Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

vierailija
En tiedä onko oikea paikka kysyä tätä, mutta kysyn kuitenkin. Clearbluen ovulaatiotestin ohjeissa sanotaan, että voi käyttää aamuvirtsaa, mutta olen ymmärtänyt, että kuuluisi testata vasta aamupäivällä? Eli voiko aamun ekasta virtsasta testata vai ei? :)

Syysneito%
En tiedä onko oikea paikka kysyä tätä, mutta kysyn kuitenkin. Clearbluen ovulaatiotestin ohjeissa sanotaan, että voi käyttää aamuvirtsaa, mutta olen ymmärtänyt, että kuuluisi testata vasta aamupäivällä? Eli voiko aamun ekasta virtsasta testata vai ei? :)
Mielestäni ihan aamupissasta voi testaa, mutta jos se on nega, voi muutaman tunnin päästä testaa uudestaan koska pitoisuus voi muuttua päivän mittaan.

Babyfever1
Perhana, kun mulla oli yks one steppi jäljellä ja kun muut testit näytti negaa (tai no Sofi näytti suuuper hailakkaa viivaa), ni sit kun tästä onestepistä tulee tälläinen tulos, niin luo taas toivoa... vaikka tiedän että antaa niitä virheellisiä haaleita viivoja. Sit tietty mietin, että olisko tää ollut kuitenkin vähän tummempi kun viime kierrossa ja stressi on valmis o_O:D Noh, huomenna uudestaan....:unsure:

Attachments

• Tykkää
Reactions: tupsahus
tupsahus
@Vauvahaaveena @Babyfever1 aamulla uudet testit? Jotain näkyy molemmissa. :love:
Entä @Syysneito% teetkö testin aamulla jos ei menkkoja näy?

Itekin ajattelin aamulla tehdä tollasen kasettitestin, jos siinä jotain näkyis. Oireita ei kyl oo. Aikasemmissa kierroissa ollut kuitenkin rintojen arkuutta, alavatsakipuilua ym. et eikös se oireettomuuskin vois olla raskausoire? :whistle: tai tänään oli vatsa sekaisin ja alavatsa kipeä mut voi johtua divertikkeleistäkin. Kylmä ollut monena iltana mut oon viluinen muutenkin. :rolleyes: no, aamullapas sen sit näkee.

Babyfever1
@Vauvahaaveena @Babyfever1 aamulla uudet testit? Jotain näkyy molemmissa. :love:

Itekin ajattelin aamulla tehdä tollasen kasettitestin, jos siinä jotain näkyis. Oireita ei kyl oo. Aikasemmissa kierroissa ollut kuitenkin rintojen arkuutta, alavatsakipuilua ym. et eikös se oireettomuuskin vois olla raskausoire? :whistle: tai tänään oli vatsa sekaisin ja alavatsa kipeä mut voi johtua divertikkeleistäkin. Kylmä ollut monena iltana mut oon viluinen muutenkin. :rolleyes: no, aamullapas sen sit näkee.
Joo, aamulla uudestaan... vaikka haluaisin testata vasta ylihuomenna, mutta tiedän etten pysty huomenna olla testaamatta :ROFLMAO: tsemppiä kaikille ja sit kuvien kanssa tänne huomenna (y)

• Tykkää
Reactions: Syysneito%
Vauvahaaveena

Jooh vois taas varmaan aamulla tehdä(y):censored: mulla on ollut vaan rinnat kipeät kolmena päivänä. :D

• Tykkää
Reactions: Syysneito%
Syysneito%

Huomenna aamulla testaan jos ei menkkoja näy (y)

Pidetään peukkuja teidän testeille, laittakaahan kuvia!

tupsahus
Mun testi oli aamulla nega. :poop: En ees kuvaa viittinyt ottaa. No, uuteen kiertoon. Jos letrot on lyhentäny kiertoa niinkuin gyne sanoi tapahtuvan, pitäis menkat alkaa viimeistään maanantaina.

Mites muilla?

tupsahus
Mulla edelleen Sofi-liuska näyttää sitä hyvin haaleaa, mutta apteekintesti puhdas nega :( menkkoja odotellessa, uskon että su tai ma alkaa...
Sama, flo ennustaa sunnuntaille menkkoja. Tänään mulla on kyl nippaillut alavatsaa, sellasta niinku tökkis sukkapuikolla. Mut jos tuolla jotain ois, niin kyllä se pitäis jo näkyä testissä. Tai sit noi kasettitestit on kans sököjä. (n) tekis mieli hakee aamuksi pregcheck.

Babyfever1
Tervetuloa kerhoon, mulla alkoi menkat tänään.. Olin jotenkin niin varma että tällä kertaa tärppäis. Noh, ei muuta kun aktiivista yritystä taas viikon päästä <3
Voihan harmi :( sama täällä, että olin jo hyvin toiveikas, kun bongasin oviksen ja hyödynnettiin se hyvin. Nyt tietty ollut kyllä työpaikan yt:iden takia ihan älytön stressi, niin sekin voinut vaikuttaa tähän negatiivisesti. Mie en edes tänään testaa ja tuhlaa testejä... katsotaan huomenna tai ma, jos ei kk ole siiheksi jo alkaneet... ärsyttää vaan, ku mulla on n. 33-34 pvn kierto...tuntuu että yks kierto kestää ikuisuuden :unsure:

Babyfever1
Sama, flo ennustaa sunnuntaille menkkoja. Tänään mulla on kyl nippaillut alavatsaa, sellasta niinku tökkis sukkapuikolla. Mut jos tuolla jotain ois, niin kyllä se pitäis jo näkyä testissä. Tai sit noi kasettitestit on kans sököjä. (n) tekis mieli hakee aamuksi pregcheck.
Toivon todella, että sun kohdalla olis vaan testeistä kiinni! Hae ihmeessä joku toinen testi (y)

Babyfever1
Täällä alkoi myöskin menkat :( vaikka osasinkin jo odottaa, ni silti harmittaa... Heti kun työstressi laukesi, niin menkatkin alkoi ja kierto oli nyt 32pv. Eli parin viikon päästä kova yritys taas päälle, mulla jäljellä vielä 3kpl ovistestejä, toivottavasti ne riittäisi :censored:

tupsahus
Täällä alkoi myöskin menkat :( vaikka osasinkin jo odottaa, ni silti harmittaa... Heti kun työstressi laukesi, niin menkatkin alkoi ja kierto oli nyt 32pv. Eli parin viikon päästä kova yritys taas päälle, mulla jäljellä vielä 3kpl ovistestejä, toivottavasti ne riittäisi :censored:
Menkat alkoi eilen. :poop: Ei muuta kun ovistestejä ostamaan. Tässä kierrossa pitää labraan kp22-26 letrojen vuoksi, näkee sit et oonko ovuloinut. Sattuu vaan just joululle noi kp:t, kp24 ois 23.12. ja ainut päivä ku voin labrassa noilla kp:illa käydä labrassa.

Uusintayritys
Mie ostin just tästä menneestä kierrosta Apteq testin eikä mitään hailuran haaleeta edes tullut...josko se on plussa :geek:(y) pidetään peukkuja!!

Mulla on tullut kyllä usein :(

No nyt illalla tein rfsu testaa varhain testin ja haamu tuli siihenkin, kuivuttuaan kylläkin lähti pois.

No aamuksi ois vielä pc testi, negaa oli samanlainen tänään aamulla.

3v näitä tässä joka kuukausi urakalla tuhonnut joten vähän kaikenlaista nähnyt. Jossain vaiheessa tuli useinkin hailua, pitkiin aikoihin ei mitään, paitsi tänään jo kahteen

Babyfever1
Mulla on tullut kyllä usein :(

No nyt illalla tein rfsu testaa varhain testin ja haamu tuli siihenkin, kuivuttuaan kylläkin lähti pois.

No aamuksi ois vielä pc testi, negaa oli samanlainen tänään aamulla.

3v näitä tässä joka kuukausi urakalla tuhonnut joten vähän kaikenlaista nähnyt. Jossain vaiheessa tuli useinkin hailua, pitkiin aikoihin ei mitään, paitsi tänään jo kahteen
Joo, siis aluksi kun se punainen pyyhältää siitä ruudun ohi, niin monissakin testeissä näkyy se haamu, mut just kuivuttuaan häviää! Pitäisikin aina vaan laittaa testi 5min sivuun ja sitten vasta katsoa lopullinen tulos, ettei toiveet nouse liikaa.. :unsure:

Babyfever1
Aavikkokettu
20191204_100203.jpg

Näettekö tässä haamua vai mikä toi on? Oon sekasin ovulaatiopäivästä, flo näyttäs menkkoja maanantaille, mut mun mielestä ovulaatio saattoi olla päivän pari ennen kuin flo ennusti. Musta siinä on haamuviiva, joka näkyy livenä paremmin!