ja haukkuu sen luotettavuuden jo valmiiks vaikka ei oo varmistanu koko asiaa.
Kiitos.
Toki voin poistaa. En tarkoittanut sillä loukata ketään. Viime kierrossa ja sitä edellisessä sain ihan samanlaisen enkä ollut raskaana.
Tuon testin luotettavuutta on arvosteltu ennenkin ja tietysti sitä tulosta ei kannattaisi tihrustella enää ohjeissa kerrotun ajan jälkeen.

Liityhän mukaan nimimerkillä niin on mukavampi keskustella. :)

Muoks/ Lisään vielä, että uskon että testi kuin testi toimii oikein kunhan noudatetaan käyttöohjeita enkä epäile omaa positiivistasi muuksi. Tuossa mistä otin kuvan ei näkynyt mitään oikealla ajalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tilasin elämäni ekat ovistestit! Ja myös raskaustestejä; liuskoi ja digin. Jossei tästä kierrosta tärppää ni tääl on hyvä tikutella ovista kun mies on työreissussa just seuraavan oviksen aikaan. Kp23/30~ menossa ja tiistaina testit tulee kotiin. Jos keskiviikkona jo hätätestailis huvikseen :ROFLMAO:
 
Hei hätähousut! Voiko olla mahdollista, et ovis ois ollut jo kp10? Mulla, joka en ilmeisesti ovuloi. Tai siis tässä kierrossa mukana letrot kp5-9 jotta se ovis tännekin saatais. Voiko letrot vaikuttaa jotenkin väärin ovulaatiotestiin? Tänään kp 12 ja nyt illalla testi aivan tyhjä, tai siis kontrolliviiva toki löytyy. Vai onko vika testeissä? Haalistunut siis viivat on kp10 jälkeen kokoajan. Ja testeinä OneStep. (Cb:n vanhoilla testeillä testasin kp10 ja ne negoja, samoin uudet eilen ja tänään).

Halukkuutta on kyllä ollut nyt vkl aikana mut en tiä johtuisko oviksesta vai uudesta kierrosta ja innosta kun lääkkeetkin mukana. Noh, jos se ovis ois vkl aikana ollut niin on ainakin hyödynnetty. Kohdunnapukkaa yritin kokeilla äsken suihkussa mut en löytänyt (tai osannut löytää), kirkasta limaa kylläkin tarttui mukaan mut onkohan se sit spermaa vai mistä erottaa?
 
Koska itse pääsen apteekkiin ostamaan testiä vasta viikonloppuna niin kyselempä täältä onko mulla syöpä vai vauva.
Eli oireita on;
Vilun väreet
Hikoilu ja outo hien haju
Alavatsan nippailu
Päänsärky ja migreeni palannut
Ruokaa ei tee mieli
Vatsa toimii vilkkaasti ja pissattaa jatkuvasti
Aivastelen paljon
Silloin tällöin pahaolo, niin paljon että pari kertaa olen ihan oksentanut
Närästää
Hengästyn helposti
Väsyttää, mutta nukun huonosti
Mieliala heittelee, itken paljon
Seksiä voisin harrastaa kokoaika
Valkovuoto vaihtelee joka päivä
Allergiat pahentunut
Iho kuivunut
Tuntuu kuumalta kokoaika, vaikla yleensä kuljen kesälläkin toppatakissa melkein
Huimaa

Mitkäs kaikki näistä siis voi laittaa mahdollisen raskauden piikkiin vai pitääkö tässä syöpähoitohin valmistautua? tätä tosiaan nyt kolme viikkoa ollut ja koko aika vain pahentunut
 

Yhteistyössä