Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä dpo9 ja pc käyttäytyy oudosti..
Tuleeko näissä uusissa pc:n testeissä viiva jotenkin kauemmaksi kuin aikaisemmissa?
kuivassa näkyy selvästi jotain, mutta epäilen sen olevan väärässä paikassa.. Liitteenä märkä ja kuiva testi. Märässä en sen ihmeempää nähnyt.
 

Attachments

Täällä dpo9 ja pc käyttäytyy oudosti..
Tuleeko näissä uusissa pc:n testeissä viiva jotenkin kauemmaksi kuin aikaisemmissa?
kuivassa näkyy selvästi jotain, mutta epäilen sen olevan väärässä paikassa.. Liitteenä märkä ja kuiva testi. Märässä en sen ihmeempää nähnyt.

Ompa ihmeellinen. Märässä eli ekassa kuvassa nään hailuraa oikeessa kohdassa. Kuivissa sit taas ne viivat nään ihan väärässä kohdassa:D
 
Ompa ihmeellinen. Märässä eli ekassa kuvassa nään hailuraa oikeessa kohdassa. Kuivissa sit taas ne viivat nään ihan väärässä kohdassa:D
Ompa ihmeellinen. Märässä eli ekassa kuvassa nään hailuraa oikeessa kohdassa. Kuivissa sit taas ne viivat nään ihan väärässä kohdassa:D
No sanos muuta Tässä kahdessa suht märässä se on tossa samassa kohtaa kuin kuivana. En tiedä mikä tätäki testiä vaivaa.
 

Attachments

Mulla eilen tämmöinen 4h rakkoajan jälkeen. Viivanpaikka vai mitä. Menkat alkoi 19.10, sitä ennen 9/19 rv14+ geneettinen keskeytys. Kierron pituudesta ei tietoa. Testinä apteekin ultra r.testi. Luulen kyllä vahvasti että mieli näkee sitä mitä tahtoo tässä tilanteessa nähdä (eli hentoistakin hennomman hailakan haamun ) mutta eiköhän tämä nega ole, eiköstä jee.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MonaLisa33
64F1C943-1C44-42DF-A5C9-86B4DACFC845.jpeg Kaksi päivää ei tuonut muutosta viivanpaikkaan, vaikka kuinka puhelimen kuvan säädöillä leikki. Eiköhän ole aika varautua menkkoihin ja tämän kertaisen unelman valumiseen vessan pöntöstä alas. Tässä alempi testi on tehty ke 4h rakkoajalla ja ylempi tänään aamupissasta. Kyllä taas oma käytös suututtaa, kun piti sortua tähänkin. Ai että sylettää nämä viivanpaikat. 64F1C943-1C44-42DF-A5C9-86B4DACFC845.jpeg
 
Heippa, hyppään jännäilemään tänne kuukauden tauon jälkeen. Onnittelut plussanneille näytti olevan aika monta +:love::love:
Tänään on dpo7 ja aamulla tuli testattu jo yksi pc, ihan uittamisen ilosta. Kuinka moni yllättyy että oli nega? Pari päivää on ollut tosi varma tärppi fiilis, eilen oli lämmöissä selvä dippi ja nyt taas nousussa. Jännittää. Testailen luultavasti joka aamu siihen saakka että menkat alkaa, jos alkaa.(y)
 
Täälläkin uusi kierto alkanut hyvällä mallilla ja eilen ovistesti näytti plussaa :) Mulla on ollut niitä clearbluen kaksoishormonitestejä, eli jonka pitäisi näyttää LH-huippua ennen jo korkean hormonin päivät. Kuitenkin jostain syystä to aamulla testi oli vielä nega, kunnes eilen aamulla selkeääkin selkeämpi LH-huippu! Eli ei näyttänyt yhtään niitä korkean hormonin päiviä, vaikka aiemmin aina näyttänyt Noh, toivottavasti ei ollut vielä liian myöhäistä bylsiä! :love: yritän nyt olla, etten testaisi aivan järkyttävän aikaisin, niiku viime kierrosta, kun mulla tuli dpo8-9 aivan älytön närästys, mitä ei ole ikinä ollut ja kesti 3pv...miehän sit aloin ihan toiveissani tekemään sit sieltä saakka jo testejä :rolleyes: ja sit vielä one stepeillä kun tuli viivanpaikkaa/ hyvin haaleaa viivaa, niin tietty odotukset senkun kasvoi.... Katsotaan maltanko odottaa 2vk päästä viikonloppuun edes :D:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: tupsahus
Täällä saattaa pc haamuilla. Eroa eiliseen testiin on havaittavissa. Dpo8 vasta niin on hyvin aikaa lähteä tästä tummenemaan. Koitin saada kuvaan mutta ihan mahdotonta hommaa. Viivanpaikastakin saa selkeemmin kuvan kun jää sellainen tyhjä harmaa kolonen näkyviin.

30minutes later:
Pakko oli tehdä vielä toinen pc samasta pissasta ja molemmissa on jotakin näkyvissä... Omg:barefoot:
 
Tänään en muistanut aamusta testata mutta tein nyt 4h pidätyksellä dpo9 Pregchek testin. Voi olla että tänään oisin vasta dpo8...No,vielä on aikaa menkkoihin.. Loppuviikosta pitäisi vasta alkaa

Tuntuu vain jotenkin että kaikki alkaa saamaan jotain haamuja näkyviin dpo8 tai viimeistään dpo9. Onko sellaisia tyyppejä olemassa jotka ois noilla dpoilla testannut negoja ja olisikin vielä muuttunut plussaksi??
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Tänään en muistanut aamusta testata mutta tein nyt 4h pidätyksellä dpo9 Pregchek testin. Voi olla että tänään oisin vasta dpo8...No,vielä on aikaa menkkoihin.. Loppuviikosta pitäisi vasta alkaa

Tuntuu vain jotenkin että kaikki alkaa saamaan jotain haamuja näkyviin dpo8 tai viimeistään dpo9. Onko sellaisia tyyppejä olemassa jotka ois noilla dpoilla testannut negoja ja olisikin vielä muuttunut plussaksi??
Mää en testannut edes noilla päivillä. Ekan kerran testasin dpo13 ja oli kyllä haalee haamu. Ehkä aikasintaan päivää aiemmin ois voinu joku varjo näkyä eli dpo12. Ja siis normaali raskaus menossa :)
 
vierailija
Mää en testannut edes noilla päivillä. Ekan kerran testasin dpo13 ja oli kyllä haalee haamu. Ehkä aikasintaan päivää aiemmin ois voinu joku varjo näkyä eli dpo12. Ja siis normaali raskaus menossa :)
Mä yritän kans sanoa itelleni ettei vielä oo kaikki toivo mennyt plussan suhteen vaikkei vielä näy mitään. Koska onhan dpo8/9 tosi aikaisin vielä! Clearbluen sivuillakin on laskuri mihin voi laittaa viimeisten kk alkamispäivän, kierron pituuden ja ovistestin plussaus päivän. Sen mukaan voisin testata aikaisintaan kai keskiviikkona! :rolleyes:
 
Äh, lähtikin toi aiempi viesti ennen kuin olin ees kirjautunut sisälle
Mä yritän kans sanoa itelleni ettei vielä oo kaikki toivo mennyt plussan suhteen vaikkei vielä näy mitään. Koska onhan dpo8/9 tosi aikaisin vielä! Clearbluen sivuillakin on laskuri mihin voi laittaa viimeisten kk alkamispäivän, kierron pituuden ja ovistestin plussaus päivän. Sen mukaan voisin testata aikaisintaan kai keskiviikkona! :rolleyes:
:whistle:
 
Mä yritän kans sanoa itelleni ettei vielä oo kaikki toivo mennyt plussan suhteen vaikkei vielä näy mitään. Koska onhan dpo8/9 tosi aikaisin vielä! Clearbluen sivuillakin on laskuri mihin voi laittaa viimeisten kk alkamispäivän, kierron pituuden ja ovistestin plussaus päivän. Sen mukaan voisin testata aikaisintaan kai keskiviikkona! :rolleyes:

Mikä tilanne siellä???
 
Mikä dpo alatte tekemään testejä? Nyt menossa dpo9 ja kaapissa herkkyydeltään 20mlU/ml testejä kolme kappaletta. Ei haluis liian aikaisinkaan alkaa tekeen jos näyttääkin negaa liian aikaisen testaamisen vuoksi. (n)
Eikä, mullakin tänään dpo9 ja just tässä olen kahden vaiheilla, et milloin alan testaamaan..mietin just, et tekisinköhän vielä tänään iltapissasta :D :whistle: vaikka aluksi suunnittelin, että vasta viikonloppuna :ROFLMAO: tsemppiä sinne testailuihin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: tupsahus
Eikä, mullakin tänään dpo9 ja just tässä olen kahden vaiheilla, et milloin alan testaamaan..mietin just, et tekisinköhän vielä tänään iltapissasta :D :whistle: vaikka aluksi suunnittelin, että vasta viikonloppuna :ROFLMAO: tsemppiä sinne testailuihin (y)
Eikä, jännätään yhdessä! :ROFLMAO: mulla ailahtelee, välillä mietin et negan pelossa teen vasta viikonloppuna, ois sit suurempi mahdollisuus saadakin se plussa. Välillä taas tekis mieli laittaa testi aamuksi valmiiksi wc:n pöydälle ja tehdä heti ekana aamulla. Toisaalta, kun kolme testiä mulla kaapissa on, niin voisin vaikka to tehdä ekan ja sen mukaan ehkä sit pe ja la vielä, tai to ja la ja jättää vikan vaikka maanantaille. (n) mut sit taas on se pelko siitä negasta, ollut niin "varma" kierto kun letrot mukana ja ovis bongattu ja hyödynnettykin mut silti pelottaa jos ei tärppääkään. Joko teit testin? :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Eikä, mullakin tänään dpo9 ja just tässä olen kahden vaiheilla, et milloin alan testaamaan..mietin just, et tekisinköhän vielä tänään iltapissasta :D :whistle: vaikka aluksi suunnittelin, että vasta viikonloppuna :ROFLMAO: tsemppiä sinne testailuihin (y)
Täällä yks dpo9 myös! Eilen nippaili mahaa ja tänään tullut vähän rusehtavaa vuotoa. *fingers crossed* Oon suunnitellu et keskiviikkona teen 10mlu/ml testin, jånskää!
 
Eikä, jännätään yhdessä! :ROFLMAO: mulla ailahtelee, välillä mietin et negan pelossa teen vasta viikonloppuna, ois sit suurempi mahdollisuus saadakin se plussa. Välillä taas tekis mieli laittaa testi aamuksi valmiiksi wc:n pöydälle ja tehdä heti ekana aamulla. Toisaalta, kun kolme testiä mulla kaapissa on, niin voisin vaikka to tehdä ekan ja sen mukaan ehkä sit pe ja la vielä, tai to ja la ja jättää vikan vaikka maanantaille. (n) mut sit taas on se pelko siitä negasta, ollut niin "varma" kierto kun letrot mukana ja ovis bongattu ja hyödynnettykin mut silti pelottaa jos ei tärppääkään. Joko teit testin? :LOL:
Täälläkin ovis bongttu ja hyödynnetty, saas nähdä tuoko tuloksia. Pakko oli aamulla tehdä testi, mutta negaa näytti :( Mulla kyllä noita parjattuja Sofi -luiskoja ja suht aikaista kuitenkin, niin en nyt älyttömästi stressiä ole negasta ottanut... Mulla ollut kyllä töissä niin älytön stressi, kun yt:t ja joudun vaihtamaan työpaikkaakin, niin pelkään sitä kyllä kovasti, ettei vain vaikuta tähän raskautumiseen :cry: tuu sit kertomaan, kun olet testannut 1. kerran :)
 
Millä testeillä meinasitte muuten testata?
Mulla on noita yliopiston apteekin kasettitestejä kolme, en tiä mitenkä hyvin näyttävät. Herkkyys tais olla 20mlU/ml. Taitaa tuolla joku onestep olla kans kaapissa ovistestien mukana tullut. Cb:n viikkonäytöllisen haen jos noi näyttää vähänkään positiiviselta. :love: mä taidan olla sissi ja venyttää ainakin perjantaille. :LOL: meille on tulossa perjantaina ystäväpariskunta viikonloppuvierailulle, tietävät meidän yrityksestä ja ystävän kans lähes päivittäin näistä asioista puhunkin. Tietää jopa milloin ovuloin. :ROFLMAO: Kuitenkin haluaisin tehdä testin miehen kanssa kahdestaan, mut mies ei luultavasti oo kotona aamuisin samaan aikaan mun kanssa, mut sit la-aamuna on nää ystävätkin täällä. Lisäksi tää ystävä on itse juuri nyt raskaana, ei tosin pidä siitä mitään ylimäärästä haloota, kolmas heille jo tulossa ja tietää meidän pitkästä yrittämisestä.

Muoks. Olipa hyvä kun tuli puheeksi, mullahan on kaks onestepiä tuolla kaapissa ja herkkyys ois 10mlU/ml! Eli voisin huomenna aamulla tehdä toisen näistä. :rolleyes:
 

Yhteistyössä