Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. stindepinde

stindepinde Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.05.2017
    Saadut tykkäykset:
    145
  2. mimosalaha

mimosalaha Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.12.2013
    Saadut tykkäykset:
    13
    Miten nopeasti viivat yleensä vahvistuu tasavahvoiksi? Täällä pitäis olla rv 4+2 ja himotestaajana toki tein vieläkin yhden testin. Näytti tältä ja mietin, onko se liian haalea vai olenko vaan neuroottinen
    https://aijaa.com/mBJh7r

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  3. mimosalaha

mimosalaha Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.12.2013
    Saadut tykkäykset:
    13
    Vähän jotenki vinossa tuo testi, mutta jotain nään!

4. hanba

hanba Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    83
    Hyvin yksilöllistä. Ja kannattaa muistaa ettei ne tasavahvat viivat ole tae mistään kuitenkaan. Nuo viivat näyttää oikein hyviltä päiviin nähden.:)

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  5. mimosalaha

mimosalaha Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.12.2013
    Saadut tykkäykset:
    13
    Sekin on toki totta, ettei ne tasavahvat mitään vielä todista, ne vaan jotenki on se mitä haluais nähdä.Ajattelen jotenki, että edes kemiallinen olis silloin poissuljettu. Kiitos tsempeistä:):)

Viimeksi muokattu: 12.10.2019
  6. Vielä kerran ❤️

Vielä kerran ❤️ Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Hyvältä tuo minusta näyttää Onnea!

7. Aikkeli

Aikkeli Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Tein lauantai-aamuna uuden testin ja eiköhän tämä nyt jo aika selvä ole :love: dpo 13 ja kp 31/31

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  8. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
    https://aijaa.com/UG6wbo

Täällä oon malttamaton, testasin tämän tänään dpo 7. Tuo näkyi pari min, jonka jälkeen haalistui olemattomaksi, tosin silmin erotti vielä jonkun viivan/viivanpaikan.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  9. vierailija

vierailija Vieras

Mulla tuli tommonen samanlainen dpo 7 ja vahvistui plussaksi

10. Vauva2019

Vauva2019 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    3
    Arvoisat himotestaajat. Luvassa pari kuvaa epäselvän tuntuisesta tilanteesta. Tunsin oviksen kohta pari viikkoa sitten ja digiovistesti näytti plussaa edeltävästi. Dpo9 sain haaleaakin haaleampia viivoja rfsu:n herkkään ja rfsu:n punaiseen liuskaan. Sen jälkeen joka testiin on tullut haamu, mutta tositosi haalea eikä tunnu vahvistuvan. Olin jo ihan varma kemiallisesta, vaikka tiedän että päivät on vähäiset. Alla eka haamu dpo9 ja tänään testit dpo11. Voisko olla vielä toivoa? Ekassa raskaudessa mulla näytti digi jo dpo8 plussaa ja viivat vahvistui siitä tosi nopeesti. Nytkin tuhlasin dpo10 digin, joka oli nega.

Edit. siis kuvalinkit väärässä järjestyksessä eli eka kuva (2 testiä) tänään dpo11 ja alempi dpo9.

https://aijaa.com/YX8haC
    http://aijaa.com/gzkmAj

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  11. jemppero

jemppero Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2009
    Saadut tykkäykset:
    20
    Dpot ovat sulla vielä kuitenkin niin aikaiset ja raskaushormoni tuplaantuu (yksilöllisesti) noin 1,5vrk välein, josta vain murto-osa erittyy virtaan, joten hyvältä näyttää (y)

12. jemppero

jemppero Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.12.2009
    Saadut tykkäykset:
    20
    Mulla ensimmäiset juuri ja juuri erotettavat haamut näkyivät vain hetken ja sitten hävisivät. Tätä kesti pari päivää ennen kuin tuli selkeät plussat. Sullakin vielä niiiin aikaiset dpot, että plussaksi tuo voi vielä muuttua (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  13. Vauva2019

Vauva2019 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.04.2019
    Saadut tykkäykset:
    3
    Tuo on hyvä kuulla, koska mulla tikut on käyttäytyny kans just noin toistaiseks.

14. vierailija

vierailija Vieras

No kyllä nuo aika selvät on :) varovaisen suuret onnittelut! :)

15. succubus

succubus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    20
    Moi kaikki hätähousuilijat :) Mulla vasta dpo3 KAIT, en tikuttanu vaan omien tuntemuksien mukaan. Tuun tänne sit piinailee kun alan testailee. Mutta tulin vaan sanoo omakohtaset kokemukset ja mielipiteet apteekin apteq rtestistä. Mä en oo millonkaan, en koskaan, saanu haamuja tai viivanpaikkoja muihin kun niihin. En edes rfsu liuskoihin. Eli apteq testeihin tullu joka kerta jokin havaittava viiva, olimpa raskaana tai en. Ja kaikista haalein tuleekin, vaikka oiskin positiivinen.
    Pc ja nää muut on ihan ok. Mutta mulla pc tehny myös sitä (kun olin raskaana) että iltapissasta ja vettä latkineena oli vahvempi viiva kun aamupissasta. Viivojen vahvistumista en siis tuu enää ikinä seuraamaan niillä, kun sai pelätä ja haukkoo henkee et mitä hemmettii. Cb viikkonäytöllä onki ollu ainut johon oon uskaltanu luottaa, mutta liian kallis lysti vaan :(
    Pakko vielä sanoo rfsu liuskasta... Mulla oli aikoinaan km rv10, olin saanu ajan piiitkän jonon jälkeen munasarjakystaleikkaukseen (johon en olis tietenkää menny jos raskaus ois jatkunu normaalisti) Noh km:sta oli noin neljä viikkoa ja leikkausaika koitti jolloin tein huvikseen rfsu testin edellisenä iltana et mites se hcg on tippunu ja tekeeköhän ne koko operaatiota. No rfsu testiin ilmesty punertava haamu jonka mieski amatöörinä(rtestimaniasta) huomasi ja se jäi siihen kuivuttuaankin. Kusisukassa sitten pre-operatiiviselle aamulla, jossa mitattii verestä hcg joka oli 4. En tiiä, mitä pitäs päätellä rfsu testin herkkyydestä?

No jokatapauksessa tässä vaan mun kokemuksia ja palaan linjoille kun päivät kuluu(kulukaa jo!!!)

16. vierailija

vierailija Vieras

Ihan selkee plussa

17. orkidea123

orkidea123 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    4
    Minä taas täällä huutelen
    Nyt ois dpo11 menossa.

Tässä ylempi eilen illalla dpo 10 ja alempi tänään aamulla 2,5h pidätys kun kävin aamuyöllä vessassa enkä muistanut... Näissä herkkyys 20
    https://aijaa.com/haMIVx

Omaan silmään siis haamujen haamuja että oiskohan taas kemiallinen :eek:

Tässä vielä päiväpissasta parin h pidätyksellä herkkyys kai 25.

https://aijaa.com/yvTM1a

Jos huomenna ei näy selkeätä viivaa tirkistelemättä niin sitten varmaan odotellaan taas menkkoja :LOL:

Miten tämä kakkosen tekeminen onkin näin vaikeaa..

Muoks\\ menipä ne nyt huonolaatuisiksi kuviksi. Näyttää ihan negoilta kaikki :cautious:

18. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
  19. tupsahus

tupsahus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    32
  20. vierailija

vierailija Vieras

En kyllä nuissa näe mitään. Ja onko tuo alimmainen apteekin vai rfsu, kumpikin tekee viivanpaikkoja. Mutta kokeile vielä herkemmällä?

21. vierailija

vierailija Vieras

Sanoisin, että onneks olkoon <3

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  22. Vauvahaaveena

Vauvahaaveena Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    3
    Heippa! Tänään tehty pregcheck, joka oli nega. Joten joko näin omiani tai sitten oli kemiallinen :(

23. Lumihiutale_

Lumihiutale_ Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    43
  24. Päppyrä

Päppyrä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    188
    Nään punertavan viivan :love:

Näissä en valitettavasti nää mitään :(

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  25. Hei kaikki! En ole aiemmin tälle palstalle kirjoitellut, mutta nyt haluaisin tulla tänne pohtimaan asiaa ja kysymään teiltä apua. Tänään kp 25/25-27. Yk9. Esikoista yritetään. Joka kierrossa aiemmin ollut tiputteluvuotoa jopa viiden päivän ajan ennen kuukautisten alkamista. Nyt ei tippaakaan, vain kirkasta tai maitomaista valkovuotoa. Myöskään normit menkkaoireet eivät alkaneet jopa yli viikkoa ennen menkkojen alkua, kuten normaalisti. Eilen ja tänään ollut menkkamaista oloa kuitenkin alamahalla, nyt myös alaselkää juilii (tämä ei yleistä minulla). Tisseissä pientä turvotusta. Oletetun ovulaation aikaan kaksi päivää kirkasta veristä vuotoa ja kipuja. Siitä viikon kuluttua aivan kuin uusi ovis, koska pari-kolme päivää ovismaista limaa ja lievää alamahan kipuilua.

Milloin testailisitte? Luultavasti taas hätähousuilen, mutta jotain hassua tässä kierrossa on. Mietin, että mitäköhän, jos ei raskaus. Raskauteen en realistina oikein vielä jaksaisi uskoa, koska tosiaan yk9 jo menossa... Kiitos kaikille vastauksista jo nyt :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri