Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. Handuliini

Handuliini Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    64F1C943-1C44-42DF-A5C9-86B4DACFC845.jpeg Kaksi päivää ei tuonut muutosta viivanpaikkaan, vaikka kuinka puhelimen kuvan säädöillä leikki. Eiköhän ole aika varautua menkkoihin ja tämän kertaisen unelman valumiseen vessan pöntöstä alas. Tässä alempi testi on tehty ke 4h rakkoajalla ja ylempi tänään aamupissasta. Kyllä taas oma käytös suututtaa, kun piti sortua tähänkin. Ai että sylettää nämä viivanpaikat. 64F1C943-1C44-42DF-A5C9-86B4DACFC845.jpeg

• En tykkää En tykkää x 2
    • List
  2. Habib

Habib Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
    Saadut tykkäykset:
    13
    Heippa, hyppään jännäilemään tänne kuukauden tauon jälkeen. Onnittelut plussanneille näytti olevan aika monta +:love::love:
    Tänään on dpo7 ja aamulla tuli testattu jo yksi pc, ihan uittamisen ilosta. Kuinka moni yllättyy että oli nega? Pari päivää on ollut tosi varma tärppi fiilis, eilen oli lämmöissä selvä dippi ja nyt taas nousussa. Jännittää. Testailen luultavasti joka aamu siihen saakka että menkat alkaa, jos alkaa.(y)

• Tykkään Tykkään x 3
    • List
  3. tupsahus

tupsahus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Eka positiivinen ovulaatiotesti ikinä! :love: ja ekaa kertaa flow näyttää mulle näin. :love: tietää mitä viikonloppuna tehdään. :LOL:

Liitetyt tiedostot:

• Tykkään Tykkään x 5
    • List
  4. Babyfever1

Babyfever1 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    7
    Täälläkin uusi kierto alkanut hyvällä mallilla ja eilen ovistesti näytti plussaa :) Mulla on ollut niitä clearbluen kaksoishormonitestejä, eli jonka pitäisi näyttää LH-huippua ennen jo korkean hormonin päivät. Kuitenkin jostain syystä to aamulla testi oli vielä nega, kunnes eilen aamulla selkeääkin selkeämpi LH-huippu! Eli ei näyttänyt yhtään niitä korkean hormonin päiviä, vaikka aiemmin aina näyttänyt Noh, toivottavasti ei ollut vielä liian myöhäistä bylsiä! :love: yritän nyt olla, etten testaisi aivan järkyttävän aikaisin, niiku viime kierrosta, kun mulla tuli dpo8-9 aivan älytön närästys, mitä ei ole ikinä ollut ja kesti 3pv...miehän sit aloin ihan toiveissani tekemään sit sieltä saakka jo testejä :rolleyes: ja sit vielä one stepeillä kun tuli viivanpaikkaa/ hyvin haaleaa viivaa, niin tietty odotukset senkun kasvoi.... Katsotaan maltanko odottaa 2vk päästä viikonloppuun edes :D:whistle:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. Habib

Habib Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
    Saadut tykkäykset:
    13
    Täällä saattaa pc haamuilla. Eroa eiliseen testiin on havaittavissa. Dpo8 vasta niin on hyvin aikaa lähteä tästä tummenemaan. Koitin saada kuvaan mutta ihan mahdotonta hommaa. Viivanpaikastakin saa selkeemmin kuvan kun jää sellainen tyhjä harmaa kolonen näkyviin.

30minutes later:
    Pakko oli tehdä vielä toinen pc samasta pissasta ja molemmissa on jotakin näkyvissä... Omg:barefoot:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  6. Habib

Habib Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
    Saadut tykkäykset:
    13
    Tänään en muistanut aamusta testata mutta tein nyt 4h pidätyksellä dpo9 Pregchek testin. Voi olla että tänään oisin vasta dpo8...No,vielä on aikaa menkkoihin.. Loppuviikosta pitäisi vasta alkaa

Tuntuu vain jotenkin että kaikki alkaa saamaan jotain haamuja näkyviin dpo8 tai viimeistään dpo9. Onko sellaisia tyyppejä olemassa jotka ois noilla dpoilla testannut negoja ja olisikin vielä muuttunut plussaksi??

Liitetyt tiedostot:

Viimeksi muokattu: 17.11.2019
  7. Päppyrä

Päppyrä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    192
    Mää en testannut edes noilla päivillä. Ekan kerran testasin dpo13 ja oli kyllä haalee haamu. Ehkä aikasintaan päivää aiemmin ois voinu joku varjo näkyä eli dpo12. Ja siis normaali raskaus menossa :)

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  8. vierailija

vierailija Vieras

Mä yritän kans sanoa itelleni ettei vielä oo kaikki toivo mennyt plussan suhteen vaikkei vielä näy mitään. Koska onhan dpo8/9 tosi aikaisin vielä! Clearbluen sivuillakin on laskuri mihin voi laittaa viimeisten kk alkamispäivän, kierron pituuden ja ovistestin plussaus päivän. Sen mukaan voisin testata aikaisintaan kai keskiviikkona! :rolleyes:

9. Habib

Habib Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2016
    Saadut tykkäykset:
    13
    Äh, lähtikin toi aiempi viesti ennen kuin olin ees kirjautunut sisälle
    :whistle:

10. Babyfever1

Babyfever1 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    7

Mikä tilanne siellä???

11. tupsahus

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Mikä dpo alatte tekemään testejä? Nyt menossa dpo9 ja kaapissa herkkyydeltään 20mlU/ml testejä kolme kappaletta. Ei haluis liian aikaisinkaan alkaa tekeen jos näyttääkin negaa liian aikaisen testaamisen vuoksi. (n)

12. Babyfever1

Babyfever1 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    7
    Eikä, mullakin tänään dpo9 ja just tässä olen kahden vaiheilla, et milloin alan testaamaan..mietin just, et tekisinköhän vielä tänään iltapissasta :D :whistle: vaikka aluksi suunnittelin, että vasta viikonloppuna :ROFLMAO: tsemppiä sinne testailuihin (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • En tykkää En tykkää x 1
    • List
  13. tupsahus

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Eikä, jännätään yhdessä! :ROFLMAO: mulla ailahtelee, välillä mietin et negan pelossa teen vasta viikonloppuna, ois sit suurempi mahdollisuus saadakin se plussa. Välillä taas tekis mieli laittaa testi aamuksi valmiiksi wc:n pöydälle ja tehdä heti ekana aamulla. Toisaalta, kun kolme testiä mulla kaapissa on, niin voisin vaikka to tehdä ekan ja sen mukaan ehkä sit pe ja la vielä, tai to ja la ja jättää vikan vaikka maanantaille. (n) mut sit taas on se pelko siitä negasta, ollut niin "varma" kierto kun letrot mukana ja ovis bongattu ja hyödynnettykin mut silti pelottaa jos ei tärppääkään. Joko teit testin? :LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Syysneito%

Syysneito% Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    3
    Täällä yks dpo9 myös! Eilen nippaili mahaa ja tänään tullut vähän rusehtavaa vuotoa. *fingers crossed* Oon suunnitellu et keskiviikkona teen 10mlu/ml testin, jånskää!

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  15. tupsahus

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Noniin! Meitähän on täällä monta samoilla piinapäivillä. Toivotaan plussatuulia! :love: ja laita sit heti tänne kuvaa tuloksesta. :ROFLMAO:

16. Babyfever1

Babyfever1 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    7
    Täälläkin ovis bongttu ja hyödynnetty, saas nähdä tuoko tuloksia. Pakko oli aamulla tehdä testi, mutta negaa näytti :( Mulla kyllä noita parjattuja Sofi -luiskoja ja suht aikaista kuitenkin, niin en nyt älyttömästi stressiä ole negasta ottanut... Mulla ollut kyllä töissä niin älytön stressi, kun yt:t ja joudun vaihtamaan työpaikkaakin, niin pelkään sitä kyllä kovasti, ettei vain vaikuta tähän raskautumiseen :cry: tuu sit kertomaan, kun olet testannut 1. kerran :)

17. Babyfever1

Babyfever1 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    7
    Jeeee, paljon tsemppiä myös sinne!!(y)(y) tule kertomaan sit heti huomenna mitä näytti!!

18. Babyfever1

Babyfever1 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    7
    Millä testeillä meinasitte muuten testata?

19. Syysneito%

Syysneito% Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    3
    Mulla on ihan vaan toi RFSU:n 10mlU/ml. En tiedä onko ns. "hyvä" mutta ajattelen et jos on oikeesti raskaana niin kyl ne kaikki sen jossain vaiheessa näyttää plussana

20. tupsahus

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Mulla on noita yliopiston apteekin kasettitestejä kolme, en tiä mitenkä hyvin näyttävät. Herkkyys tais olla 20mlU/ml. Taitaa tuolla joku onestep olla kans kaapissa ovistestien mukana tullut. Cb:n viikkonäytöllisen haen jos noi näyttää vähänkään positiiviselta. :love: mä taidan olla sissi ja venyttää ainakin perjantaille. :LOL: meille on tulossa perjantaina ystäväpariskunta viikonloppuvierailulle, tietävät meidän yrityksestä ja ystävän kans lähes päivittäin näistä asioista puhunkin. Tietää jopa milloin ovuloin. :ROFLMAO: Kuitenkin haluaisin tehdä testin miehen kanssa kahdestaan, mut mies ei luultavasti oo kotona aamuisin samaan aikaan mun kanssa, mut sit la-aamuna on nää ystävätkin täällä. Lisäksi tää ystävä on itse juuri nyt raskaana, ei tosin pidä siitä mitään ylimäärästä haloota, kolmas heille jo tulossa ja tietää meidän pitkästä yrittämisestä.

Muoks. Olipa hyvä kun tuli puheeksi, mullahan on kaks onestepiä tuolla kaapissa ja herkkyys ois 10mlU/ml! Eli voisin huomenna aamulla tehdä toisen näistä. :rolleyes:

21. Vauvahaaveena

Vauvahaaveena Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Mulla tänään dpo 12 ja näyttää tältä :unsure: en tiiä näänkö sit yksinäni todellatodella haaleaa viivaa vai miten :rolleyes::geek: ja testi tosiaan apteekin 10mlU/ml.

Liitetyt tiedostot:

22. tupsahus

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Kyllä siellä jotain näkyy! Varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia! :love: uus testi huomenna?

23. Vauvahaaveena

Vauvahaaveena Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Jooh tarkotus olis, ja toi on siis vasta toisesta vessakerrasta. Täytyy jännäillä huomiseen :giggle::barefoot:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  24. Syysneito%

Syysneito% Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    3
    Negahan sieltä tuli, ei edes haamuja tai mitään. Tylsyyden tylsyys :(

25. tupsahus

Rekisteröitynyt:
    07.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    57
    Mäkin tein testin ja jos oikein siristelee ja kääntelee ja vääntelee niin ehkä nään jonku haamujen haamun ja vähän väriäkin. (n) Kuvaan en kyllä saanut mitään. Täytyy tehdä pe-aamuna uusi testi. :rolleyes:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri