Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja pisamapeikko, 31.05.2015.

1. Uusintayritys

Uusintayritys Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    53
  2. Babyfever1

Babyfever1 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35
    Joo, siis aluksi kun se punainen pyyhältää siitä ruudun ohi, niin monissakin testeissä näkyy se haamu, mut just kuivuttuaan häviää! Pitäisikin aina vaan laittaa testi 5min sivuun ja sitten vasta katsoa lopullinen tulos, ettei toiveet nouse liikaa.. :unsure:

3. Babyfever1

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35

Oih, täällä toisella sivulla olikin tälläinen :love: oikein hyvältä kyllä vaikuttaisi!! Punastakin jopa näkyy!! Mie niin pidän sulle peukkuja (y) tuu päivittelemään viivojen vahvistumista!!

4. Aavikkokettu

Aavikkokettu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.12.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    20191204_100203.jpg

Näettekö tässä haamua vai mikä toi on? Oon sekasin ovulaatiopäivästä, flo näyttäs menkkoja maanantaille, mut mun mielestä ovulaatio saattoi olla päivän pari ennen kuin flo ennusti. Musta siinä on haamuviiva, joka näkyy livenä paremmin!

5. Uusintayritys

Uusintayritys Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    53
    Plussa oli, digitesti tänään raskaana 1-2 :)

• Ihana! Ihana! x 8
    • Tykkään Tykkään x 3
    • List
  6. Babyfever1

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35
    Upeeta, tuhannesti onnea ja tarrasukkia :love:

7. Babyfever1

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35
    Kyllähän siinä jotain on, mut nää on niin vaikeita, kun mullekin tullut usein noita tuollaisia, vaikka ei olisikaan ollut raskaana.. (n) mutta myös mahdollisuuksia on :)(y) pidetään peukkuja!!

8. Aavikkokettu

Aavikkokettu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.12.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Digitaalisesta tänään plussa tuli :)

• Ihana! Ihana! x 3
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. Vauvahaaveena

Vauvahaaveena Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Houston we have a problem! Mikä tää on?! :geek::barefoot::love:
    Toivottavasti olis se mitä on odotettu/ toivottu :X3:(y)

Liitetyt tiedostot:

10. Vauvahaaveena

Vauvahaaveena Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    Ylempi eilen päivällä tehty, alempi tänään aamulla :barefoot::love: näettekö muutkin ton viivan? :geek: testi one step herkkä. Ja kuva muuttaa vähän, on punaista viivassa.

Liitetyt tiedostot:

11. Tiutau13

Tiutau13 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    79
    @Vauvahaaveena näkyy jotain haaleaa! Mikä kiertopäivä/dpo? Toivotaan vahvistumista! (y)

12. Vauvahaaveena

Vauvahaaveena Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    5
    En oikeastaan tiedä, bongasin kyllä oviksen ja laskin siitä, mutta testit näyttää tuota kuitenkin viikon myöhemmin kuin pitäisi o_O:LOL: että en osaa sanoa yhtään ja mulla on vielä epäsäännöllinen kiertokin.

13. Pomelon

Pomelon Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Moi! Voisikohan kellään olla seuraavan kaltaista kokemusta? Sain eilen dpo11 (kp26/26-28) erittäin haalean haamuviivan rfsu:n tavalliseen liuskatestiin aamupissasta. Tänään testasin aamupissasta lähes samanlaisen, mutta ehkä hieman vaaleamman vielä. Testasin myös apteekin herkällä testillä, ja siinä ei näkynyt kyllä yhtään mitään. En ymmärrä, miksi herkempi testi näyttää tyhjää ja vähemmän herkkä heikkoa haamua. Harmittaa ja ärsyttää:(

14. masu90

masu90 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    16
    Todella harmillista, mutta olen kuullut rfsu:n testien näyttävän todella räikeitä viivan paikkoja. Itse olen jättänyt ne testit suosiolla kaupan hyllylle kuin lähtenyt arvuuttelemaan onko viiva oikea plussa.

15. Pomelon

Pomelon Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Joo, olen itsekin kuullut niistä huonoa. Olen kuitenkin käyttänyt niitä aiemminkin, ja nyt ekaa kertaa kävi näin, vielä kaksi kertaa peräkkäin.:( Tein toissapäivänä ihan puhtaan negan saman paketin testillä.

16. Lamppu91

Lamppu91 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Heippa!

Testin tulkitsijoita kaipailisin.

Tuntemusten perusteella ovis oli 25.11. Nyt pitäis olla dpo 16 ja tein testin dpo 15. Menkat myöhässä siis pari päivää.

Oireista sen verran, että rinnat on olleet kipeät jo miltei kaksi viikkoa sekä kuusi päivää sitten alkoi lievät menkkajuilinnat. Pissahätää, hieman etova olo ajoittain. Itsellä menkkakivut alkavat aina päivää ennen tai vuotopäivänä sekä rintojen arkuus hälvelee paria päivää ennen vuotoa.

Olen plussanut vuosisitten dpo 17 hailun posi clearbluehin, dpo 18 tuli jo selvä plussa.

Tein rfsu testin siis dpo 15. Tänään käyn kyllä apteekissa ostamassa kunnon testin. Usein olen rfsu testejä tehnyt, enkä niihin tälläsiä viivoja ole saanut. En edes sitä kuuluisaa viivan paikkaa nähnyt testeissäni koskaan. Mitäs olette piinailijat mieltä?

IMG_20191211_085459.jpg

• Tykkään Tykkään x 5
    • List
  17. Pomelon

Pomelon Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    02.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Täällä kp28 muuttuikin kp1:ksi...:cry: En kyllä enää ikinä osta noita rfsu:n testejä, niin törkeä haamu!

• En tykkää En tykkää x 2
    • List
  18. Babyfever1

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35
    Onnea paljon, jos vielä näet tämän :love: ❤️ itse yrittänyt nyt olla mahdollisimman vähän piinailematta, josko se auttaisi mitään, niin ei ole tullut täällä käytyä yli viikkoon o_O

19. Babyfever1

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35
    Aivan samaa huomannut, hitto että nuo haamut on perseestä, luovat pientä toivoa ja sit kohta alkaakin menkat tsemppiä uuteen kiertoon ❤️

20. Babyfever1

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35

Moikka! Tuohan on ihan selvä plussa jo, onnea paljon ❤️

21. vierailija

vierailija Vieras

Voi kiitos ❤️

Tiedän ja tunnen, että oon raskaana. Mutta tänään pitäisi olla dpo 17. Tunnistin oviksen mielestäni selkeästi. Mutta eikö pitäisi olla jo vahvat viivat tässä vaiheessa?

Alla tämän aamuisesta testistä. Testi siis clearbluen.

22. Lamppu91

Lamppu91 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    12
    Se kuva ois hyvä laittaa
    IMG_20191212_082758.jpg

23. Sipulipussi

Sipulipussi Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Epäsäännöllinen kierto, ei tietoakaan ovulaatiosta. Oon nyt testannut pregcheck testeillä kun flown mukaan kuukautiset 5pv myöhässä, jonkun viivanpaikan olin näkevinä.. ihan kauhee tunne lun tulee vaan negoja ja niin kovasti lasta toivois

Liitetyt tiedostot:

24. Sirpaleita

Sirpaleita Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.12.2019
    Saadut tykkäykset:
    0
    Miehen tuntemuksia lapsettomuudesta?

Teen kyselyä miesten fiiliksistä hoitopaikoissa, otetaanko heidät tarpeeksi hyvin huomioon niissä. Pyytäisittekö miehiänne vastaamaan kysymyksiin, vastaamista ei tarvitse ottaa vakavasti, siellä on kevyitäkin kysymyksiä.

Linkki kyselyyn: https://forms.gle/yLg3j1kqF7oLgovw6

Vastaaminen kestää muutaman minuutin, kysymyksiä kymmenkunta, rasti ruutuun periaatteella, ei tarvitse kirjoittaa mitään. Vastauksista ei jää mitään henkilötietoja mihinkään, kysely on avoin, mutta toivon, että vain kohderyhmä vastaisi. Haluan kerätä ja jakaa eri hoitopaikkoihin palautetta, että pohtisivat, miten miehiä huomioitaisiin. Voisitteko myös jakaa linkkiä eteenpäin lapsettomuusryhmiin ja keskusteluihin.

PS. Jos käytte itse katsomassa kysymyksiä, älkää pliis vastailko kysymyksiin mitään, että saataisiin aidosti miesten tuntemuksia esille.
    Kiitos jo etukäteen miestenne vastauksista.

ON: Oma mieheni kokee, että on vain ylimääräinen hengailija huoneessa ja vain minun tarvitsisi olla paikalla.

Olen ahkeraan lukenut keskustelupalstoja, joista löytyy hurjasti tietoa näistä asioista. Sellaista, jota eivät aina hoksaa kertoa klinikalla.

Minä 40 (1 teinipoika), mies 37 (ei lapsia). Takana: 1 inssi, 2 lyhyen kaavan IVF ja nyt alkaa ICSI pitkällä kaavalla. Sumut ens viikolla. Hoidossa TAYSilla.

25. Babyfever1

Rekisteröitynyt:
    21.06.2012
    Saadut tykkäykset:
    35
    Ei vielä tarvitse olla vahvoja viivoja! Saattaa olla vasta viikon parin päästä selkeät, yhtä tummat viivat :) kyllä nuo molemmat on ihan selviä plussia :love:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri