Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tulen tänne huhuilemaan tuolta lapsettomuus puolelta. Kolmas pakastealkion siirto ja tänään pp 8 ja dpo 13.
Näyttääkö lupaavalta vahvistumiselta? :love:
Tiistaina virallinen testipäivä sekä verikoe. Jännittää!
https://aijaa.com/S1LDqH
Hyvältä näyttää dpo 13 viivaksi. :) Minulla tuli eilen dpo 13 haaleampi viiva kuin sinulla. Tänä aamuna myös samanlaista. Nyt illalla dpo 14 testasin vielä uudelleen ja nyt näyttää vahvistuneen.

https://aijaa.com/s1Rh4m
 
@Jasmina20 en kyllä vielä yhtään stressais jos ei päivässä suurta muutosta tule. Sulla on kuitenkin jo hyvä vahvuus tuossa viivassa ja digikin sen vahvistaa. Joillainhan ei koskaan tuu niitä leffaviivoja tikkuun vaikka saavat lapsen onnellisesti syliin asti. Ehkä huomenna/ylihuomenna ois jo vahvempi? Onnea sinne joka tapauksessa :love:
 
Mun täytyy sanoa tähän, että yk oli yli 100, eli voitte kuvitella testien määrän tällä ajalla, enkä koskaan saanut ovistesteihin yhtään mitään ovulaation jälkeen. Testipäivänä oli puolet haaleampi viiva ovistestissä ja digistä 1-2.
Eli ovistesti ei ollut lähelläkään plussaa. :)
 
Mun täytyy sanoa tähän, että yk oli yli 100, eli voitte kuvitella testien määrän tällä ajalla, enkä koskaan saanut ovistesteihin yhtään mitään ovulaation jälkeen. Testipäivänä oli puolet haaleampi viiva ovistestissä ja digistä 1-2.
Eli ovistesti ei ollut lähelläkään plussaa. :)
mä ainakin plussapäivänä tein r-testin ja ovistestin yhtäaikaa ja r-testiin tuli viiva sekä ovistesti oli myös positiivinen

tässä kuva alla mun testistä vuodelta 2015 :D väritin ton toisen pään siniseksi kun otin sen kuvan melki samantien dippauksen jälkeen enkä ollut laittanut siihen sitä korkkia
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Apua!

Sain ihkaensimmäisen ovis + !
Aamun testi oli vielä negatiivinen ja huvikseni tein nyt iltapäivästä uuden ja pysyvä hymynaama jäi näyttöön. En tiedä voinko uskoa tätä todeksi. (n)
Ehdin jo aamulla aloittaa terolutit. Syön aina
yhden aamulla ja yhden illalla. Jos jatkan syömistä, voiko se vielä estää ovulaation tapahtumisen? Miten toimisitte?
 

Attachments

Apua!

Sain ihkaensimmäisen ovis + !
Aamun testi oli vielä negatiivinen ja huvikseni tein nyt iltapäivästä uuden ja pysyvä hymynaama jäi näyttöön. En tiedä voinko uskoa tätä todeksi. (n)
Ehdin jo aamulla aloittaa terolutit. Syön aina
yhden aamulla ja yhden illalla. Jos jatkan syömistä, voiko se vielä estää ovulaation tapahtumisen? Miten toimisitte?
En ehkä itse aloittaisi teroja.
 
Hei tarvisin teiltä asiantuntijoilta nyt apua. Aiemmissa raskauksissa oon käyttänyt vain Marketin testejä, mut nyt tilasin ekaa kertaa onesteppejä. Tein aamulla herkän ja normin, normi selkeä mega, mutta herkässä haamu, mutta selkeästi musta väriä siinä kuitenkin. Oliko vastaava nyt tyypillistä noille testeille vaikka olis oikeesti nega? Nyt vasta dpo 11 ja edellisessä raskaudessa pc silloin vielä näytti negaa, haamu tuli vasta dpo 13. (12 en ollu testannut, mitenkähän oon malttanut?!) Anyways, parissa päivässähän tää selviää, mut kysymys lähinnä et tarjooko noi onestepin herkät punertavaa viivanpaikkaa?
 

Yhteistyössä